Coolblue tv reclame foutje

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Net de coolblue tv reclame voor de zoveelste keer gezien toen me iets grappig opviel:
De nummerplaat van de wagen heeft dan wel de Belgische kleuren, maar wel de Nederlandse formatting.
Maw een of andere slimmerik heeft gewoon de nummerplaat herkleurt voor de Belgische televisie :-p
Zonder erbij stil te staan dat Belgische nummerplaten uiteraard een volledige andere formatting hebben qua cijfers en letters :-)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Knap opgemerkt :-D
Die nummerplaat komt nog geen 2 seconden in beeld ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ze verschijnt drie keer: twee seconden int begin, int midden ook nog effe, en dan iets voor het einde nog ns 2 seconden.
De eerste keer was genoeg om *iets* op te merken, de rest bevestigde mijn vermoeden :-)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Goed gezien :) Maar de nummerplaten van de andere auto's in beeld zijn niet de typische geel/zwarte platen maar ook iets wit (meestal onduidelijk).

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ITnetadmin schreef:Zonder erbij stil te staan dat Belgische nummerplaten uiteraard een volledige andere formatting hebben qua cijfers en letters :-)
Je kan tegenwoordig iedere willekeurige combinatie hebben mits je er maar voor wil betalen.

Er staat trouwens "'CB" (CoolBlue) in de combinatie, de overige weet ik al niet meer.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het lijkt me inderdaad een Belgische custom plaat te zijn, in de Nederlandse zitten altijd cijfers en dat is hier niet het geval. De CB waarmee deze plaat begint zal geen toeval zijn. Als het een echte Nederlandse plaat was zou je trouwens in elke online kenteken zoekmachine alle gegevens over de vrachtwagen (motor, inschrijvingsdatum, zelfs aankoopprijs) in kwestie kunnen vinden, en dat lukt met deze plaat niet.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Het is volgens mij gewoon een fake plaat voor de commercial.

'mijn wagen, mijn plaat' geeft : De kentekenplaat is onbekend in onze databank. Controleer uw invoer en probeer het opnieuw.

Ze zou dus niet bestaan. Laat eens iets leveren en kijk het na hé :)

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Het is 100% zeker geen Nederlandse plaat. Los van het feit dat er geen cijfers instaan, is ook het lettertype dat van de Belgische nummerplaten, en niet van de Nederlandse. En het filmpje is ook duidelijk in België opgenomen (allemaal Belgische nummerplaten op de andere wagens).
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

LOL, sinds wanneer is wat men in reclame laat zien correct?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2065
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer

Inderdaad zeer knap opgemerkt door TS maar ... wat voor mij het belangrijkste blijft is de geboden service en de prijs/kwaliteit verhouding van producten.

Qua service verdienen ze m.i. een dikke 8à9/10. Wat prijs betreft, zijn ze niet echt goedkoop maar je krijgt wel heel wat zekerheden.
Werkt een product na aankoop niet dan wordt het zonder gezever of gezaag met dezelfde klantvriendelijkheid omgeruild of krijg je je geld terug. Bij telefonisch aanmelding van een aangekocht product met defect, heb ik zonder enig probleem al 2X de dag nadien een nieuw exemplaar mogen afhalen;

In heel wat ander zaken, is het een andere lijdensweg als je dergelijke pech hebt. Daar ste3lt men altijd in vraag of je het toestel wel geïnstalleerd hebt volgens de voorschriften in de handleiding, men gaat zelf alsnog proberen om het aan de praat te krijgen en niet zelden, ... Terug naar fabrikant en enkele weken wachten op wat die zegt.

Ook de 30 dagen ruilmogelijkheid bij Coolblue is niet te versmaden ...

Neen, ik betaal liever iets meer (alhoewel ze nu ook weer niet exuberant duurder zijn) met alle voordelen van dien bij een probleem na verkoop.

Dat de reclame filmpjes dan niet helemaal kloppen, zal mij worst wezen maar toch nogmaals, scherp opgemerkt
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik zou het scherp opgemerkt vinden, mocht het ook kloppen :).
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

krisken schreef:Goed gezien :) Maar de nummerplaten van de andere auto's in beeld zijn niet de typische geel/zwarte platen maar ook iets wit (meestal onduidelijk).
De Dacia die in het begin links in beeld komt heeft een echte belgische plaat. 1NJCXXX of zoiets
Fragment is aan seconde 7.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Trouwens : Coolblue heeft weldegelijk gepersonaliseerde platen. Er is een vrachtwagen of een auto die rond bolt met nummerplaaat COOLBLUE :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

In deze reclame : https://www.youtube.com/watch?v=Z_1XMInrkKc
werd volgens mij het laatste stukje niet uitgezonden op TV en was het mij opgevallen dat de bomma uit de dakkoffer er niet meer bij was bij de huurwagen...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Jongens jongens, het was een ludieke opmerking he, geen verwijt aan het bedrijf ;-)

Ik zou het vreemd vinden dat ze een custom BE plaat bestellen maar dan met NL syntax.
Zou goed kunnen dat het een fake betreft voor de opnames, maar dan heeft iemand wel geblunderd bij het bestellen van de replica door niet te beseffen dat de NL syntax in BE niet geldt.

