Black Friday / Cyber Monday

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

JoskeVermeulen schreef:
yezzer schreef:ja, die heb ik toch gekregen...btw extra korting wegens nieuws brief aanmelding, dat wist ik niet, dus eventueel handig bij een volgende bestelling.
we gaan zien en hopen dat de bestelling niet tegen gedraaid wordt, iets wat me toch niet echt zou verwonderen...
jammer dat ze de alexa dot niet hebben...
Net mailtje van support, ongeacht de SQL foutmelding hebben ze de bestelling goed ontvangen dus je mag je aan een pakje verwachten. :-)
Reactie ontvangen normaal ten laatste woensdag verzonden daar :) indd jammer van elexa combi van die 2 zou de max zijn :P
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

Splitter schreef:hmm, nog steeds een redelijke prijs voor de home mini's... maar geen mogelijkheid meer tot verzending naar belgie,
ook niet via paypal betaling :(
dat is jammer voor u natuurlijk...hebt u het daadwerkelijk geprobeerd misschien?
als ik nu nog op de link klik, dan opent mijn PP toch nog en wordt ik gevraagd om in te loggen
degene die ik enkele dagen geleden kocht was dus niet met een vooraf ingevuld account, maar enkel 'als gast', dus gewoon inloggen en accepteren en de kous was af...
dus als ik het goed begrijp: vanaf de inlog bij PP en daarna loopt het nu fout misschien? (of heb je toch eerst een volledig account aangemaakt op die webshop - in dat geval vermoed ik dat het normaal kan zijn dat het niet (meer) lukt...(als ze daar al direct zien dat je van België bent)
heb het zelf niet uitgetest omdat ik in feite met 1 exemplaar wel genoeg heb.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

yezzer schreef:
Splitter schreef:hmm, nog steeds een redelijke prijs voor de home mini's... maar geen mogelijkheid meer tot verzending naar belgie,
ook niet via paypal betaling :(
dat is jammer voor u natuurlijk...hebt u het daadwerkelijk geprobeerd misschien?
heb het idd als gast geprobeerd en met paypal... maar dan krijg je na inloggen bij paypal een foutmelding te zien van tink dat ze niet verschepen naar het aangegeven land.
blijkbaar hebben ze dus hun "foutje" reeds gecorrigeerd.
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

Splitter schreef: heb het idd als gast geprobeerd en met paypal... maar dan krijg je na inloggen bij paypal een foutmelding te zien van tink dat ze niet verschepen naar het aangegeven land.
blijkbaar hebben ze dus hun "foutje" reeds gecorrigeerd.
Dan mag ik de mail die ik daaromtrent gisteren nog van Tinker gekregen heb, toch wel met een serieuze blok zout nemen, als voortaan bestellen als Belgische klant niet meer lukt met verzending naar België... Hoe kunt je dan in godsnaam die eventuele 5 euro shop tegoed nog in de toekomst gaan claimen als ze vanaf nu niet meer verzenden naar België, da's wel een erg goede nietwaar! Wellicht dat andere Belgen die daar op black Friday gewinkeld en besteld hebben ook wel die mail zullen gekregen hebben:

"Aufgrund der großen Nachfrage zum Smart Friday Weekend verzögert sich der Versand leider um wenige Tage.
Die gute Nachricht: Alle Produkte sind auf Lager und das Team verpackt so schnell es kann Pakete.
Wir bitten Dich um ein wenig Geduld.
Als kleine Entschuldigung erhältst Du einen 5 Euro Gutschein für Deinen nächsten Einkauf bei tink.de."
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

De mijne ondertussen binnen (wel via Cyberport dus) en leuk speelgoed. Ondertussen spijt van de (in vergelijking erg dure) gewone Home eigenlijk (want muziek afspelen doe ik er sowieso niet door, daarvoor heb ik Sonos, dus die geluidskwaliteit boeit zo niet).
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

yezzer schreef:
Splitter schreef: heb het idd als gast geprobeerd en met paypal... maar dan krijg je na inloggen bij paypal een foutmelding te zien van tink dat ze niet verschepen naar het aangegeven land.
blijkbaar hebben ze dus hun "foutje" reeds gecorrigeerd.
Dan mag ik de mail die ik daaromtrent gisteren nog van Tinker gekregen heb, toch wel met een serieuze blok zout nemen, als voortaan bestellen als Belgische klant niet meer lukt met verzending naar België... Hoe kunt je dan in godsnaam die eventuele 5 euro shop tegoed nog in de toekomst gaan claimen als ze vanaf nu niet meer verzenden naar België, da's wel een erg goede nietwaar! Wellicht dat andere Belgen die daar op black Friday gewinkeld en besteld hebben ook wel die mail zullen gekregen hebben:

