Dat is hierbij dus gebeurd.Drielander schreef:Ik denk, dat het tijd wordt dat hier een moderator een beetje opschont!
Varia discussie m.b.t. IP TV (gesplit van: BBOX3 komt eraan!)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dus als jij je auto vergeet te sluiten vind je het maar doodnormaal dat men er alles uit steeltkrisken schreef:Dat ze niet komen afsluiten is niet mijn probleem

Mijn opvoeding ging er altijd van uit dat je met je handen afbleef wat niet van jou was.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Kromme vergelijking. Telenet verliest geen inkomsten, als jij een auto steelt is dat wel het geval.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Er is niets kroms aan... jij "steelt" dingen die niet van jou zijn... of de andere partij daar verlies aan doet of niet maakt niets uit (tenzij je je geweten tracht te sussen).
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Ten opzichte van Telenet zou ik daar absoluut niets mee inzitten. Maar goed, hier wordt volgens mij al 20 jaar gewoon betaald voor TV (van voor ik geboren ben
).

- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2748
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Sjah het is maar hoe je het bekijkt.. de andere partij heeft er geen verlies door, zal ook geen winst hebben door afsluiten (anders had hij niet opgezegd.)
En aangezien verlies meetbaar is (€) en ze dus geen verlies / schade hebben hierdoor zie ik toch niet echt een probleem daarmee...
En aangezien verlies meetbaar is (€) en ze dus geen verlies / schade hebben hierdoor zie ik toch niet echt een probleem daarmee...
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2502
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 277 keer
- Bedankt: 142 keer
OK Krisken. Gewoon uit nieuwsgierigheid (ben nu toch uiterst tevreden TN klant sedert 1 september ll. en mijn verhaal is ondertussen al berucht op dit forum en menigeen heeft al toegegeven dat BGC bij mij geflaterd heeft, zelfs 'du-jamais-vu' is in mijn dossier al gevallen).krisken schreef:Je begrijpt toch wel dat wat je hier zegt niet normaal is, en wijst op een fout (zeker als je dat 4/5 keer per dag hebt?). En als je dan nog eens spreekt over blokjes, dan wijst dit zeker op een fout. Maar desalniettemin : dit hoort hier niet thuis, maar is voor een ander topic...
Uit allergrootste miserie op het einde (na anderhalf jaar) nog overgeschakeld op intense internet (ervan uitgaande dat dit in meer power en bandbreedte zou resulteren en ook mijn TV ten goede zou komen).
Er zijn tijdens mijn 'BGC- klantschap' 4!!! techniekers geweest en 1 specialist (die er nog minder van wist dan de techniekers > zat met mij naar TV te kijken, kon zijn ogen niet geloven als hij de storingen zag maar hij had zelfs geen sleutel mee van verdeelkast en binnen kon hij niets doen want door 2° technieker was installatie kompleet vernieuwd van 'a tot z' en die kon hij enkel goed bevinden). Heb verder in totaal ook 4 Bbox 2 modems gehad en 4 TV- decoders tot en met de meest recente. Alles zonder resultaat.
Finaal besloot de specialist dat problemen gevolg waren van mij el. garagepoort (die nochtans geen storing gaf bij herhaadelijke open en toe doen in zijn aanwezigheid) en spoorlijntje in de buurt (waar op moment van zijn bezoek - cfr. zomervakantie - al weken geen trein (is dan ook nog eens diesel) meer reed.
Lijnmetingen gaven telkens goede waarden. 3 buren hadden eveneens problemen met TV (waarvan ondertussen al 2 ook naar TN).
Krisken, mijn vader is BGC technieker geweest en die beweert dat kabels kunnen beschadigd zijn (minimaal weliswaar) en bij uitmeting toch normale waarden geven. Hij heeft in zijn carriere zo veel defecten opgelost door toch te zoeken naar dergelijke naaiden in een hooiberg. Ook collega's van hem bevestigen dit.
