Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ah, dat heb ik niet getest. Mogelijk waren ze dan ook wel beschikbaar, had ik dat geweten was ik er buiten wel iets gaan eten :).
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Groot kruispunt, hoofdbaan is een tweevaksbaan met middenberm, de banen die er op komen dubbele strook 1 richting.
Ik zie het van groen naar oranje en rood gaan dus ik sta vooraan te wachten. De moment dat het groen zou moeten worden begint het licht oranje te pinken.
Ok, alle partijen voorzichtig het kruispunt op? Nope... De hoofdbaan had in beide richtingen gewoon nog groen blijkbaar, wat wel verschieten was bij het voorzichtig oprijden... Aan den andere kant was t effe nipt want ze vlammen daar nogal.
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Nog altijd geen support voor de Ubiquiti Unifi controller op Ubuntu 18.04...
Ubiquiti stond al niet heel hoog aangeschreven bij mij, maar valt op deze manier steeds dieper.
Volgens mij willen ze gewoon hun Cloud Key verkopen en verzaken ze moedwillig dit probleem, dat of ze zijn gewoon echt incompetent/onderbemand op software vlak.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Allerlei rubberised oppervlakte afwerking van klein apparatuur (oa Usb-stick, WD-afstandsbediening, Bluetooth-box, auto-Gps, ...) die na verloop van tijd begint te plakken, nu zeker met het warme weer :|
Doen ze dit om ze vlugger van de hand te doen of op het stort te laten belanden ?

edit: duidelijker omschrijving
Laatst gewijzigd door lacer 15 jul 2018, 14:58, in totaal 2 gewijzigd.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Misschien er ook eentje aan toevoegen. Hoe onze rode duivels momenteel in de kijker worden gezet: bezoekje koning en ontvangst op de markt in Brussel met alle veiligheids & begeleidingskosten van doen.
Niet dat ik hun prestaties niet goed zou vinden echter het is is een tweeledig gevoel. Ze verdienen toch wel wat meer dan een ander. En er zijn zoveel anderen die elke dag ook een puike prestatie leveren, minder verdienen en nooit in de kijker worden gezet.
Ik wou eerst geen voorbeeld geven maar toch, was er geen Belgische duiker bij de redding van die voetballertjes uit de grot. Als je het technische verhaal van de Amerikaanse duiker hebt gelezen dan weet je dat die duikers bijna met hun eigen leven speelden om ze te redden.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Juist, brood en spelen! Het werkt nog altijd :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

NuKeM schreef:Volgens mij willen ze gewoon hun Cloud Key verkopen
UnifiPi + RPi 3B+

Dat is toch mijn plan: Unifi AC Pro met de controller op een RPI.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Brief oproeping plaatsvervangend voorzitter stembureau gehad :(
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik ben al 4 keer opgeroepen geweest en telkens ertussen uit kunnen geraken door mijn shiftwerk. Nu sta ik zelf op een lijst dus mag ik sowieso niet gaan zetelen.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

krisken schreef:Fransmannen die denken dat hun ongeschreven regel op autostrades (pinker opzetten naar links en denken dat ze dan een prioritair voertuig zijn, of op zn minst er voor zorgen dat de voorganger het helemaal op zn heupen krijgt en hun laat voorschieten) ook geldig is in België....
Hebben ze in een of ander politie tv programma (Alloo dacht ik) ook ns geprobeerd met de flikken net achter hen; ik heb toen toch heel hard in mijn vuistje gelachen :-)
stefke schreef:Alleen (sic) het grote geld naar live nation. Vroeger konden lokale Chiro er nog iets aan verdienen nu niet meer . Alles in handen van live nation.
Serieus? Verdienen de jeugdbewegingen daar niks meer? Da zou ik wel een schande vinden.
NuKeM schreef:Nog altijd geen support voor de Ubiquiti Unifi controller op Ubuntu 18.04...
Ubiquiti stond al niet heel hoog aangeschreven bij mij, maar valt op deze manier steeds dieper.
Volgens mij willen ze gewoon hun Cloud Key verkopen en verzaken ze moedwillig dit probleem, dat of ze zijn gewoon echt incompetent/onderbemand op software vlak.
Mag ik effe sluikreclame maken (zelf geen enkel voordeel aan) voor de Edimax CAP series? Ongeveer even goed, ongeveer dezelfde prijsklasse, maar met onboard webUI *en* elke unit kan in controller mode gezet worden om zo een reeks andere toestellen (en optioneel kan hij ook nog zelf een AP spelen while in controller mode) te bedienen.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

