Hoe gps route in gps zetten, graag wat duiding

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Ik heb hier nog geen ervaring mee maar had graag volgende fietstocht gemaakt

https://www.route.nl/fietsroute/136605/ ... cadzandbad
Ik zie dat de route kan gedownload worden in gpx formaat

Ik zou mij een houdertje kopen dat ik mijn gsm of gps kan monteren op mijn stuur

Ik heb 3 gps'en 1 op win ce (igo) 1 op android gsm (igo) en 1 op winmobile gsm ((here)

Kan ik 1 van die toestellen hiervoor inzetten? Ik zou graag die gpx coordinaten kunnen inbrengen maarliefst geen toestel meer bijkopen..
(ik heb ook geen mobiel internet, dient ofline te werken)

iedere tip welkom
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

ik vind direct dit:

https://play.google.com/store/apps/deta ... .gpxviewer

geen idee of het goed werkt maar er zullen er nog wel zijn.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Joe de Mannen schreef:ik vind direct dit:

https://play.google.com/store/apps/deta ... .gpxviewer

geen idee of het goed werkt maar er zullen er nog wel zijn.
Daarmee kan je een GPX bekijken, maar geen turn-by-turn routebeschrijving doen. Dat is iets waar ik als fieters en techneut nog op sukkel, om van GPX naar turn-by-turn navigatie te gaan. De ideale oplossing nog niet gevonden.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46