Ik denk dat ze gewoon de NL reclame gerecycleerd hebben, maar dat iemand opmerkte dat een NL nummerplaat in een BE reclamespot mss niet ideaal was.
Joe de Mannen schreef:In deze reclame : https://www.youtube.com/watch?v=Z_1XMInrkKc
werd volgens mij het laatste stukje niet uitgezonden op TV en was het mij opgevallen dat de bomma uit de dakkoffer er niet meer bij was bij de huurwagen...
Ooh, leuk dat je die aanhaalt; daar was idd ook iets raars mee.
Wat mij in die reclame opviel is dat de nummerplaat van de eerste wagen de syntax 8-XXX-nnn heeft.
De 8 prefix was voorbehouden (die bestaat nu niet meer sinds de aanslagen in Zaventem en Brussel) voor wagens van internationale instanties (de vroegere blauwe platen).
Een van de medewerkers moet wss bij een kameraad een wagen geleend hebben voor de opnames, en die kameraad werkt bij Shape of Nato ofzo.
kippewit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 3 keer

Het is gewoon een nummerplaat alleen voor de reclame (volgens mij). Zoals hierboven al staat: er zitten (in Nederland) ook altijd cijfers in een nummerplaats. Trouwens, ze rijden met dat ding door België. De vrachtwagen staat geparkeerd in Antwerpen Luchtbal op het einde. Zou allemaal een beetje raar zijn om alles in België op te nemen, met Belgische medewerkers op Belgische locaties, en dan met de computer een Nederlandse nummerplaat te gaan inkleuren. Als er een bedrijf is dat weet dat België en Nederland twee verschillende markten zijn, dan is het Coolblue wel.

(In tegenstelling tot bijvoorbeeld AH die in het begin in België reclame maakten met "Bij deze Albert bent u de koning", terwijl het koningshuis in België toch niet echt iets is waar iedereen mee dweept. Of Kruidvat die in de beginjaren hun in het Hollands ingezongen slogan gebruiken op de radio. Om dan maar te zwijgen van Carrefour en Delhaize die er blijkbaar nog steeds niet in slagen om een native Nederlandstalige spreker hun reclame te laten vertalen. "Hoe goede zaakjes doen sinds 150 jaar." Wie bedenkt het. Een kromme vertaling uit het Frans. Of ooit al eens in een hypermarkt gezien bij de baby afdeling: "De planeet van de baby." Klinkt allemaal lekker zwierig in het Frans, maar pakt niet in het Nederlands.)
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dan hadden ze beter een BE syntax op de nummerplaat laten zetten.
De XX-XX-XX combo (letters en cijfers kan ik effe niet herinneren) is typisch NL.
Bij ons zou dat 1-XXX-nnn zijn.
En laat ons dat argument van custom plaat effe niet bekijken; dan hadden ze er gewoon "coolblue" van kunnen maken.
Wat het ook is, ik vind dat wel een falen.
kippewit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 3 keer

XX-XX-XX is het oude NL patroon. Tegenwoordig heb je er veel meer (twee drie een bvb). Ik woon op de grens dus ik zie wel eens wat NL nummerplaten voorbijkomen.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

kippewit schreef:XX-XX-XX is het oude NL patroon. Tegenwoordig heb je er veel meer (twee drie een bvb). Ik woon op de grens dus ik zie wel eens wat NL nummerplaten voorbijkomen.
You get my drift.
Het is alleszins niet 1-XXX-nnn, de enige combinatie die normaal zou lijken in BE (uitgezonderd custom plates).
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als ze daadwerkelijk fake Belgische nummerplaten hebben gebruikt. Dan wil je niet het risico lopen om toevallig een echte nummerplaat van iemand anders te gebruiken(minder erg als een echt telefoonnummer maar toch). Dus 1-XXX-XXX valt sowieso af. Tenzij je gebruikt maakt van de verboden lijst(https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_ ... oden_lijst), maar daar staan dan weer termen bij die niet in primetime reclame wil hebben. :lol:
Leuk opgemerkt, maar ik vind het niet storend ongeacht ze nu bijgekleurd, custom of fake zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dit was gewoon een fake nummerplaat... ik begrijp niet dat iedereen er hier zoveel achter zoekt.

Het enige wat je kan stellen is dat men opnames op de openbare weg heeft gedaan met dergelijke fake nummerplaat.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik weet het, we zijn hier nu toch wel al zwaar aan het overdrijven, maar toch leuk... ;)

Raar dat Coolblue voor deze nummerplaat kiest aangezien ze :
* blijkbaar fake is (en mag je dan zomaar daarmee op de openbare weg rijden, zelfs al is het maar voor wat film-opname ?).
* de nummerplaat ook niet zo duidelijk maakt waar het over gaat... CB = Coolbue, AV = Audio-Video, EG = ???
* de nummerplaat een NL-achtige structuur heeft.
* ze wél uniekere geregistreerde nummerplaten hebben, zoals COOLBLUE.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

En hierbij de enige correcte uitleg;
We hebben voor dit spotje speciaal een nummerplaat laten maken met CB AV EG. Dat staat voor : CoolBlue Alles Voor Een Glimlach.

