Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Iedereen heeft wel eens een moment waarop niet alles loopt zoals het moet. Dat je zit te sakkeren en te vloeken op dat één klein onnozel iets. Dat je in jezelf denkt "mocht die godver *** piep ***". Ik zou zeggen : zet al die frustraties hier, en laat anderen meegenieten. Denk dat we er van versteld zouden staan hoeveel frustraties gemeenschappelijk zijn ...

PS : het is NIET de bedoeling dat we in dit topic elkaar bekritiseren, commentaar uiten op anderen hun posts, elkaar virtueel afbreken en we op de man spelen. Het is gewoon een virtuele uitlaatklep welke ik gezien heb op een ander forum, en welke men daar duchtig gebruikt, met soms zelfs grappige gevolgen ... De huidige rij moderatoren zullen zeker dit topic in de gaten houden en zorgen dat alles loopt zoals het hoort...

Laat mij alvast beginnen met de frustraties van een weekendje op de ambulance ...
1. mensen die om 3u 's nachts een ambulance bellen omdat ze tandpijn hebben. En dan blijkt dat die tandpijn er al 3 weken is ...
2. mensen die in het holst van de nacht een ambulance bellen omdat ze denken dat ze ziek aan het worden zijn, maar feitelijk niks mankeren
3. mensen die hun eigen tong piercen, en nadien een ambulance bellen met de mededeling "ik ben aan het dood bloeden"
4. mensen die niet weten hoe ze moeten reageren op een prioritaire ambulance, en dan maar vol op hun rem staan in het midden van de baan

Zo, het moest er even uit ;-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

ùm
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:46, in totaal 1 gewijzigd.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer
Recent bedankt: 3 keer

Gisteravond vergeten het dak te sluiten van de pergola en na een stevig onweer deze morgen alle kussens van de lounge doorweekt...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

krisken schreef:de frustraties van een weekendje op de ambulance ...
Fors laten betalen, na enkele maanden zijn die fratsen er dan wel uit.
Zonder (doorverwijs)brief van de huisarts (wachtpost of huisarts van wacht in het WE en 's nachts) kom je er niet binnen, tenzij je aan het doodgaan bent. Of een huisarts aan de kliniek hangen?

Ik heb gisteren 20minuten diesel gehapt aan de afgesloten tunnels. Smet zei nadien dat er massaal gecommuniceerd was, maar ik heb nergens iets gelezen, gehoord of gezien.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Een ambulance kost sowieso al heel wat hoor.
denkleine
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 12 keer

De mug die mij zonodig van mijn slaap moest beroven
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Goztow schreef:Een ambulance kost sowieso al heel wat hoor.
Een ambulanceritje, inclusief de eerste 10 km kost je om en bij de 70 euro. Uiteraard krijg je van het ziekenhuis ook nog een rekening maar van beiden krijg je de factuur x weken later en kan je vragen om deze in schijven te betalen. Zowel bij een tandarts als bij een dokter (al dan niet van wacht) is het boter bij de vis. Daarom is de eerste optie voor sommige mensen interessanter. Ook zit men nog steeds met het beeld van "ik moet x dagen wachten voor een tandarts, als ik met de ambulance komt lijkt het dringend en fixen ze het probleem meteen". Vrij fout, je krijgt gewoon een pijnstiller toegediend en klaar voor de komende dagen. Oja, en De Block is druk bezig om een ambulancerit nog goedkoper te maken. Laatste gerucht is dat het rond de 45 euro zou zijn...

(PS : bovenstaande is meteen ook de reden waarom je in wijkgezondheidscentra, waar je niet moet betalen, altijd veel meer volk hebt dan bij een reguliere dokter : voor elk dingetje dat ze denken ziek te zijn staan ze daar, tis toch for free).

Oja, en iemand mag de thermostaat in België wat lager zetten. 30 graden is ietsje te warm :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

Tis inderdaad veel te warm en tis nog geen juni!
De knoop is daarbij doorgehakt, ik koop dit jaar een airco! :)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ga je geen spijt van hebben. Zowel mijn bureau als mijn slaapkamer hebben airco (vaste installatie) en deze trekt het vrij goed! In de living/keuken combinatie staat er een mobiel toestel van ProLine welke nu toch al 5 jaar oud is, en het nog steeds zeer goed doet! Slang voor warme lucht gaat gewoon door het schuifraam. Een houten plank laten zagen op maat (iets van een 30cm breed) met onderaan een gat er in waar de buis juist door kan. Kwestie van die plank te steken en klaar. Warme lucht blijft zo netjes buiten en hier binnen toch lekker fris. Kan de temperatuur in de living van 28 graden toch vrij vlot laten dalen tot 24 graden in de "low" stand.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 jan 2011, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Gray schreef:Tis inderdaad veel te warm en tis nog geen juni!
De knoop is daarbij doorgehakt, ik koop dit jaar een airco! :)
https://www.tijd.be/politiek-economie/internationaal/algemeen/uw-airco-blaast-koud-en-warm/10011421.html :wink:
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Vloerverwarming met passieve koelfunctie, beste investering :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 16 keer

