decoder afmelden lukt niet

Kiwivogel
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 Nov 2015
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

decoder afmelden lukt niet

Berichtdoor Kiwivogel » 29 Okt 2016, 11:49

Ik heb mijn v5 decoder gewisseld met de v4 decoder van jan007 hier op het forum omdat de v5 niet werkt op scarlet. Nu blijkt dat mijn decoder niet afgemeld is waardoor Jan deze niet kan gebruiken. op het 0800 99 696 nummer worden mijn oude lijn en klantennummer niet herkend en ik kan hem dus niet afmelden voor jan007. Is er hier een oplossing voor mogelijk? Indien niet zal ik uiteraard de wissel terug ongedaan maken. Ik wil jan007 uiteraard niet in't zak zetten :-).

Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1805
Lid geworden op: 29 Jan 2004
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: decoder afmelden lukt niet

Berichtdoor Tomsworld » 29 Okt 2016, 12:25

Een belgacom operator kan die er uit gooien via hun tools. Ben je nog klant ? Probeer je wel degelijk met je lijn nummer ?
Provider: Belgacom comfort VDSL2 100/20 Vectoring & DLM enabled ( Abbo 100/6 ) + Telenet Bussiness 240 ( Test )
Netwerk: BBox3 (Sagem), Unifi Edgerouter Lite, 2 x UniFi® AP AC Pro 's + switches Voip: Voip Ovh + 3*net
Tv: BGC TV met decoder v4 + v5

Kiwivogel
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 Nov 2015
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Re: decoder afmelden lukt niet

Berichtdoor Kiwivogel » 29 Okt 2016, 17:15

Ik ben geen klant meer, mijn nummer is overgezet naar scarlet. Ik heb ondertussen van de helpdesk ook vernomen dat het via het mac adres van de decoder kan. morgen nog eens een poging wagen :-)

Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 Nov 2010
Bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Re: decoder afmelden lukt niet

Berichtdoor Jan007 » 30 Okt 2016, 09:48

Zal maandag (31/10) proximus contacteren als de specialisten er zijn.

jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3789
Lid geworden op: 05 Jun 2011
Bedankt: 237 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer

Re: decoder afmelden lukt niet

Berichtdoor jackho » 30 Okt 2016, 11:47

Op Proximus forum zie ik de zelfde antwoorden, dat het zou moeten kunnen via het Mac adres.
Ik veronderstel dat hiermee bedoeld wordt dat Proximus het dan moet doen via het Mac adres dat je doorgeeft of kan je dat op één of andere manier ook zelf doen via het Mac adres?

Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 Nov 2010
Bedankt: 12 keer
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Re: decoder afmelden lukt niet

Berichtdoor Jan007 » 31 Okt 2016, 16:15

Ter info:
Via het MAC adres gaat het niet, maar na het forceren van een reset kon ik de decoder activeren op mijn lijn.


Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten