Anti-terrorisme ideetjes?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gesloten
Gebruikersavatar
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3442
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... nden.dhtml

Zit dat ginder hardcoded ingeprogrammeerd ofzo?

If "psychische probemen" then "blaas mijzelf op met zoveel mogelijk slachtoffers".

Weer een lone wolf?
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

on4bam schreef:
Tomby schreef:http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... chen.dhtml
Laat me eens raden... (riskant, I know, maar misschien toch niet...).
Een Breivik aanhanger godbetert... daarom dat het hier stilgevallen is. Na Nice werden er een paar pagina's bij gepost en nu niet meer. Wel "jammer" dat het niet om moslimextremisme ging blijkbaar :roll: Nu is het iemand met psychische problemen.

Wat de rest van de laatste pagina's betreft (was een paar dagen niet op het forum) niet vergeten dat de meeste slachtoffers van de moslimextremisten moslims zijn.
Dat zeggen ze althans het is, dat het geen extremist is, misschien hebben de Duitsers er baat bij dat het geen terrorist is, dat laat ik even in het midden. Misschien geen extremist, maar toch weer een moslim, zou het dan toch aan het feit liggen dat het moslims zijn, of zouden het enkel de extremen zijn of zijn ze gewoon allemaal extreem. Het is maar hoe ge het draait, natuurlijk gaan er altijd uitzonderingen zijn. Neemt niet weg dat die dingen gebeuren.

De reactie van de Duitsers, wapenwet !? Het is niet omdat je iets illegaal maakt dat het er dan niet meer is.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Nob schreef:
on4bam schreef: Een Breivik aanhanger godbetert... daarom dat het hier stilgevallen is. Na Nice werden er een paar pagina's bij gepost en nu niet meer. Wel "jammer" dat het niet om moslimextremisme ging blijkbaar :roll: Nu is het iemand met psychische problemen.
Hear hear, 't was geen moslimextrimist, nu zijn alle vorige moslimextremistische daden vergeten en vergeven en goedgepraat.
Nothing happened people, please move along. :bang:
De volgende 2 (jaja, het gaat snel met dat soort tuig) zijn in elk geval weer moslims.
Een Iraniër (= moslim) die gepest werd door Turken en Marokkanen (andere moslims).
En nu vandaag weer een die zich opblaast op een festival in Duitsland.
En weer een moslim.
Maar geloof zit er echt voor niets tussen, hoor.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

wied schreef:in hemelsnaam mensen, 38 blz. verder en nog steeds alleen maar geleuter in de marge hier!
Wat wil je, er zitten hier zelfs mensen die ontkennen dat daders moslim zijn, ook als die lid zijn van IS, Allah oeakbar roepen en een testament vrijgeven in het Arabisch waarin ze naar Allah verwijzen.
Als je dus met dergelijke feitenontkenners te doen hebt, is het moeilijk vooruit te geraken in een discussie.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3442
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer

boulder schreef:Een Iraniër (= moslim) die gepest werd door Turken en Marokkanen (andere moslims).
<sarcasm on>
Maar Boulder toch, hoe kan jij dit nu vanop afstand zien, dat die man moslim is?
<sarcasm off>
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Hij voldoet aan alle stereotypen van een moslim, kans is heel groot dat hij er één is.
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5309
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 13 keer

boulder schreef: Wat wil je, er zitten hier zelfs mensen die ontkennen dat daders moslim zijn, ook als die lid zijn van IS, Allah oeakbar roepen en een testament vrijgeven in het Arabisch waarin ze naar Allah verwijzen.
Als je dus met dergelijke feitenontkenners te doen hebt, is het moeilijk vooruit te geraken in een discussie.
Niemand ontkent dat het moslims zijn. Je moet eens begrijpend leren lezen.
De Iranier werd jaren gepest en wou wraak, "moslimterrorist"? nee dus.
Dader Orlando, uitgaan, alcohol drinken, zelf homo/bi.. moslim? Ik denk niet dat een "echte" moslim zo mag gedragen van zijn geloof.
Abdeslam en co, drugs, overvallen, diefstallen, inbraken..
Nice, blijkbaar ook een vrome moslim met een strafblad.

