Verpakkingstapedispensers

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Wie kan me wat advies geven over verpakkingstapedispensers. Moest het niet onmiddellijk duidelijk zijn wat ik bedoel..

https://www.bol.com/nl/l/verpakkingstap ... /?origin=8


Moet binnenkort heel wat dozen inpakken en het moet snel gaan :) Dus graag wat aankoopadvies over iets dat deftig marcheert en mooi de plakband afsnijdt met een simpele beweging zonder al te veel gepruts.

ps: Die van Hubo heb ik nu, not ok...
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Zelf heb ik veel met materiaal van Rajapack gewerkt en daar ben toch altijd tevreden van geweest.

Als de dozen niet te zwaar zijn is mijn favoriete tape de papieren tape van Rajapack. Ik vermoed dat het deze is, al ben ik niet zeker aangezien ik de tape gebruik die ze in mijn handen duwen.
https://www.rajapack.be/nl_BE/tape-omsn ... 01167.html

Plakt niet te hard, kan je met de hand afscheuren maar de dozen blijven wel dicht. Een foutje herstellen met deze tape is veel simpeler dan met die PP/PVC tape.


Ik vermoed dat de tapeafrollers op hun site ook wel degelijk zullen zijn.

Op de plek waar ik werkte hadden we ook de paktafels in combinatie met het bruine papier op rol. Die dingen werkten goed alleen is de hoogte niet verstelbaar en als je groot bent kan dat tot rugklachten leiden. Een ander probleempje is dat de bruine rol boven het tafelblad hangt en je pas gaat opvullen als je spullen in de doos zitten. Dus dan staat de doos in de weg om de rol te kunnen afrollen. Maar als er genoeg dozen moeten worden ingepakt dat dit financieel haalbaar is vind ik het wel een goede investering.

https://www.rajapack.be/nl_BE/opslag-ma ... 26580.html
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Wij hebben al een jaar of 10 eentje van Tesa, geen idee wat die kost(te).
Wat wil je er over weten? Dat ding rolt af en snijdt de tape af.

Ik denk dat de snelheid eerder gaat zitten in de tape en de persoon die het toestel bedient.
Ik heb een tijdje vakantiewerk gedaan bij een uitgeverij: schoolboeken orderpicken en in dozen steken, nadien de dozen toe-tapen.
De vaste werkers konden dat zelfs na een maand (vakantie)werken nog altijd sneller en properder, maar na een maand kan je ook wel al iets :).
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Dat is ook vanwaar mijn ervaring komt, maar sommige dispensers lieten "vaste werknemers" ook aan de kant liggen aangezien ze niet goed werkten. Maar ik denk dat ze allemaal hetzelfde model waren maar sommigen waren gewoon al voorbij hun levensduur. (laten vallen, lijmresten van de tape, ...)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”