ITnetadmin schreef:
Serieus? Verdienen de jeugdbewegingen daar niks meer? Da zou ik wel een schande vinden.
Nope, zowel binnen als buiten allemaal van de organisatie. Bij Tomorrowland is er zelfs een taverne/brasserie op de schorre die moet sluiten tijdens het festival en er geen vergoeding voor krijgt, dat lijkt me ook van de pot gerukt. Op Werchter leek de nachtwinkel buiten het domein ook gesloten. Het is bijna als een WK, niemand mag er aan verdienen binnen een bepaalde straal buiten het domein.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Holy shit.
De laatste keer dat ik er iets van gehoord had was dat de standjes van de jeugdbewegingen en verenigingen idd van de straat naar een speciaal pleintje verplaatst waren "vanwege de veiligheid".
Toen al werd er geschreeuwd dat dit een drogreden was.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

Heb pas gehoord dat er 0.5€ per uur verdiend werd bij sommige verenigingen, per meewerkend lid. Je nikkel afdraaien en hard werken voor 0.5€,
seppe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 okt 2005, 19:45
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 12 keer

axs schreef:Brief oproeping plaatsvervangend voorzitter stembureau gehad
Hebben ze mij ooit ook eens opgestuurd: Ik ben er onderuit geraakt door te zeggen dat ik (juist) dat weekend van wacht stond... :p
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

Door een vakbondsactie is de dienstregeling van lijnen 310, 316, 317, 318, 333, 334, 335, 351, 352, 358, 359, 410, 651,680 ernstig verstoord

Weer eens een vakbondsactie bij de lijn. Enig nadeel je kan nergens zien dat je bus rijd of niet. Wordt nergens aangemeld. De reizigerinfo panelen laten niets weten. Dus wachten en hopen is het enige wat men kan doen.

Op Twitter wordt er zelfs geen meldingen over gegeven. Niets nada nul. Dat noemt men dan service. Doe je wagen maar weg en neem een lijn abo je kont altijd wel eens thuis of waar je moet zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

axs schreef:Brief oproeping plaatsvervangend voorzitter stembureau gehad :(
Ze hebben me in het verleden ook al eens opgeroepen... maar was toen net ziek (echt ziek dus).

Het lijkt me nochtans wel eens leuk om mee te maken in je leven (heb destijds ook de parade bij de Nationale Feestdag mogen meelopen).
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik probeer te achterhalen of er bij TVV plannen zijn om de livetv app ook op androidtv werkende te krijgen. Ik zou dit graag weten omdat dit handig kan zijn om tv-systeem te veranderen. (overweging) Mi-boxen heb ik sowieso. Dan ik kan ik thuis via mi-box kijken (geen gedoe met schotels) en op verplaatsing/camping via schotel. Heb het geprobeerd via sideloaden, werkt wel redelijk, maar bediening niet, en geraak niet fullscreen.
Reeds 3 mails ver, maar ik heb de indruk dat de persoon aan de andere kant wat rondjes draait in een flowchart.
Antwoorden:
1) Link naar play-store om app te downloaden => heb ik niet nodig, ik wil weten wat de status is voor android tv
2) Refererend naar mijn abonnement, komt livetv niet in aanmerking => Ik heb zelfs geen abonnement, ik wil weten wat de status is voor android tv
3) Persoon heeft mijn vraag verkeerd begrepen, maar livetv is enkel inbegrepen bij schotel-abonnement => Dit is het zelfde antwoord als vorig, (hier loopt het dus vast). Ik weet ook dat dit enkel bij schotelabonnement is. Ik wil enkel weten of er plannen zijn. Daarvan zou mijn keuze voor een schotel-abonnement kunnen afhangen.