IS e.d. wordt er als excuus bijgehaald door de daders net zoals criminelen "bij de maffia" waren/zijn. Ze voelen zich waarschijnlijk beter als ze kunnen zeggen dat ze het voor een hoger goed doen i.p.v. toe te geven dat ze ordinaire criminelen zijn.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Nob schreef: Zit dat ginder hardcoded ingeprogrammeerd ofzo?
If "psychische probemen" then "blaas mijzelf op met zoveel mogelijk slachtoffers".
Ik denk eerder dat het erin geprogrammeerd wordt. Je zou bijna gaan denken dat IS iedere moslim monitort en recruteert bij de gemakkelijke slachtoffers. Deze asielzoeker had al 2x een zelfmoordpoging ondernomen, en nu ineens beslist hij dat hij het met een bommetje zal doen ook om andere slachtoffers te maken. Denk dat het vrij duidelijk is dan dat IS er wel zal achter zitten.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6287
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 505 keer
Bedankt: 609 keer
Recent bedankt: 3 keer

zal...

De man is dood, je zal het dus niet weten.

Dat het een crimineel is, is een feit, alleen al door deze daad.
Meer weet je niet.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

En nu vandaag weer een die zich opblaast op een festival in Duitsland.
En weer een moslim.
En weer kan jij vanop afstand zien dat het een moslim is. Volgens mij zoeken ze mensen die dat kunnen bij de staatsveiligheid :).
In Syrië (Wikipedia) wonen meerdere bevolkingsgroepen door elkaar, met 87% moslims - 10% christenen - 3% druzen.
Maar aan de toog op café verkondigen dat het weer een moslim was, is veel makkelijker.

Wat mij betreft zeg je dat het een kabouter is. Het échte probleem bij die persoon een kabouter noemen is dat je misschien alle aandacht van inlichtingendiensten, politie, ... op kabouters gaat toespitsen.
Je moet niet alle moslims, christenen, kabouters of weet ik veel wat vervolgen, opvolgen of gewoon volgen. Je moet bepaald gedrag en activiteiten opvolgen. Iemand die wapens koopt, moet je gewoon vervolgen. Niet omdat het een moslim/jood/kabouter is, maar omdat ie wapens koopt.

Natuurlijk verkoopt het bter in de media door te zeggen dat een moslim zijn vuilbak op de verkeerde dag buiten zet, maar laten we even veronderstellen dat we slimmer zijn dan dat soort framing :).
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Wat wil je nu zeggen dat dé Politie gewoon de dagdagelijkse taken moet doen criminaliteit aanpakken? Wil je zeggen dat die mensen moeten gaan beginnen met werken?
Tomby schreef:
Nob schreef: Zit dat ginder hardcoded ingeprogrammeerd ofzo?
If "psychische probemen" then "blaas mijzelf op met zoveel mogelijk slachtoffers".
Ik denk eerder dat het erin geprogrammeerd wordt. Je zou bijna gaan denken dat IS iedere moslim monitort en recruteert bij de gemakkelijke slachtoffers. Deze asielzoeker had al 2x een zelfmoordpoging ondernomen, en nu ineens beslist hij dat hij het met een bommetje zal doen ook om andere slachtoffers te maken. Denk dat het vrij duidelijk is dan dat IS er wel zal achter zitten.
Misschien hebben de moslims IS geprogrammeerd, perceptie, neem dat boek vast er staat letterlijk in dood de ongelovigen !? Moslims zeggen zelf neem dat boek letterlijk verander het niet dit is het woord god, .. wat aan die zin begrijp jij niet ?

Kijk naar moslim staten, .. denk na hebben al die mensen het boek verkeerd begrepen? Wil jij daar wonen? Ge gaat me niet horen zeggen dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar .. 'k heb er toch mijn bedenkingen over, als ik zie wat sommige mensen proberen goed te praten.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6348
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1285 keer
Bedankt: 485 keer
Recent bedankt: 2 keer

Joe de Mannen schreef:De man is dood, je zal het dus niet weten.
LOL, da's ook een goeie. Dus alle onderzoeken na een zelfmoordaanslag zijn volgens jou onzin aangezien de persoon dood is en het zelf nooit zal zeggen/toegeven ? :roll:
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

Het is duidelijk dat de IS-ideologie het beste werkt bij een bepaalde groep mensen. Dat zijn vooral mensen die problemen hebben in hun leven. Dat kan psychisch zijn maar vaak is het ook door crimineel of ander onaangepast gedrag. Zij voelen zich niet goed en niet aanvaard (terecht of niet) en besluiten dan na contact met de ideologie van IS om wraak te nemen op de maatschappij. Volgens de ideologie zijn hun problemen immers niet hun fout maar die van de IS-tegenstanders, ieder van hun doelwitten zal dat graag horen. Als ze dan nog een held kunnen worden dan gaan sommigen overstag want ipv een nobody zonder perspectief zijn ze ineens een held. Dit zien we opvallend veel bij de plegers van de aanslagen, toeval?