Luidruchtige collega's (die niet door hebben dat ze andere mensen storen)!
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Een VLAN die maar niet wilt werken, tot je door hebt dat je aan de ene kant vlan050 hebt ingesteld en aan de andere kant vlan060 ... 4u later pas kom je tot die ontdekking ...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

krisken schreef:Een VLAN die maar niet wilt werken, tot je door hebt dat je aan de ene kant vlan050 hebt ingesteld en aan de andere kant vlan060 ... 4u later pas kom je tot die ontdekking ...
en omwille van die dingen haat ik VLANs :)
(dat, en van die k#tswitches die ergens in een valse muur 10 jaar geleden zijn ingebouwd en geen vlan tagging doen, en dan maar zoeken)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Storen aan printer opt werk dat die niet deftig 48 pagina's uit een word document kan halen...
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik was daarnet aan een fantastische intervaltraining begonnen en moest na een half huiswaarts lopen. Buikkrampen hebben mijn loop volledig verstoord en dan nog het zweet van de pot moeten gaan kuisen :bang:
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

~29GB overzetten naar een ander micro sd kaartje via mijn telefoon, al ~4uur bezig, nog maar in de helft van de bestanden. (Heb maar 1 Micro SD kaart lezer :( )
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Werkgever die ineens 15€ VAA (voordeel alle aard) gaat aanrekenen op de loonbrief voor de dienst-GSM, die we niet eens privé mochten gebruiken tot nu toe. Dus al 10 jaar daarnaast mijn privé GSM-nr, waarbij ik ook al méér data/minuten heb voor minder geld... Zou nu ineens wél privé mogen gebruikt worden, maar daar heb ik niks aan: privé nummer bel ik vooral voor mijn eigen zaak mee, en heb sowieso al 8GB data.

Is in discussie. Hoop dat we eruit komen!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3057
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dat doe-het-zelf winkels niet consequent zijn in de wanddiktes van hun rioolbuizen :roll:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

krisken schreef: Oja, en iemand mag de thermostaat in België wat lager zetten. 30 graden is ietsje te warm :)
Even geduld. Als mei/juni te warm verlopen, is dat veelal de voorbode van een doorregende en per momenten zelfs kille zomervakantie. Vorig jaar was juni zelfs gemiddeld de warmste maand, terwijl juli en augustus eigenlijk warmer zouden moeten zijn.

Als je eventuele buitenactiviteiten van plan bent, zou ik er niet te lang meer mee wachten, 't is het moment nu.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 30 mei 2018, 22:58, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Dat m'n buur niet beseft dat na 22h geen lawaai meer moet gemaakt worden en dat hun peuters niet om 23h met veel geschrei naar bed moeten gaan.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Een 3-jarig kind achter je op het vliegtuig, dat niet kan zwijgen, met zijn benen in jouw rugleuning trappelt en zijn tafeltje beschouwt als een rammelaar. Gelukkig maar een korte vlucht.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Het feit dat van zodra het iets van slecht weer is mensen niet meer kunnen rijden.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

devilkin schreef:Het feit dat van zodra het iets van slecht weer is mensen niet meer kunnen rijden.
Driving-in-the-rain-Meme.jpg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

VST's kopen van enkele honderden euro's waar geen demo's van zijn en er dan achter komen dat het toch niet is wat je zoekt, maar je kan geen refund vragen want het is software. :'( Mijn vroeger leven als piraat was een stuk makkelijker.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Welke concreet?

Indien er geen demo is durf ik meestal wel gewoon hem toch even te torrenten als 'try before you buy'. Merk ik dat ik het echt veel gebruik en het zijn geld waard is, geen probleem om te betalen.
Idem Logic zelf: twee jaar een getorrente versie gebruikt, maar uiteindelijk met veel plezier 200 euro voor gelegd. Wat je krijgt in de DAW op zich, plugins (Alchemy ftw!) en samples/loops is eigenlijk niet te doen voor die prijs.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Aaaah Logic is mijn droom DAW maar ik hou niet van OS X of Apple in general dus zolang er geen Windows versie uitkomt zal het spijtig genoeg bij een droom blijven. :(

De VST waar ik het over had is Best Service Accordions 2. Ik ben gek op het geluid van accordeon maar slaag er al jaren niet in een écht realistisch geluid te verkrijgen. Deze zag er eindelijk eens veelbelovend uit, de samples werden zelfs opgenomen met een van de beste mic's ter wereld, de beruchte U-47.