Ik weet wel dat chromecast ondersteund wordt, maar dan heb je opnieuw de WAF-factor, en ook het gevoel van te kunnen zappen valt weg
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Een rozijnenkoek met welgeteld 7 rozijnen. :evil:
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Wat is het minimaal verwachte aantal rozijnen?
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5308
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 13 keer

brubbel schreef:Wat is het minimaal verwachte aantal rozijnen?
Daar is een formule voor. R= B*L*H/8 waarbij B, L, H in cm worden uitgedrukt. :angel:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Bij die bakker blijf ik dan toch weg.

Een tijdje geleden... Gyros in AD Delhaize... 450 gr waar uiteindelijk amper 120gr vlees in zat (de rest waren groentjes).
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

on4bam schreef:
brubbel schreef:Wat is het minimaal verwachte aantal rozijnen?
Daar is een formule voor. R= B*L*H/8 waarbij B, L, H in cm worden uitgedrukt. :angel:
En als die rond is ??

Met jou formule mag een koek van 8*2*3 maar 6 rozijnen bevatten :?

Ik had minstens het dubbele verwacht. Maar bij die bakker zal ik dus niet meer komen. Het was nu wel tijdens de pauze en was ook niet mijn vaste bakker.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

1 rozijn per 2cm³ is prima :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

mailracer schreef:En als die rond is ??
Dan vervang je B*L door straal*straal*pi
mailracer schreef:Met jou formule mag een koek van 8*2*3 maar 6 rozijnen bevatten :?
Dat lijkt mij ook weinig... vandaar dat ik er ook weg blijf.

Geef mij de formuke van krisken dan maar... al is een goede rozijnenkoek meer dan louter een aantal rozijnen (het moet ook voldoende "sappig" zijn en dus niet te droog).
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

krisken schreef:1 rozijn per 2cm³ is prima :)
Ik wou net zeggen "1 rozijn per 4cm³ als absoluut minimum"; maar idd, 1 per 2cm³ is een goeie rozijnenkoek.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

De deur achter je dichttrekken en dan realiseren als je *klik* hoort dat alle sleutels nog binnen liggen, en er niemand een extra paar heeft (al 15x aan gedacht en nog nooit gedaan om een duplicaat elders te leggen).

Lang leve de bijstand-aan-huis-verzekering - dure grap, een slotenmaker.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mijn voordeur heeft een klink aan de buitenkant, net om dit te vermijden :-)
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

mailracer schreef:Een rozijnenkoek met welgeteld 7 rozijnen. :evil:
Bij onze bakker is er ook regelmatig "sporadisch" rozijnenbrood verkrijgbaar...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik weet alleszinds bij deze bakker dat er genoeg rozijnen inzitten en de prijs valt mee :)

http://www.bakkerijtyteca.be/nl/assortiment/luxe-broden
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 438
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 20 keer

Gewoon effe moeite doen en ze zelf bakken... Doe je er rozijnen in zoveel je wil.

Bak hier zelf elke week mijn brood en pistolekes en af en toe eens goede boterkoeken. Niet met een broodmachine maar lekker zelf kneden met een Kenwood keukenrobot. Effe werk aan maar dan ben je zeker dat je lekker vers brood hebt of rozijnenkoekjes en niet die van Delifrance of zo (diepvries voorgebakken)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:Ik weet alleszinds bij deze bakker dat er genoeg rozijnen inzitten en de prijs valt mee :)

http://www.bakkerijtyteca.be/nl/assortiment/luxe-broden
Die bakker (en bij uitbreiding zowat elke bakker) betrekt zijn diepvries brood van o.a. Panesco, Bussing, Pastridor, Diversi Foods, Dauphiné,... Het enige wat ie nog doet is de diepgevroren broden uit de kartonnen doos halen, een klein half uur in de oven et voila, de naïeve klant denkt dat de bakker deze nacht die 15 verschillende soorten brood heeft gekneed, laten rijzen en dan de oven in. Maar allez, een goed gedacht is veel waard.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

devilkin schreef:De deur achter je dichttrekken en dan realiseren als je *klik* hoort dat alle sleutels nog binnen liggen
Of er nog andere sleutels opzitten... sindsdien sloten waar langs beide kanten sleutels opgaan.

Was een dure les... zeker op een zaterdagavond :?
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

Net een koelkast gekocht, en daar begeeft de vaatwasser het.