Mocht islam het eerste en enige probleem zijn dan zou het veel erger zijn. Het aantal aanslagen zou veel hoger liggen en in feite zouden we een open burgeroorlog uitvoeren. Dit is echter niet het geval. De overgrote meerderheid van de moslims pleegt geen aanslagen, veel slachtoffers zijn dan weer wel moslim.

Ander punt is dat er wel degelijk interpretatie is van oude boeken. Moslims komen niet overeen wat betreft deze interpretatie en mocht dat wel zo zijn dan was iedere moslim een terrorist.

De terreur die we nu beleven is een evolutie en een gevolg van eerder gemaakte fouten. Vroeger bleven deze problemen beperkt tot conflictgebieden maar nu is de mobiliteit zodanig mondiaal dat de problemen niet langer een ver van mijn bed show zijn. Ook het feit dat mensen die hier geboren zijn naar ginder trekken voor een "opleiding" en dan terugkeren om hun opgedane "kennis" te gebruiken is een nieuwe evolutie. Dit is ook deels een gevolg van evolutie zoals het internet waarbij men achter een pc alle info kan vinden om te radicaliseren.

Vragen die moeten gesteld worden zijn dus eerder waarom gaan mensen die hier geboren zijn en bedolven worden onder de kansen en hangmatten toch naar een oorlogsgebied gaan, waar ze ofwel omkomen, zwaar gewond worden of een training krijgen om zichzelf op te blazen? Als wij alles goed doen dan is deze evolutie toch vreemd. Vooral als je ziet dat de vertrekkers uit bepaalde regio's komen en andere regio's er amper of geen hebben.

Simpele oplossingen zijn er niet in zo'n ingewikkeld sociaal en maatschappelijk probleem maar het lijkt me evident dat men over deze kernvragen eens nadenken en proberen te vermijden dat mensen in de klauwen vallen van een dergelijk walgelijke ideologie. Mij lijken straathoekwerkers een eerste goede aanpak. Ook de moslims die niet extreem zijn moeten ingeschakeld worden om mogelijke radicaliserende personen snel te detecteren. De verwijten aan de ganse gemeenschap van moslims is in die zin contraproductief want zij kunnen ook een deel van de oplossing vormen. Het negeren van een nuttige tip van een moslim politieagent is er maar één triest voorbeeld van.

Uiteraard moet IS ter plaatse aangepakt worden en militair bestreden worden maar dat houdt ontegensprekelijk in dat zij die er nog zijn zullen vluchten en dus terugkeren. Voor België wordt die groep op een paar honderd geschat. Door deze evolutie heeft IS de omslag al gemaakt door mensen niet langer op te roepen naar Syrië te komen maar hier aanslagen te plegen. Deze aanslagen zijn dan nog eens klassiek inspiratie voor copycats die hun moment de gloire willen beleven.

Er zullen dus nog meer aanslagen komen want het aantal personen die bereid zijn dit te doen is nog niet uitgeput. De vraag is enkel waar en wanneer. Absolute veiligheid bestaat niet dus af en toe zal een aanslag slachtoffers maken. Dat is de nieuwe realiteit. Ik hoop dat men ook begint met de oplossingen op langere termijn en de kernvragen niet negeert. Dat vereist politieke moed en dan vrees ik er een beetje voor.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ander punt is dat er wel degelijk interpretatie is van oude boeken. Moslims komen niet overeen wat betreft deze interpretatie en mocht dat wel zo zijn dan was iedere moslim een terrorist.
Durf dan iedere moslim de vraag te stellen moet je de koran letterlijk nemen ja of nee.
De terreur die we nu beleven is een evolutie en een gevolg van eerder gemaakte fouten. Vroeger bleven deze problemen beperkt tot conflictgebieden maar nu is de mobiliteit zodanig mondiaal dat de problemen niet langer een ver van mijn bed show zijn. Ook het feit dat mensen die hier geboren zijn naar ginder trekken voor een "opleiding" en dan terugkeren om hun opgedane "kennis" te gebruiken is een nieuwe evolutie. Dit is ook deels een gevolg van evolutie zoals het internet waarbij men achter een pc alle info kan vinden om te radicaliseren.
Nee ben ik het niet mee eens het is niet omdat wij zogenaamd een fout maken dat andere mogen gaan terroriseren. Dat praat je zo niet goed. Zeker niet omdat dit mensen zijn van hier, ze zouden beter moeten weten. Ze hebben de kans gehad om beter te weten, .. en als ik U nu zeg dat de meeste er zo over denken. Dat je dit gewoon eerst opmerkt bij de groepen die niks te verliezen hebben, om hun gedachten gang door te drijven. 'k Denk toch dat je dit onderschat. Begrijp me niet verkeerd, 'k hoop dat ik het overschat.

