LG 55EG9A7V solden 1200 ipv 1500 euro

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik twijfel heel erg om die te kopen.

Is wel mooie korting :O

Wat denken jullie? Xd
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Hmm, voor de originele prijs van €1500 vind ik toch al een LG UHD OLED model met HDR en WebOS 3.0.
De korting vind ik dus wat minder interresant.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

ah ok CV :)

Ik ga misschien jaartje wachten dan :)
Gebruikersavatar
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 42 keer

Sterker nog: De 55C7 OLED staat nu al aan 1480€ incl. 3 jaar garantie met WebOS 3.5, HDR, Dolby Vision, enz.. (maar voorraad kan wel een probleem zijn, lees ik net?)

Ik stel voor dat je de OLED prijsdiscussie in't oog houdt op tweakers.. Heb zo ook mijn LG E6 gekocht en toch wel wat geld kunnen uitsparen door rond te mailen.

Wacht misschien nog even. De nieuwe OLED 8-serie van LG wordt nu voorgesteld op de CES, met wat geluk dalen de prijzen van de 2017-modellen (en ouder) binnenkort dan als je niet inzit met een ouder exemplaar.

Tenzij je echt voor LCD wilt gaat maar LCD kan me niet bekoren dus kan ik er niet bij helpen (LCD bv. omdat je gamer bent en het risico op screen retention/screenburn toch wil beperken)
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 1 keer

De Olympische winterspelen en de wereldbeker voetbal kunnen ook leuke promoties opleveren ipv de gewone solden.

Net voor het EK voetbal in 2016 gaf Vandenborre een cashback naargelang de grootte van de tv -- onze 49" kostte zo maar €450 (je moest wel wat moeite doen met papierwerk en eerst volle €700 betalen). De verkoper gaf toen aan dat ze dat soort promotie aanboden omdat MediaMarkt het ook deed. De prijzen van gelijkaardige toestellen zijn vandaag nog altijd hoger.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”