Cubee (pakjesautmaat BPost): problemen met codes afgelopen week

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ik laat mijn pakjes vaak afleveren bij Cubee, de pakjesautomaat van BPost. Je krijgt dan via sms of e-mail een code, en daarmee kan je een locker 24/7 openen met jouw pakje in.
Mijn twee laatste leveringen echter, heb ik geen code toegestuurd gekregen, terwijl beide pakjes wel in de automaat liggen (kan ik volgen via de Bpost trackinglink).
Het is op 2 verschillende e-mailaddressen, wel van mijn eigen domeinnaam. Ik heb contact opgenomen met Cubee klantendienst en ze gaan handmatig de codes opnieuw opsturen. Heeft iemand onlangs hetzelfde meegemaakt?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Zaterdag nog zonder problemen kunnen gebruiken. Kreeg zowel mail als SMS met de code.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik heb het niet zelf meegemaakt maar een maand geleden had iemand anders daar ook last van.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Wij gebruiken regelmatig de Cubee en nog nooit problemen gehad.
Dit WE is mijn vrouw nog een pakje gaan halen, zonder problemen.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Hier, 2 weken geleden denk ik, een pakje laten verzenden door iemand naar een postpunt. Mijn correcte e-mail opgegeven aan de persoon maar nooit een email van Bpost aangekregen. Het kan natuurlijk dat de verzender mijn e-mail fout heeft overgenomen. Gelukkig van de verzender de tracking gekregen nadat ik vroeg waarom het verzenden zo lang duurde :lol:
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

lanadekat schreef:Hier, 2 weken geleden denk ik, een pakje laten verzenden door iemand naar een postpunt. Mijn correcte e-mail opgegeven aan de persoon maar nooit een email van Bpost aangekregen. Het kan natuurlijk dat de verzender mijn e-mail fout heeft overgenomen. Gelukkig van de verzender de tracking gekregen nadat ik vroeg waarom het verzenden zo lang duurde :lol:
Uw reactie is goedbedoeld, maar heeft niets te maken met de vraag van dit topic :)
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Na 3 keer telefoon met Cubee is er geen oplossing uit de bus gekomen. Zij hebben de mail verstuurd, ik ontvang die niet (op mijn eigen domeinnaam). Spamfilter staat uit. Naar BPost gebeld om dan maar de code via GSM te versturen, nu wachten op de sms. Vreemd verloop
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Ha, Cubee is een product van "de Buren bv", zoals: je kan je pakje laten leveren bij de buren? Slim gevonden, maar ik weet niet of dat je zo'n naam lang kan blijven hanteren.

We hebben op het werk sinds enkele weken een Bringme-muur, al paar keer gebruikt en werkt goed voor zover ik kan beoordelen, enkel heb je soms webshops waarbij je je naam in het leveradres niet kan aanpassen met "bringme" (ik kijk naar jou, Proximus.be!)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik ga is informeren opnieuw, want bij ons is die vraag geweest voor brings maar uiteindelijk lijkt dat dan niet doorgegaan te zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”