Mijn besluit in mijn dossier: BGC en techniekers weten dat er hier ergens probleem is met kabel maar opbreken van straat tot aan ROP die aan overkant van gewestweg staat (dus ook evt. opbreken ring rond Aalst) = gewoon onbegonnen werk in die zin dat de kosten die al deze werken met zich meebrengen nooit kunnnen gerecupereerd worden door 3 of 4 klanten met een internet - tel - TV pack. Waarom zouden ze anders bij BGC zo weinig geprotesteerd hebben omdat ik mijn jaarcontract na overschakeling op intense, na 6 maanden verbroken heb? Aangetekend schrijven en "klaar was Kees". Tel. deden ze wel zeer moeilijk maar met mijn aangetekende brief waren ze direct akkoord.
Heb BGC 2 jaar kans gegeven om problemen op te lossen (en dat heeft veel verlof en verplaatsingen van en naar BGC shops gekost) zonder resultaat. Dan spreek ik nog niet over fouten in facturatie waar ik keer op keer moest op reageren; gelukkig zag men dit bij klantendienst in en werd alles telkens gecrediteerd. Maar bij TN heb ik tot nu toe ook hier geen probleem mee noch met de werking van hun producten.
Vind dat ik dus zeer, zeer geduldige en brave klant geweest ben. Bij wijze van commerciêle geste heb ik van BGC wel eens 1 maand de huur van mijn TV decoder niet moeten betalen (maw 6 euro in de pocket; de gulheid kende dus werkelijk geen grenzen ....) in ruil voor 2 jaar miserie.
Krisken, wat zou jij als technieker in mijn dossier ondernomen hebben nadat al 4 collega-techniekers en 1 specialist (van een high-rescue team of iets dergelijks) langs geweest zijn met resultaat zero, nul, 'nougatbollen'? Ook een vraag aan andere techniekers op dit forum. Wat doen jullie bij zo'n klanten? Het kan toch niet dat hier 5 man over de vloer komen die niet weten wat hier aan de hand is??????????? Indien wel, dan zou BGC nog lager in mijn achting zakken en veel achting heb ik er persoonlijk al niet meer voor ...
Misschien is mijn geduld "postuum" enekle opwaartse duimpjes waard

Laatst gewijzigd door koenraaddeconinck 31 dec 2011, 12:32, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Tja, als ik in de supermarkt een appel steel was er anders toch veel kans dat ze die niet verkochten en men hem zou weggooien omdat hij slecht is. Ze doen er dus niet echt verlies aan, dus ik heb er dan ook geen probleem mee een appel (of iets anders dat kan vervallen) te stelen.Heronic schreef:Sjah het is maar hoe je het bekijkt..
Het blijft mij verwonderen hoe laag de moraal van sommige echt gaat (en hun drang om het toch maar goed te praten)... hoe kan je zo nog respect hebben voor de goederen van iemand anders

- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2748
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Als jij in de supermarkt een appel steelt KON die nog verkocht worden.
Als Krisken zijn kabel opzegt dan verwacht hij afgesloten te worden en had hij dus iets anders in gedachten. Zijn aansluiting zou niet verdergezet worden : de appel zou met zekerheid niet verkocht geraken. Integendeel hij werd : teruggegeven.
Het verschil?
Jij steelt een verkoopbare appel uit de winkelrekken.
Kriske neemt een weggegooide appel die niet verkocht geraakt is uit de vuilnisbak van het warenhuis.
Ja wettelijk beide verboden maar voor mij toch een wezenlijk verschil.
Getuigt dit van laag moraal? Dacht het niet.
Het na laten de kabel af te sluiten en dan iemand te dagvaarden voor zwartkijken, dat zou pas van een laag moraal getuigen. (Er werd trouwens geen enkele handeling (lees : neem de appel) gedaan om iets strafbaar te doen.)
Als Krisken zijn kabel opzegt dan verwacht hij afgesloten te worden en had hij dus iets anders in gedachten. Zijn aansluiting zou niet verdergezet worden : de appel zou met zekerheid niet verkocht geraken. Integendeel hij werd : teruggegeven.