"Aufgrund der großen Nachfrage zum Smart Friday Weekend verzögert sich der Versand leider um wenige Tage.
Die gute Nachricht: Alle Produkte sind auf Lager und das Team verpackt so schnell es kann Pakete.
Wir bitten Dich um ein wenig Geduld.
Als kleine Entschuldigung erhältst Du einen 5 Euro Gutschein für Deinen nächsten Einkauf bei tink.de."
Heb inderdaad deze mail ook gehad :)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Verzending van tink.de zal niet gebeuren zijdne via live chat, via support mail zijden wel wel, goed support ^^ :bang:
Dit duurde liefst 2 weken eer er eindelijk duidelijkheid was en moeten ik niets gezegd hebben hadden we ons geld kwijt geweest.

Jammere van al ben niet enige die bestelde, bij stond er tevens niets van alleen naar DE versturen bij, heb deze 2 zaken bewezen en toen kwam er alleen refund uit hun antwoorden.
Best zielig.

Ben eens benieuwd hoelang de refund gaat duren daar geven ook geen antwoord op :bang: :bang: :bang:
Antwoord:
R*** B*** ( naam deel uit gedaan )
Sorry

The money goes back to your Paypal account

Niet echt duidelijk of licht dit aan mij?

Voor de mensen die ook zouden besteld hebben -> Live chat, via deze pagine: https://www.tink.de/heizung
Naar yezzer heb ik PM gestuurd omdat ik wist dat hij deze ook had besteld :)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Ale dan na nog een klachten mail met dank yezzer voor het mail adres -> pakketje vrijdag binnengekregen
Blijkbaar ging het opeens toch wel :oops: :oops: :oops:
Uitleg van hen; bij sommige producten kan dit uiteindelijk toch wel bvb google homes sturen ze naar hun hoofdkantoor om vandaar dan naar BE of etc te sturen. tevens ook snel reactie gehad op klachtenmail ( eigenaars van de zaak )
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Ik had dinsdagavond ondertussen wel direct claim ingediend op PayPal omdat er toch maar trage reactie is op mails en verder had ik niet meer naar omgekeken... Nog geen 1 van de 2 opties ontvangen op heden.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik ga even wachten op mijn 13de maand en zoveel meer en dan nog iets aanschaffen tis dan wel geen black friday deal maar mss is er toch een korting voor kerst op 1 of andere product.
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

JoskeVermeulen schreef:Ik had dinsdagavond ondertussen wel direct claim ingediend op PayPal omdat er toch maar trage reactie is op mails en verder had ik niet meer naar omgekeken... Nog geen 1 van de 2 opties ontvangen op heden.
=> als je die bestelling alsnog wilt, en dan desgevallend van uw PP claim zou willen afstappen, dan zou u ook dhr Marius Lissautzki een mail kunnen sturen...
buthead schreef:Ale dan na nog een klachten mail met dank yezzer voor het mail adres -> pakketje vrijdag binnengekregen
Blijkbaar ging het opeens toch wel :oops: :oops: :oops:
Uitleg van hen; bij sommige producten kan dit uiteindelijk toch wel bvb google homes sturen ze naar hun hoofdkantoor om vandaar dan naar BE of etc te sturen. tevens ook snel reactie gehad op klachtenmail ( eigenaars van de zaak )
inmiddels ben ik zelf ook terug gemaild geweest, éénmaal rechtstreeks door de CEO, en naar aanleiding daarvan, deze morgen ook nog door de klantendienst:
dus ik ga/mag ook aannemen dat het in orde komt hoor
maar, dat het daar (nu erg) traag gaat, dat is dus een terechte vaststelling!
als je het antwoord van de CEO leest, dan zijn ze nu dus nog altijd druk in de weer met het uitleveren van spullen die op Black Friday besteld geweest zijn.

vielen Dank für Ihre Anfrage.
Leider liegen uns derzeit noch keine Sendungsdaten vor. Wir werden den Status Ihrer Bestellung abklären und melden uns schnellstens mit neuen Informationen bei Ihnen zurück.
Bis dahin bitten wir Sie um etwas Geduld und wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.

