Bloomberg TV verdwijnt vanaf 16 juli

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 1 keer

Beste klant,

Vanaf 16/07 wordt het digitale TV-aanbod van je Scarlet One- of Scarlet Internet & TV-abonnement gewijzigd. Dit betekent concreet dat de zender Bloomberg TV (kanaal 237) verdwijnt uit het zenderaanbod.

Je kan je abonnement steeds kosteloos opzeggen via mijn.scarlet.be.

Met vriendelijke groeten,

Scarlet klantendienst
Voor zover ik me juist herinner (en mailarchief lijkt dit te bevestigen), is dit de eerste keer dat Scarlet me een mail stuurt ivm zenderwijzigingen terwijl er de afgelopen jaren toch verschillende wijzigingen waren. Af en toe keek ik wel eens een halfuurtje naar Bloomberg TV dus nu vraag ik me af of die mail verstuurd werd vanwege mijn kijkgedrag?!

Voor mede-Scarletters meteen ook de vraag of ze ook last hebben van zenders die ofwel op zwart blijven, ofwel pas na ~30 seconden beeld geven? Vooral ZDF (281) lijkt er last van te hebben en als je dan verder omhoogzapt, blijven enkele eropvolgende zenders ook zwart tot je wegzapt naar 1 of zo. Af en toe crasht de decoder hierdoor, meestal als er gelijktijdig netwerkopnames lopen.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik kijk nooit naar Bloomberg en heb die mail ook ontvangen. Ook dacht ik dat ze ook een mail gestuurd hebben, toen die katholieke tv zender ging verdwijnen( dus niet de eerste keer).
Voor de rest merk ik veranderingen nooit op, aangezien ik quasi nooit TV kijk.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”