Het verschil?
Jij steelt een verkoopbare appel uit de winkelrekken.
Kriske neemt een weggegooide appel die niet verkocht geraakt is uit de vuilnisbak van het warenhuis.
Ja wettelijk beide verboden maar voor mij toch een wezenlijk verschil.
Getuigt dit van laag moraal? Dacht het niet.
Het na laten de kabel af te sluiten en dan iemand te dagvaarden voor zwartkijken, dat zou pas van een laag moraal getuigen. (Er werd trouwens geen enkele handeling (lees : neem de appel) gedaan om iets strafbaar te doen.)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Wel, zeg mij hoe ik bij telenet analoge tv kan nemen voor een jaar en ik betaal het meteen. Echter dit kan je ... NIET! Ze bieden enkel digitale tv aan. Zoek maar eens goed op de telenet website! En noem mij dan een dief voor mijn part, kga mij er absoluut niet slecht bij voelen
Dat ze niet komen afsluiten is hun probleem. Je moet jezelf niet heiliger dan de paus voordoen ook.
@koenraad : ik ga hier later eens op terugkomen. Echter heb ik ook al mensen met bepaalde behoeftes doorgestuurd naar Telenet of alternatieve providers. 't Is niet dat ik word betaald per klant die bij BGC blijft ofzo hé.

@koenraad : ik ga hier later eens op terugkomen. Echter heb ik ook al mensen met bepaalde behoeftes doorgestuurd naar Telenet of alternatieve providers. 't Is niet dat ik word betaald per klant die bij BGC blijft ofzo hé.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Het blijft stelen... als jij je een goed geweten wil aanpraten als je gebruik maakt van een dienst zonder ervoor te betalen is dat jou probleem, maar het zegt veel over je.Heronic schreef:Getuigt dit van laag moraal? Dacht het niet.
Ik zie niet in wat daar laag aan is... ofwel gebruik je de dienst en betaal je... ofwel blijf je er gewoon met je handen af !Heronic schreef:Het na laten de kabel af te sluiten en dan iemand te dagvaarden voor zwartkijken, dat zou pas van een laag moraal getuigen.
Je hebt gelijkt... al zou het me verbazen dat je dit telefonisch niet kan bestellen.krisken schreef:Wel, zeg mij hoe ik bij telenet analoge tv kan nemen voor een jaar en ik betaal het meteen. Echter dit kan je ... NIET! Ze bieden enkel digitale tv aan.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ook telefonisch willen ze je hier helaas niet mee helpen. Ze verkopen naar eigen zeggen enkel nog digitale tv en analoge tv is een "extra'tje" voor degene die hun radio nog aangesloten hebben op de coax. No bullshit, ook een vriend hebben ze hetzelfde gezegd toen hij aan het zoeken was voor een goedkope manier voor TV te kijken. Telefonische ondersteuning bij Telenet is, net als bedrijven gelijk belgacom etc, geen ondersteuning meer maar pure marketingpraat...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- vuurvos
- Erelid
- Berichten: 978
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 207 keer
- Contacteer:
Dit zegt toch genoeg ? M.a.w. het is een geval van één op 500.000. Brute pech voor jou en een paar geburen. Jij hebt hier lang genoeg ellenlange commentaar gegeven. Je bent nu tevreden bij TN, stop nu eens met zagen zeg !koenraaddeconinck schreef: 'du-jamais-vu' is in mijn dossier al gevallen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2760
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@Krisken, ik heb onlangs telefonisch nog een nieuwe analoge tv aansluiting geregeld, voor zeer oude man. Het heeft wat aandringen gekost aan de telefoon maar uiteindelijk is het gebeurd.
Excuus digitaal is goedkoper ivm btw etc is gekomen maar uiteindelijk heeft telenet het geleverd, rond de 14 Euro / maand.
Maar het niet afsluiten is een algemeen appartementen probleem, ik ken zelfs plaatsen waar in nieuwbouw appartementen alles aangesloten was voor de bewoning.