Viele Grüße

Billy Baum


Lieber Frank,
Vielen Dank für Deine email und gar kein Problem - der Translator funktioniert doch super. Bitte gedulde Dich noch ein wenig - aber wir arbeiten mit Hochdruck am Versand aller noch ausstehenden Artikel vom Black Friday WE. Nach unseren AGB verschicken wir eigentlich nicht ins Ausland, jedoch wollen wir hier maximal pragmatisch sein und werden auch Dich bedienen.

Herzliche Grüße
Marius Lissautzki
Dr. Marius Lissautzki
CEO & Co-Founder


en voor de mensen die nu nog eentje zouden willen (of een kerstgeschenk zoeken), en daarvoor wel even naar DE willen rijden, dit hieronder is misschien nog de betere aanbieding: momenteel bij MediaMarkt Duitsland krijg je bij zo'n google home mini een gratis google chromecast erbovenop !
http://www.mediamarkt.de/de/product/_go ... 30472.html
jammer dat Aachen nu toch nog zo'n dikke 200 km enkele rit is voor mij...
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik zit deze week in Trier, kan altijd wel paar oppikken als je wil.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 23 keer

mgo72 schreef:Ik zit deze week in Trier, kan altijd wel paar oppikken als je wil.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Ik heb wel interesse moest je er aan eentje geraken met de gratis chromecast.
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Inderdaad. Tof van je dat je dit wil doen. Heb ook interesse. Hoe zie je het praktisch ? Wij bestellen online en laten leveren in MM en jij verzendt met bpost (uiteraard kosten voor ons) ?

Bedankt !
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Hier ook interesse in 1tje samen met zo'n chromecast want de bestelde van de shop hier eerder beschreven verwacht ik al niet meer. :|
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

mgo72 schreef:Ik zit deze week in Trier, kan altijd wel paar oppikken als je wil.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Heb interesse en een pm gestuurd:)
"ONEup -> 1000/40"
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Kan blijbaar maar 1 bestellen. Dus weet niet of ik ter plaatse meer kan halen.

Kan wel opgestuurd worden naar duits adres. Dat is dan 4,99 euro meer. Ik heb Duits forward adres. Moet wel dan nog 10 euro betalen voor zending België. Er zijn 3 mensen die me contacteerden. Zou dan kosten delen met de mensen. Maar misschien dan al niet meer de moeite met de extra bpost kosten.

Is wel 8 dagen wachten blijkbaar wegens geen stock voor de Mini.

Mischien moet iedereen Max prijs sturen dat ze willen betalen. Als ik het voor die prijs of minder kan doen, dan doe ik het. Kost het meer , laat ik het weten.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ik zag net dat de Home Mini's in Trier nog in voorraad zijn. Het is trouwens ook van verschillende namen besteld...
En de Chromecast is ook op voorraad in Trier
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 8 keer

BertG3 schreef:Ik zag net dat de Home Mini's in Trier nog in voorraad zijn. Het is trouwens ook van verschillende namen besteld...
En de Chromecast is ook op voorraad in Trier
Maar, als je nu online gaat kijken, dan zie ik dat de promo met de gratis chromecast erbij weg is?
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Ai ja... jammer

Vanmorgen stond hij er nog op :-(
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

mgo72 schreef:Ik zit deze week in Trier, kan altijd wel paar oppikken als je wil.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Welke dag ben je juist in duitsland? Qua prijs is het 34 plus 4 euro naar een postkantoor. Dus pak 40 euro per mini...

