Nieuwe Proximus TV app is toch weer prul

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 7 keer

Nieuwe app gedownload op Android, tjonge jonge: wat is dat weer een prul!
Zoals altijd inloggegevens weer kwijt.
Belachelijk logo, over enkele weken zal er dan wel een update komen zeker?
Overzicht totaal kwijt met foto's in de grid; als je dan Formule 1 op rtbf wil opnemen ben je even aan het scrollen.
Zender nummers zijn ook niet meer nodig.

Ze zouden beter wat tijd besteden om de software van hun setupbox te verbeteren, dat is al even grote prul.
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 561
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ieder zijn ding. De app draait vlotter als voordien. Verlies geen credentials... Het is idd wel klote om zo iets op te nemen dat niet op de voorste rijen terug te vinden is
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Chris_147 schreef:Nieuwe app gedownload op Android, tjonge jonge: wat is dat weer een prul!
Zoals altijd inloggegevens weer kwijt.
Belachelijk logo, over enkele weken zal er dan wel een update komen zeker?
Overzicht totaal kwijt met foto's in de grid; als je dan Formule 1 op rtbf wil opnemen ben je even aan het scrollen.
Zender nummers zijn ook niet meer nodig.

Ze zouden beter wat tijd besteden om de software van hun setupbox te verbeteren, dat is al even grote prul.

Op iPad/iPhone is blijkbaar ook de streaming naar Apple TV niet meer mogelijk.
Is dat nog mogelijk met Android?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Chrome casten is ook niet meer mogelijk, wordt allemaal opgelost, maar tegen wanneer ......!
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Chris_147 schreef:als je dan Formule 1 op rtbf wil opnemen ben je even aan het scrollen.
Hmm, is het concept opnemen dan nog steeds niet dood? Gewoon record en play tegelijk induwen, daarna de pauze knop, dan sta je klaar.
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Ik denk dat Chris_147 meteen de hele serie wil opnemen: kwalificatie, warming-up & race, ik doe dat ook. En je scrollt je inderdaad het vel van de vingers met de nieuwe app.
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 7 keer

brubbel schreef:
Chris_147 schreef:als je dan Formule 1 op rtbf wil opnemen ben je even aan het scrollen.
Hmm, is het concept opnemen dan nog steeds niet dood? Gewoon record en play tegelijk induwen, daarna de pauze knop, dan sta je klaar.
Is het concept van TV kijken of opnemen op het moment dat het wordt uitgezonden dan nog steeds niet dood?
Gewoon opname in app of website programmeren en kijken wanneer je wil. :twisted:

Ik ga echt niet als men ergens aan de andere kant van de wereld rijdt, midden in de nacht op record en play duwen om dat op te nemen.
Ook: opnames die ik met de afstandbediening programmeer, komen op mijn HD terecht, opnames via de app komen als netwerk opname erbij.
Spaart mij schijfruimte uit.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik wou gewoon zeggen dat ik niet begrijp dat je in 2018 nog actie moet ondernemen om iets op te nemen. Volgens mij wordt er enkel een flag gezet 'user x heeft op de record knop geduwd voor content y'.

Mocht er geld aan te verdienen zijn, dan mocht de gebruiker waarschijnlijk ook nog wachten voor het terugspoelen van de virtuele tape :lol:
Ik hoop dat ik niemand op ideeen breng.
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 7 keer

Tja, dat is waarschijnlijk omwille van de contracten met de content leveranciers.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

brubbel schreef:Mocht er geld aan te verdienen zijn, dan mocht de gebruiker waarschijnlijk ook nog wachten voor het terugspoelen van de virtuele tape Afbeelding
Ik hoop dat ik niemand op ideeen breng.
Dat is al een deel zo, bij De Mol kon ik niet tijdens de opname al beginnen kijken en doorspoelen want dan had ik replay plus of zoiets nodig...

Bij mij wil de nieuwe app niet downloaden, dus ik blijf steken op de oude :).
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 7 keer

Man, die app blijft toch frustratie opwekken:
- F1 opnemen op La Une: helemaal naar rechts scrollen tot je op La Une komt. Goed opletten, want zendernummers zie je niet.
- of was het op La Deux.
- tja, je kan scrollen in la Une, maar La Deux gaat niet mee.
- opnemen - serie opnemen: 'oeps, er ging iets verkeerd'
- dan maar opnemen: in overzicht geen enkel icoontje om aan te duiden dat de opname geprogrammeerd is
- naar zondag: tijd staat terug op het begin van de dag, weer helemaal verder scrollen
- opnemen: he, staat al geprogrammeerd, serie opname dan toch gelukt?

Ok, kijken of er interessante films zijn
- weer helemaal naar links scrollen
- bij VRT naar beneden scrollen, niks interessant
- bij Canvas naar beneden scrollen, niks interessant
- blijf dit herhalen tot je alle zenders hebt geprobeerd
je kan er beter een papieren programmagids bijnemen.

Gebruikt iemand bij Proximus dat eigenlijk zelf wel?
Dit kan toch niet?
Vorige app was al triestig, maar ze zijn er toch in geslaagd om het nog slechter te maken. Ongelofelijk!
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Klopt het dat streamen via Apple TV/Chromecast nog steeds niet mogelijk is? Vroeger ging dit toch, als ik me goed herinner?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

Proximus helpdesk beweert dat deze chromecast mogelijkheid terugkomt bij de volgende software update.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

Hier ook teleurgesteld en gefrustreerd over tvgids. Gelukkig gebruik ik de Chromecast niet...

Heb de update kunnen weigeren op mijn telefoon, en m'n tablet geüpdatet uit curiositeit.

Ik bekijk het met ongeloof hoe iemand beslist zo'n zwakke update te publiceren in de appstore.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

jackho schreef:Proximus helpdesk beweert dat deze chromecast mogelijkheid terugkomt bij de volgende software update.
Er was gisteren een update, maar blijkbaar toch geen chromecast/apple tv ondersteuning toegevoegd.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4315
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 278 keer

klopt, Android versie 40701 (4.71) - CC1.0.43.0
Het antwoord van Proximus is dat het voor het najaar voorzien is maar kunnen nog een exacte datum geven :!:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”