Radioline: 60.000 Radiostations & Podcasts Beschikbaar op Proximus TV

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
sjerk
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 sep 2013, 17:02

Proximus TV wordt uitgerust met een catalogus van 60.000 radio's en podcasts

Proximus ondertekent een akkoord met Radioline, de Europese koploper op het vlak van radioaggregatie, met een catalogus van 60.000 radiostations en audiopodcasts. Het complete aanbod van Radioline is voortaan inbegrepen in het basispakket van Proximus TV-klanten.
Volledige persbericht: hier

Radioline is beschikbaar als app, voorlopig enkel op v5 (mini) Decoders of SwipeBox:
  • Installeren: Menu > Shop > (Meer >) Apps > Radioline
  • Gebruiken: Menu > Mijn bibliotheek > (Meer >) Mijn apps > Radioline
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

sjerk schreef:
Proximus TV wordt uitgerust met een catalogus van 60.000 radio's en podcasts

Proximus ondertekent een akkoord met Radioline, de Europese koploper op het vlak van radioaggregatie, met een catalogus van 60.000 radiostations en audiopodcasts. Het complete aanbod van Radioline is voortaan inbegrepen in het basispakket van Proximus TV-klanten.
Volledige persbericht: hier

Radioline is beschikbaar als app, voorlopig enkel op v5 (mini) Decoders of SwipeBox:
  • Installeren: Menu > Shop > (Meer >) Apps > Radioline
  • Gebruiken: Menu > Mijn bibliotheek > (Meer >) Mijn apps > Radioline
Kan inderdaad alleen gebruikt worden op V5 en V5 mini decoders, voor degenen die een V4 decoder bezitten zoals mezelf is een SwipeBox vereist.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Voor de V4 is het wachten en wachten en wachten..... op de "New TV Extension" software update!
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Als het gaat op belachelijke communicatie en overroepen persberichten te maken ontlopen telenet en proximus elkaar toch niet veel.

Uiteindelijk heeft iedereen met een smart tv , een htpc of een raspberry pi véél meer mogelijkheden dan datgene wat ze nu aankondigen. Die app die op de box draait gaat toch over de vlan van internet zijn data halen? Net zoals netflix..dus telt toch mee in de limieten (moet weer niet in het bericht staan, net als het feit dat dit met telefony+tv pack niet zal werken)
En het zal wel aan mij liegen, maar zijn er echt klanten die (naast hun belachelijk hoog maandabbo) 60€betalen voor een bakske (swipe box) om eens een foto te swipen naar tv ? De eerste die me het zo doe, lach ik vierkant uit vrees ik. Wat is er mis met een PI3 die veel minder kost?
Op de hardware van 22 jaar geleden (pentium 90) luisterde ik 20 jaar geleden ook vlot internetradio (met winamp, MP3 128 kbits)..
Die codec en de manier van streamen (shoutcast) is in al die jaren hetzelfde .. Zelfs een een eerste generatie belgacomtv box zou dit vlot kunnen:)

Enfin er waren (en zijn dus) best weinig vlaamse (niet openbare) radiozenders beschikbaar bij proximus, de walen waren veel beter af. De lobby van vlacora , topradio ea (die wel op telenet zitten) zal niet genoeg geweest zijn om te investeren in extra decoders ;). Proximus beseft gewoon dat de meeste klanten voldoende hebben aan de 5 openbare en 3 commerciele.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Fluppeke schreef:Wat is er mis met een PI3 die veel minder kost?
Absoluut niks. Maar 99% van de mensen heeft geen idee wat een Pi is, laat staan hoe ze aan Kodi met addons etc moeten beginnen.
En dan is een naam als Proximus die ze kennen en met een gemakkelijk bakje afkomt met een leuk modern woord in de naam direct binnen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”