Pack van Belgacom met tv overal, maar lukt niet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb nu een pack actief bij BGC zonder TV maar blijkbaar zit er wel TV overal in.

Op de e-services pagina zie ik dit staan
......
TV Overal G39xxxxxxxx Met TV Overal kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
......

Tot zover in de e-services.

Probeer ik tvoveral op de pc krijg ik een melding dat ik moet activeren in de e-shop. Ga ik naar de e-shop krijg ik 'TV Overal is enkel mogelijk voor Belgacom TV-klanten. [err.MP302]' en daar eindigt het dan.

Als dat in mijn pakket zit zou het toch moeten werken als het in de e-services staat?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je hebt geen recht op TV Overal zonder belgacom tv geactiveerd te hebben op je account.

Hoe heb je dat geactiveerd?
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

tja, hoe kan men zeggen dat ik tvoveral heb als ik daar geen recht toe heb omdat ik geen BGC tv heb?

Dit staat in mijn e-services


Mijn Producten
 Internet Comfort
 Belgacom Fon
-> TV Overal
 Discovery Line
 Proximus Smart+ 25

Ik heb dus ook een sim voor data only en daar staat ook duidelijk in de e-services 1GB voor TV overal.

Nu dat ik het bekijk staat er nog Discovery line terwijl dit de classic met toeters en bellen moet zijn. Toch moeilijk om iets juist te doen daar.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Inderdaad als TV overal in je pack gratis inbegrepen is of anders ervoor betaalt, dat zullen ze bedoelen zeker !
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

Morgen weer een bellen met de klantendienst dus.
Sta volgens de e-services ook nog op een discoverylijn. Hopelijk heeft mijn vrouw gisteren niet heel de dag aan de lijn gehangen. :evil:
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

Net gebeld, man man. 'Nee, mijnheer u heeft daar geen recht op, want u heeft geen digitale televisie'

1 waarom werd er dit dan vermeld bij de bestelling van mijn pack?
2 waaron staat dit dan bij mijn e-services?

Volgens die kerel heb ik zelfs geen contract getekend.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

voor TV overal moet je idd Belgacom tv hebben .

Had ik ook voor ik Belgacom tv had vroeg toen aan bgc medewerker of ik daar echt recht op had was ook ja tuurlijk blabla.

Maar nee dus stond wel ik ervoor moest betalen maar na tel verwijdert en niet hoeven te betalen.

Mijn ervaring is als je kan naar een Belgacom center gaan (al is de ene ook beter dan de andere) en daar je verhaal doen kan je dan zelf ff volgen wat ze op pc doen.

Moet wel toegeven het me vorige keer door bij een BGC center ik dus geen stap meer binnen zet het mij 3 maand heeft gekost om maar te hebben wat ik wou hebben.

Met de overstap onlangs van pack zonder tv naar met tv heb ik nu geen problemen gehad factuur ontvangen en alles netjes in orde + de extra's ik wou.

Dus de medewerker je hebt is natuurlijk ook van belang is het nu via tel ,inet of twitter.
Afbeelding
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

Yama idd 'Eva' van BGC wil van geen kanten wijken en ontwijkt zelfs mijn vragen/antwoorden.
Een sorry van hen volstaat niet. Moet ik bij mijn klanten ook niet doen.
Ik ben niet enkel van provider geswapped omdat men daar onterecht met mijn ,,, aan het spelen was, maar ook omdat ik al eens ten velde tv wou kijken.

Ze stuurde me naar een link waar TV overal bij BGC tv bijstond. Maar op de pagina met het pack staat geen * achter 'TV overal' maar 'TV overal' in een link in een andere kleur. Leuk als je kleurenblind bent!
Trouwens is dit zoals bij jou telefonisch bevestigd en besteld en moeten ze met die link niet afkomen vermits ik toen niet op de site geraakte.

Voordeel van een advocaat te hebben in het gezin. In Belgie geldt nog steeds Art.1134 van het burgerlijk wetboek. Dat artikel omvat een contract tussen beide partijen onafhankelijk of het nu op papier staat of niet. Dat ik hier nu een papier in mijn handen heb met een code op en een screenshot heb genomen van die tv overal op mijn e-services maakt mijn zaak .... wel 100% bewijsbaar.

Als je al zo met een provider moet beginnen, schitterend. Als ze denken niet aan de Belgische wetgeving te moeten houden .... fout.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”