decoder afmelden lukt niet
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 08 nov 2015, 19:26
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb mijn v5 decoder gewisseld met de v4 decoder van jan007 hier op het forum omdat de v5 niet werkt op scarlet. Nu blijkt dat mijn decoder niet afgemeld is waardoor Jan deze niet kan gebruiken. op het 0800 99 696 nummer worden mijn oude lijn en klantennummer niet herkend en ik kan hem dus niet afmelden voor jan007. Is er hier een oplossing voor mogelijk? Indien niet zal ik uiteraard de wissel terug ongedaan maken. Ik wil jan007 uiteraard niet in't zak zetten .
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 08 nov 2015, 19:26
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik ben geen klant meer, mijn nummer is overgezet naar scarlet. Ik heb ondertussen van de helpdesk ook vernomen dat het via het mac adres van de decoder kan. morgen nog eens een poging wagen
-
- Elite Poster
- Berichten: 4315
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 278 keer
Op Proximus forum zie ik de zelfde antwoorden, dat het zou moeten kunnen via het Mac adres.
Ik veronderstel dat hiermee bedoeld wordt dat Proximus het dan moet doen via het Mac adres dat je doorgeeft of kan je dat op één of andere manier ook zelf doen via het Mac adres?
Ik veronderstel dat hiermee bedoeld wordt dat Proximus het dan moet doen via het Mac adres dat je doorgeeft of kan je dat op één of andere manier ook zelf doen via het Mac adres?