Groet
"ONEup -> 1000/40"
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 23 keer

Ik heb nog wel interesse zonder de Chromecast. Zoals Converted het al zei: 34 euro + verzending Bpost (naar postkantoor, 4 euro).
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Deze week voor vrijdag.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

mgo72 schreef:Deze week voor vrijdag.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

We zijn te laat. Op dit moment staat de google home mini 58euro terug bij mediamarkt.
Maar saturn heeft de aanbieding overgenomen lol. Dus er is nog hoop...
"ONEup -> 1000/40"
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb er 2 mee en personen zijn in PM op de hoogte.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

mgo72 schreef:Heb er 2 mee en personen zijn in PM op de hoogte.

Is alles nu in orde voor morgen? Zie pm.
"ONEup -> 1000/40"
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Converted schreef:
mgo72 schreef:Heb er 2 mee en personen zijn in PM op de hoogte.

Is alles nu in orde voor morgen? Zie pm.
Ja. Vandaag geef ik die af in Berchem als uw betaling aangekomen is ;-)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Ter info: ook in de Vodephone shops in Duitsland nu aan 29€ verkrijgbaar. Verzenden ook niet naar .BE, maar als ge tegen de grens woont of er toevallig komt...
ooh. shiny.
pussyfooter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 01 dec 2007, 00:14
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 30 keer

Volgende week dinsdag vertoef ik in DE. Ik heb er 4 gereserveerd in een Medimax filiaal waarvan ik er nu reeds 2 voor de UB'ers ter beschikking stel. Inkoopprijs 29,99 EUR. Factuur (kopij) zal wel op mijn naam staan. Garantie kan ik niet garanderen :wink: . In januari ga ik wel de tweede en derde week nog naar DE, dan kan ik evt. langsgaan bij Medimax moest er een probleem zijn. Nadien echter kan het maanden duren dat ik nog naar DE ga.

40 EUR verzonden met BPOST naar een afhaalpunt (met verzekering tot 500 EUR). Ik wil er echt niks aan verdienen, dus ik kan lager :-D Doe een bod, maar de verzending is 5 EUR volgens de tarievenlijst. Afhaling in postcode 2243 bij mijn ouders kan ook. Graag PM ten laatste op dinsdag 19/12 om 8h.

Eventueel komen er 4 ter beschikking. Nog te bezien :-)
BertG3
Administrator
Administrator
Berichten: 1784
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 201 keer

Voor mij eentje 35 EUR ? Is 29,99 + 4 bpost normaal. Dan heb je een eurootje over ;-)
pussyfooter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 01 dec 2007, 00:14
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 30 keer

@BertG3. In orde, tenzij er morgen iets moest fout gelopen zijn met de reservatie. Ik stuur je woensdag een PM.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

mgo72 schreef:
Converted schreef:
mgo72 schreef:Heb er 2 mee en personen zijn in PM op de hoogte.

Is alles nu in orde voor morgen? Zie pm.
Ja. Vandaag geef ik die af in Berchem als uw betaling aangekomen is ;-)

Google Home mini in ontvangst genomen. Uiterst tevreden!
"ONEup -> 1000/40"
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 890
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 28 keer

Morgen is het weer black Friday. Eens benieuwd of er echte aanbiedingen zullen zijn.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Bij Bol een chromecast (2018) besteld aan 29 euro.
https://www.bol.com/nl/p/google-chromec ... country=BE
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Of een chromecast ultra aan €59.99 (gratis verzending): https://www.eglobalcentral.nl/google-ch ... 4k-nl.html
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1991
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Bij Bol een Nvidia Shield TV besteld voor mijn moeder voor 149euro
https://www.bol.com/nl/p/nvidia-shield- ... modal_open
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mogen we ook wishlists posten?

Als er iemand een goeie deal op een Oculus heeft gevonden, mag dat gedeeld worden :-)
Alternatief is een goeie hotas (joystick met throttle).

Alvast bedankt :-)
Gebruikersavatar
edon
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:27
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 10 keer

Al een tijdje naar aan het uitkijken:

Bedankt camelcamelcamel.com :-D

Logitech Harmony Companion afstandsbediening (inclusief hub) voor 66 euro

https://www.amazon.de/dp/B014GXQ3S4
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ja lap nu heb ik die ook gekocht! Grrr. I'm such a sicker for gadgets in promo...
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik was al even op zoek naar de hub en de elite... Gekocht!

EDIT: en een Garmin Vivoactive 3 - ook mooie deal op Amazon.de
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”