Geen warm water meer tijdens spoelcyclus, geen droging meer van de vaat en als error E31 : probleem met het droogsysteem! Lijkt me wel meer aan de hand. Dus kan weer gaan knutselen zie of ik de oorzaak vind en kan oplossen. Gelukkig gaat het wat afkoelen dit weekend :twisted:
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

r2504 schreef:
devilkin schreef:De deur achter je dichttrekken en dan realiseren als je *klik* hoort dat alle sleutels nog binnen liggen
Of er nog andere sleutels opzitten... sindsdien sloten waar langs beide kanten sleutels opgaan.

Was een dure les... zeker op een zaterdagavond :?
Zit zo'n service (beperkt 1* jaar) niet in je brandpolis of de hulp aan Personenpolis (Gezinspolis) horend bij de auto?
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

MichelJ schreef:Net een koelkast gekocht, en daar begeeft de vaatwasser het.

Geen warm water meer tijdens spoelcyclus, geen droging meer van de vaat en als error E31 : probleem met het droogsysteem! Lijkt me wel meer aan de hand. Dus kan weer gaan knutselen zie of ik de oorzaak vind en kan oplossen. Gelukkig gaat het wat afkoelen dit weekend :twisted:
Google kan je misschien raad brengen
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Zonet stroompanne, toch wat warm als de ventilator uitvalt... Eens rondgereden, in het hele dorp de hoofdbaan zonder stroom, zijstraten wel. Ze zullen bij de Delhaize blij zijn, vorige nacht ook panne (niet bij ons), alles uit de koeling en vriezers mocht weg. Nu dus weer een uur er uit.
Het net is hier precies niet al te stabiel dus morgen ofzo maar eens een topic openen voor de keuze van een goede UPS.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Fietsers die aan de verkeerde kant rijden op het fietspad. Dit is dom van hen en zeer frustrerend voor automobilisten.

En alsof dat nog niet erg genoeg is zag ik afgelopen namiddag nog volgend tafereel: voor de rotonde hier bij ons is er een zebrapad, en daar stak een fiets speciaal over om van de goede naar de verkeerde kant te gaan en daar lekker verder te gaan fietsen. Dit is dom tot de 2,147,483,647ste macht!!! Hoe kan je nu zo zijn. JUST HOW????? :x :x :x :x :x En nope, hij moest niet ergens afslaan, reed gewoon verkeerd tot ik 'm niet meer zag. :bang: Ze zouden beter deze wegpiraten (en daarmee bedoel ik niet alle fietsers maar deze specifieke idioten) eens dikke boetes geven i.p.v. altijd de autobestuurders in 't zak te zetten. De wegcode schijnt voor hen van geen enkel belang te zijn en ze denken dat het niet van toepassing is op hun.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

antutu schreef:Dit is dom tot de 2,147,483,647ste macht
(2e32)-1?
Da's ook een heel specifiek getal ;-)
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

ITnetadmin schreef:
antutu schreef:Dit is dom tot de 2,147,483,647ste macht
(2e32)-1?
Da's ook een heel specifiek getal ;-)
Haha you got it :banana:
MClaeys schreef:Ze zullen bij de Delhaize blij zijn
Ja, ze zullen vast wel verzekerd zijn voor de materiële schade, maar het blijft wel zuur (no pun intended :lol:) aangezien ze toch een pak extra werk hebben met alles uit de frigo's halen en weggooien.
r2504 schreef:Was een dure les... zeker op een zaterdagavond :?
Haha een buur van me heeft het gepresteerd om 2 keer in 1 week tijd zijn deur toe te trekken met de sleutels nog binnen. Voor sommigen is 1 dure les dus blijkbaar nog steeds niet genoeg. :lol2:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Med
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 20 aug 2017, 22:58
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer

devilkin schreef:De deur achter je dichttrekken en dan realiseren als je *klik* hoort dat alle sleutels nog binnen liggen, en er niemand een extra paar heeft (al 15x aan gedacht en nog nooit gedaan om een duplicaat elders te leggen).

Lang leve de bijstand-aan-huis-verzekering - dure grap, een slotenmaker.
Mij al 15x overkomen :)))) Gelukkig nog nooit als ik in badjas nog een sigaretje ging roken buiten en over straat naar ouders moest wandelen voor de reservesleutels te gaan halen overdag. ('s nachts 1x)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”