Maar zoals je wellicht wel weet werkt een accordeon door de balg te openen en te sluiten en dit kan je traag doen en snel doen. Daardoor kan je veel expressie in je performance brengen, stille stukken spelen, luide stukken, je kan een lange naklank hebben of absoluut geen naklank. Wel, in deze VST zit er alleen maar een zeer onrealistische bellow shake feature. Zelfs ADSR draaiwieltjes ontbreken om de attack en de release te regelen en zo een realistischer geluid te bekomen. :(

Ik red me nu door de channel volume te automatiseren telkens ik een noot wil laten faden, dat klinkt al iets beter dan dat de noot telkens abrupt stopt, maar is nog steeds niet realistisch genoeg naar.mijn mening.

Ik denk dat ik vanaf nu ook die methode ga toepassen. Eerst piraten om te proberen en daarna kopen indien tevreden. Zo wil ik ook al een hele tijd Omnisphere 2 graag eens proberen maar opnieuw geen demo's beschikbaar en het is veel te duur om zomaar tot een blinde aankoop over te gaan.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Wil je je bankzaken even doen en blijkt gans axa.be een 404 te geven :?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

r2504 schreef:Wil je je bankzaken even doen en blijkt gans axa.be een 404 te geven :?
lol
maar gebruik dan https://www.axabank.be/nl/homebanking-login als url, die ligt er (nog) niet uit
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Had ik net ook gevonden... toch bedankt.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Jankende jammerende kinderen in de supermarkt...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Chauffeurs die ‘toeren’ uithalen om toch maar 0,03 sec sneller dan jou in dezelfde winkel te zijn. (Ah oeps, daar was al een topic over zeker?)
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

In de winkel:
- Mensen die je bijna omverrijden met hun kar in de winkel als je in de buurt van een product dat ze nodig hebben en dat bijna op lijkt te zijn.
- (Verbaal) vechtende klanten om een product. "Maar ik had die wel eerst vast", "maar er zijn er nog 3 en ik heb er 3 nodig" ...
- "Uw kind heeft mij gestampt" waarna ze ruzie zocht met de moeder. Dat je even een opmerking maakt als een kind door te spelen je zeer doet is compleet normaal. Als je dit roept zodat heel de winkel het hoort en dan nog ruzie zoekt met de moeder ...

Winkelende mensen zijn verschrikkelijk, het lijkt alsof onze oergewoontes naarbuiten komen als we winkelen :lol:
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Ow ja.... mensen die tegen de pijlen in in de colruyt winkelen en dan ook nog liefst eens de doorgang blokkeren.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Da's raar. Ik erger me net aan die pijlen in de Colruyt. Daarom dat ik ze straal negeer (behalve aan de in- en uitgang) en graag zelf bepaal hoe ik door de winkel loop. Ik heb dan ook meestal een lijstje en heb dus geen behoefte om zigzaggend de winkel door te laveren, maar ik blokkeer nooit de doorgang en zet mijn kar uit de weg want daar krijg ik het ook van op mijn systeem :beerchug:
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Ik erger me er om dezelfde reden ook aan, maar ik respecteer ze wel - net zoals ik dat van anderen ook verwacht.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 155 keer

ik haat supermarkten en al helemaal op een zaterdag.
leve collect and go!
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

* Filmpjes die automatisch afspelen. Net PC geformatteerd en het standaard volume van Windows 10 was zonder dat ik het door had héél luid ingesteld en ik had m'n hoofdtelefoon op. Ga ik naar hier om m'n muissoftware te downloaden, wordt m'n trommelvlies er uit geblazen. :bang: :bang: :bang:

* Ben aan het typen en ineens komt er uit het niets een klein venstertje tevoorschijn dat me iets vroeg, maar doordat ik als een gare aan het typen was heb ik zonder het te willen dat schermpje bevestigd. Waarschijnlijk heb ik nu mijn ziel aan de duivel verkocht.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Raar, ik kan dat filmpje ook niet blokkeren met mijn uBlock Origin ? Geen rechtermuisklik mogelijk :bang: :bang:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Hier doet dat filmpje absoluut niets, tot ik er zelf op click, dan speelt ie pas. ( Chrome Version 68.0.3440.7 , 64bit)

( right click laat een "get embed code" knop zien )
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”