Donkere style voor userbase.

Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 88 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer

Re: Donkere style voor userbase.

Berichtdoor Robert Ford » 14 Jan 2017, 19:50

Het is best ok, behalve dat de namen (kleur) van mods wel erg fel zijn tov de rest. Ook wie het laatste bericht heeft gepost in een topic is nu niet (meer) leesbaar via volgende URL:

search.php?search_id=unreadposts

Afbeelding

EotT
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 35 keer
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer

Berichtdoor EotT » 15 Jan 2017, 00:44

oei, ik zie het al. Ik heb mijn wijzigingen gedaan tov de donkere stijl die nu op userbase al staat. Als ik naar de originele variant overschakel, zie ik inderdaad de fout. Ik zal het zo snel mogelijk aanpassen.

Edit: nieuwe versie gemaakt waarin het probleem opgelost is. De namen van de mods zijn ook minder fel.
Het script is op dit moment niet compatibel met de donker userbase style. Na een update naar de nieuwe stijl zal het weer compatibel zijn.

Bedankt voor het melden!

EotT
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor EotT » 22 Jan 2017, 14:56

Nieuwe versie!

wijzigingen:
  • Nieuwe icoontjes bij topic lijst, past beter bij de donkere/grijs tinten.
    Afbeelding
  • Nieuw quote icoontje, nu zonder gekartelde randen. (Hier stoorde ik me al lang aan!)
    Afbeelding
  • Enkele kleine verbeteringen.

EotT
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor EotT » 07 Mar 2017, 17:34

Nog enkele wijzigingen:

• Tekst beter leesbaar gemaakt
  • Selecteren van tekst is (overal) leesbaar nu, en geselecteerde teskt is wit op zwarte achtergrond, ipv zwart op grijze achtergrond
  • Nog icoontjes toegevoegd bij topic lijst. Ik was er enkele vergeten.
  • Icoontjes ook toegevoegd voor PM's
  • Embedded tweets worden nu ook mooi weergegeven:
    Afbeelding
  • andere kleine wijzigingen en verbeteringen.

Kan dit ook op het forum geupdate worden? Op het forum staat nog een oude versie waarbij wijzigingen van enkele voorgaande posts nog niet in opgenomen zijn.

EotT
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor EotT » 12 Apr 2018, 23:34

Nog eens een grote update! Doordat mijn kennis van css groter is geworden door enkele donkere themes die ik heb gemaakt, heb ik besloten om dit helemaal te herschrijven!
Enkele grote wijzigingen:
  • Het kleurenpalet is donkerder geworden. Tekst zou ook leesbaarder moeten zijn, en minder vermoeiend. (té wit op té donkere achtergrond was ook vermoeiend)
  • Veel afbeeldingen zijn aangepast zodat ze geen lelijke gekartelde randen meer hebben.
  • Afbeeldingen in berichten worden standaard weergegeven op 50% helderheid. Volledige helderheid kan verkregen worden door met de muis over de afbeelding te gaan. (Niet van toepassing op mobiele toestellen, daar zal de afbeelding steeds op 100% helderheid weergegeven worden)
  • vele kleine dingetjes

Aangezien ik helemaal opnieuw ben begonnen, kan het zijn dat er misschien nog iets ontbreekt. Laat het me zeker weten dan!

Hieronder enkele afbeeldingen om het verschil te laten zien tussen oud (1e afbeelding) en nieuw (2e afbeelding). (Dit zijn zeker niet de enige verschillen!)

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

ps: Ik heb ook een donkere theme voor de Fritzbox gemaakt: viewtopic.php?f=1&t=52196&p=737623

EotT
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor EotT » 14 Apr 2018, 11:30

Ik heb nog enkele wijzigingen doorgevoerd voor de mobiele variante van de website, oa:
  • Lichte/donkere tekst op lichte/donkere achtergrond aangepast (oa. het menu)
  • Enkele icoontjes aangepast die anders zijn in de mobiele versie van de site.

@Meon: Is er een reden dat er in het menu Forum > Bedanktlijst er bij de background een inline !important staat? op sommige plaatsen is dit gedaan, op andere niet.

Code: Selecteer alles

background: url('./forum/ext/gfksx/ThanksForPosts/styles/prosilver/theme/images/icon_thanks.gif') no-repeat !important;

Hierdoor kan ik die niet veranderen.

Terug naar “Allerlei”