Excuus digitaal is goedkoper ivm btw etc is gekomen maar uiteindelijk heeft telenet het geleverd, rond de 14 Euro / maand.
Maar het niet afsluiten is een algemeen appartementen probleem, ik ken zelfs plaatsen waar in nieuwbouw appartementen alles aangesloten was voor de bewoning.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Was inderdaad hier ook zo : alle kabels van telenet waren aangesloten als we hierin trokken, geen filter ofzo tussen.
En btw is dikke zever vanaf morgen
Is ook 21% btw dan 
En btw is dikke zever vanaf morgen


Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 450 keer
Voor een nieuwe aansluiting willen ze echt niet meer. Reden dat ik kreeg dat ze hun zenderaanbod in 2012 gaan halveren en dus niet meer kunnen aanbieden waarvoor je betaald, dat digitaal goedkoper is (klopt niet want je betaald beiden).Tomsworld schreef:@Krisken, ik heb onlangs telefonisch nog een nieuwe analoge tv aansluiting geregeld, voor zeer oude man. Het heeft wat aandringen gekost aan de telefoon maar uiteindelijk is het gebeurd.
Nuja al ergens anders raad gevraagd, ze zouden dit nog moeten leveren. Mijn voornemen is dan ook in 2012 analoge TV aan te sluiten kost wat kost ! Moet digitale dingen niet hebben, kwaliteit boeit ons hier thuis niet om eens om de 14 dagen een uurtje tv te kijken in de zetel. En tijdens het werk zet ik vaak wat aan als achtergrond en dan kijk ik niet en luister ik vooral. Extra stroom is het hem niet waard, en ook niet het risico (denk aan brand: wordt niet terug betaald in de meeste polisen, maar dat vergeten velen dat ze dan telenet/BGC nog mogen betalen; of gewoon laten vallen etc)
Hier liggen al genoeg afstandsbedieningen, een extra is ook niet nodig per TV / computer
- Kenw00t
- Elite Poster
- Berichten: 1783
- Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 249 keer
Dus analoge tv is niet meer te verkrijgen? Volgens onderstaande link zou dat echter geen probleem zijn, of is die link verouderd?
http://onlinesupport.telenet.be/content ... igitale-tv
http://onlinesupport.telenet.be/content ... igitale-tv
Men huurt winterbanden en maakt afspraak met garagist dat, einde van huurperiode,r2504 schreef: Ik zie niet in wat daar laag aan is... ofwel gebruik je de dienst en betaal je... ofwel blijf je er gewoon met je handen af !
garagist komt banden afdoen! Garagist komt niet opdagen en men blijft rijden met banden!
Dat is niet te vergelijken met winkel diefstal! (appels stelen) Diefstal is iets met opzet!
Mss beetje jaloers dat jij moet betalen en somige niet?!

- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Link ook gezien echter bij dat nummer spreken ze ook meteen van digi tv te nemen etc etc etcKenw00t schreef:Dus analoge tv is niet meer te verkrijgen? Volgens onderstaande link zou dat echter geen probleem zijn, of is die link verouderd?
http://onlinesupport.telenet.be/content ... igitale-tv
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 450 keer
Waarom denk je dat je moet bellen? Om je af te schepen ... of je digitale TV aan te smeren.Kenw00t schreef:Dus analoge tv is niet meer te verkrijgen? Volgens onderstaande link zou dat echter geen probleem zijn, of is die link verouderd?
http://onlinesupport.telenet.be/content ... igitale-tv
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 450 keer
Blijkbaar na veel bellen ben ik bij de juiste persoon gekomen. Deze nam op binnen de 30 seconden, en hielp me goed. Hij wou me toch wel over digitale TV informeren maar niet opdringerig. Bij andere 'verkopers' kan dit blijkbaar niet. Best vriendelijke support ! Mooi alle prijzen vermeld zoals bij verkoop aan telefoon verplicht is en de voorwaarden (jaar contract etc)Kenw00t schreef:Dus analoge tv is niet meer te verkrijgen? Volgens onderstaande link zou dat echter geen probleem zijn, of is die link verouderd?
http://onlinesupport.telenet.be/content ... igitale-tv
Zoals je ziet hangt het dus blijkbaar zowel bij telenet als belgacom af van de persoon en hoe zwaar het was vorige avond

-
- Elite Poster
- Berichten: 2502
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 277 keer
- Bedankt: 142 keer
vuurvos schreef:Dit zegt toch genoeg ? M.a.w. het is een geval van één op 500.000. Brute pech voor jou en een paar geburen. Jij hebt hier lang genoeg ellenlange commentaar gegeven. Je bent nu tevreden bij TN, stop nu eens met zagen zeg !koenraaddeconinck schreef: 'du-jamais-vu' is in mijn dossier al gevallen
Sorry voor het feit dat ik uit pure interesse vraag naar wat dergelijk blijkbaar uitzonderlijk fenomeen kan verklaren ... Achter dergelijke reactie schuilt m.i. alleen maar onmacht en mss. ook angst voor de waarheid ...
Maar OK, uw wil geschiede ...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
De vraag is dan waarom kan het bij de ene wel en de andere niet ?Tim.Bracquez schreef:Zoals je ziet hangt het dus blijkbaar zowel bij telenet als belgacom af van de persoon en hoe zwaar het was vorige avond
Gebrek aan opleiding, targets, druk om producten te verkopen, pure luiheid, ... ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 450 keer
@r2504: Geen idee, ik begrijp dat zo'n verkooppunt dit niet graag verkoopt omdat er met DigitaleTV meer binnen te halen zal zijn. Maar dat de klantendienst zo moeilijk doet, vandaag familie gebeld ook voor een aansluiting van digitaal naar analoog te laten veranderen (aanpassing tarieven etc). Lukt ook niet (direct).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
Ik neem aan dat het uitfaseren van de analoge kabel gewoon op de nabije agende van Telenet staat(ik dacht dat ze eind 2012 dat voorzien hadden, maar inmiddels zou het uitgesteld zijn).
Dus lijkt mij logisch dat ze niet al te veel moeite steken in het afsluiten, verkopen van analoge kabel.
De enigste voordelen(in hoofde van Telenet) van analoge kabel zijn:
-"oneindig" aantal tv's aansluiten zonder decoderkosten.(Bij Belgacom zijn er decoderkosten per TV en beperkingen kwa bandbreedte profiel)
- is een "drog"reden om elke maand verdoken kabelkosten te heffen.
Ik zou er sowieso van uitgaan dat de analoge kabel er (waarschijnlijk eerder vroeg dan laat) uit gaat.(Natuurlijk is iedereen die ze een digitaal abonnement kunnen aansmeren een extra reden om de analoge stekker uit te trekken.)
Dus lijkt mij logisch dat ze niet al te veel moeite steken in het afsluiten, verkopen van analoge kabel.
De enigste voordelen(in hoofde van Telenet) van analoge kabel zijn:
-"oneindig" aantal tv's aansluiten zonder decoderkosten.(Bij Belgacom zijn er decoderkosten per TV en beperkingen kwa bandbreedte profiel)
- is een "drog"reden om elke maand verdoken kabelkosten te heffen.
Ik zou er sowieso van uitgaan dat de analoge kabel er (waarschijnlijk eerder vroeg dan laat) uit gaat.(Natuurlijk is iedereen die ze een digitaal abonnement kunnen aansmeren een extra reden om de analoge stekker uit te trekken.)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
We zullen vermoedelijk nog wel eerst naar een overgangsfase gaan met enkel de Vlaamse zenders.Stroper schreef:Ik zou er sowieso van uitgaan dat de analoge kabel er (waarschijnlijk eerder vroeg dan laat) uit gaat.
Ik denk niet dat de eerste vijf jaar analoge TV volledig verdwenen is.