Duidelijkheid is troef bij Proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ik was wat aan het kijken om een pack samen te stellen bij Proximus. Het is niet voor meteen want er zijn nog wat verbouwingen te doen (hoe eenvoudig is een telefoonlijn te verplaatsen trouwens?). Maar omdat de schoonbroer waarschijnlijk ook van Scarlet naar Proximus gaat keek ik alvast eens.

Er is echter wat verwarring, hij wilde weten of History Channel bij de extra pakketten van Maxi zat maar de site is daar volgens hem totaal niet duidelijk in. Ik kan hem niet echt ongelijk geven :lol:
Eerst spreken ze van meer dan 40 zenders:
40 zenders.PNG
40 zenders
(11.1 KiB) 28 keer gedownload
Als je dan doorklikt zijn het er plots 35 (meer dan 30 en als je telt 35):
35 zenders
35 zenders
Vervolgens deze lijst lijkt het mij dan weer wel (met uitzondering van Passion XXX):
Wat is het nu
Wat is het nu
Duidelijkheid troef dus :banana: kan iemand het voor eens en altijd uitklaren? Zijn het volledige packs of slechts gedeeltelijke packs?

Is het inmiddels ook al definitief dat er enkel nog decoders zullen zijn zonder schijf? (want persoonlijk zie ik dat wel als een nadeel).
Laatst gewijzigd door MClaeys 03 okt 2015, 00:18, in totaal 1 gewijzigd.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

History Channel zit in het nature & discovery kanalen pakket, ofwel neemt hij dat.

Ofwel neem je het multipakket -> waar het nature & discovery pakket inzit en dan dus weer HC.

Maar als je extra kanalen neemt kijk even of een Maxi pack niet interessanter is, maxi pack heeft automatisch het multi pakket.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Sorry, was ik blijkbaar vergeten melden. Het ging over het maxi pack waar bovenstaande verwarring over gaat (aangezien ze telkens over verschillende aantallen spreken). Het was dus niet duidelijk of daar nu volle packs in zaten of niet :).
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1783
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

In de product informatie fiches staat het in detail. Daar staat duidelijk 35 zenders voor het Multi pakket in een Maxi Pack. Stuur ze dus maar eens een tweet van waar ze die 40 halen.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Duidelijkheid troef!
Inderdaad, ik zit ook met enkele vragen omtrent de oude V3 decoders die binnen de volgende 8 maanden
door Bpost aan huis zullen omgeruild worden voor een V5 decoder.
- Geldt dit ook voor klanten die de decoder aangekocht hebben of enkel voor gehuurde V3 decoders?
- Geldt dit ook voor V3b bezitters
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”