Onze camions rijden in het echt natuurlijk met een standaard Belgische nummerplaat rond.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een beetje te goed verstopte easter egg :lol:
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Deze kan je dus wel zien rondrijden (zie ik vaak omgeving Gent)

Afbeelding

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ja, maar die wagens zijn voor same day delivery, daar betaal je extra voor dus dan kan een custom plaat er vanaf
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Met zoveel andere coolblue reclame erop vraag ik me toch af of het toegevoegde marketing waarde heeft.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Same Day Delivery is via een 3de partij :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Lol same day delivery is meestal f*ckalogic... Aka dynalogic...
efari
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 sep 2015, 21:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Joe de Mannen schreef:Met zoveel andere coolblue reclame erop vraag ik me toch af of het toegevoegde marketing waarde heeft.

J.
het feit dat de foto hier net op het forum geplaatst is, maakt het 100% duidelijk dat het toegevoegde marketing waarde heeft.
en bijgevolg is mogelijkerwijs deze 1ne foto al die investering waard voor CB :)
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

r2504 schreef:Dit was gewoon een fake nummerplaat... ik begrijp niet dat iedereen er hier zoveel achter zoekt.

Het enige wat je kan stellen is dat men opnames op de openbare weg heeft gedaan met dergelijke fake nummerplaat.
Als ze fake is en niet custom, vraag ik me af of daar speciale aanvragen voor zijn om dat te mogen doen, of dat dat gewoon oogluikend toegelaten wordt voor grote spelers, omdat in geval van accident er toch geen vluchtmisdrijf kan gepleegd worden, want er staat een voltallige filmploeg bij en dat ding rijdt echt niet verder dan het stukje dat je in beeld ziet.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Zie mijn reactie. Het was effectief een gepersonaliseerde nummerplaat, geen fake.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

ITnetadmin schreef:Als ze fake is en niet custom, vraag ik me af of daar speciale aanvragen voor zijn om dat te mogen doen, of dat dat gewoon oogluikend toegelaten wordt voor grote spelers, omdat in geval van accident er toch geen vluchtmisdrijf kan gepleegd worden, want er staat een voltallige filmploeg bij en dat ding rijdt echt niet verder dan het stukje dat je in beeld ziet.
Indien ze de toestemming hadden om de weg af te sluiten voor de filmopnames, mogen ze fake nummerplatwn gebruiken(op dat moment is het immers tijdelijk geen openbare weg). Na de opnames en het vrijgeven moet er natuurlijk een echte aan hangen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

axs schreef:Zie mijn reactie. Het was effectief een gepersonaliseerde nummerplaat, geen fake.
ITnetadmin heeft het over CB-AV-EG en niet over COOLBLUE.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

krisken schreef:Same Day Delivery is via een 3de partij :)
I stand corrected dan, ik herinner me nog dat ze vroeger adverteerden met een Coolblue porsche o die service te adverteren, vandaar. Krijg dat als bedrijfswagen zeg Afbeelding
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Tomby schreef:
axs schreef:Zie mijn reactie. Het was effectief een gepersonaliseerde nummerplaat, geen fake.
ITnetadmin heeft het over CB-AV-EG en niet over COOLBLUE.
Zijn beiden gepersonaliseerde platen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

axs schreef:Zijn beiden gepersonaliseerde platen.
Het is maar wat je 'gepersonalizeerd' noemt natuurlijk. Hierboven is al aangehaald dat CB-AV-EG geen geregistreerd kenteken is, en dus eigenlijk een illegale nummerplaat is. Vandaar dus ook de vraag of je met zoiets even mag rondrijden op de openbare weg puur om een filmpje ineen te flansen.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Ik hoor verder na ;)
Maar uit de reactie die ik kreeg vermoed ik wel dat het een geregistreerde plaat is.

Het format xx-xx-xx kan ook perfect voor een gepersonaliseerde plaat.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

axs schreef:Maar uit de reactie die ik kreeg vermoed ik wel dat het een geregistreerde plaat is.
Maar dan zou die hier moeten gekend zijn : http://www.mobilit.fgov.be:7082/WebdivP ... D=10131285
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Het zou idd perfect kunnen, maar zoals gesteld bracht een search geen resultaat; je antwoord (en ik apprecieer de navraag) gaf geen uitsluitsel of de plaat een geregistreerde custom plate is, of gewoon een setje "duplicaten" dat erop gehangen werd voor tv.

Als het om een echte plaat gaat, moet de achterplaat beginnen met het DIV logo (bij niet-custom platen staat dat symbool boven het eerste streepje na de 1), bij duplicaten staat het er niet op). Jammer genoeg komt de achterplaat niet goed in beeld.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”