En laten we eerlijk zijn zo slecht hebben ze het hier ook niet, .. of verkrachten wij hun dochters omdat ze moslim zijn? Stenigen wij ze omdat ze een hoofddoek dragen? Spiesen wij ze omdat ze niet homo zijn?

Het is niet omdat ik verkeerd parkeer dat jij er mag tegenaan rijden!

Trouwens de vraag is niet waar en wanneer, maar wie en wat ben jij bereid om er aan te doen. En hoe meer dit gebeurd, hoe verder men zal willen gaan. En dat is dan ook het gevaar. En dat geld voor beide partijen.

Kort na de aanslagen in Nice viel een man een vrouw aan moet 3 dochters waarvan de jongste 8 dacht ik en de oudste 14 omdat ze te schaars gekleed waren !? Ook gene terrorist als ge het mij vraagt, die was gewoon op vakantie en vond dat het tijd was dat de sharia maar eens moest toegepast worden http://www.rtlnieuws.nl/buitenland/vrou ... kleed-zijn
Uiteraard moet IS ter plaatse aangepakt worden en militair bestreden worden maar dat houdt ontegensprekelijk in dat zij die er nog zijn zullen vluchten en dus terugkeren. Voor België wordt die groep op een paar honderd geschat. Door deze evolutie heeft IS de omslag al gemaakt door mensen niet langer op te roepen naar Syrië te komen maar hier aanslagen te plegen. Deze aanslagen zijn dan nog eens klassiek inspiratie voor copycats die hun moment de gloire willen beleven.
Hoe kan je nu copycat zijn je moet gewoon moslim zijn. Het doel is democratie weg en sharia installeren. Europa een moslimstaat klaar, .. 'k snap niet wat daar aan valt te copycatten.
Laatst gewijzigd door Ofloo 25 jul 2016, 12:13, in totaal 2 gewijzigd.
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Dizzy schreef:Vragen die moeten gesteld worden zijn dus eerder waarom gaan mensen die hier geboren zijn en bedolven worden onder de kansen en hangmatten toch naar een oorlogsgebied gaan, waar ze ofwel omkomen, zwaar gewond worden of een training krijgen om zichzelf op te blazen? Als wij alles goed doen dan is deze evolutie toch vreemd. Vooral als je ziet dat de vertrekkers uit bepaalde regio's komen en andere regio's er amper of geen hebben.

Simpele oplossingen zijn er niet in zo'n ingewikkeld sociaal en maatschappelijk probleem maar het lijkt me evident dat men over deze kernvragen eens nadenken en proberen te vermijden dat mensen in de klauwen vallen van een dergelijk walgelijke ideologie. Mij lijken straathoekwerkers een eerste goede aanpak. Ook de moslims die niet extreem zijn moeten ingeschakeld worden om mogelijke radicaliserende personen snel te detecteren. De verwijten aan de ganse gemeenschap van moslims is in die zin contraproductief want zij kunnen ook een deel van de oplossing vormen. Het negeren van een nuttige tip van een moslim politieagent is er maar één triest voorbeeld van.
Je vraag is goed; "waarom", maar je antwoord gaat weinig oplossen.

Vraagje:

Waarom noemt men een moslim terrorist; radicaal moslim? Wat is definitie van radicaal?
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Wil je weten waarom omdat we geholpen hebben het Assad regime dat een minderheid was in Syrië te verwijderen. En deze minderheid hield deze terreur beweging in bedwang. Maar wij vonden dat het tijd was voor een democratie te installeren, en zij hebben toen gekozen voor IS. En omdat de Fransen toen een deel van de rebellen is blijven ondersteunen tegen IS, is die zich gaan richten op de EU.

Dat is waarom, .. het is altijd makkelijk zwakzinnige mensen dingen te laten doen, zeker als deze zwakzinnige denken dat het voor een hoger doel is. Als je een gezin hebt ben je niet direct geneigd om hier op in te gaan, maar als je nu eens niks te verliezen hebt.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

Het feit dat er al jarenlang moslims wonen zonder enig probleem duidt al aan dat er wel degelijk een verschil is in hoe de ene moslim de koran interpreteren en anderen dat doen. De ene laat zijn dochter ongesluierd rondlopen een ander niet. De ene drinkt geen alcohol, een ander wel. De ene volgt de ramadan, een ander niet of beperkt,...

Waar praat ik terreur goed? Ik vraag gewoon om wat introspectie en te bekijken naar het ruimere plaatje. Voor mij is het niet gewoon dat mensen beslissen zichzelf op te blazen en zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Dan moet je toch erg ver weg zijn en echt geen ander alternatief zien. Ik duid op de tegenstelling tussen deze vaststelling en de bewering dat er geen fouten zouden zijn en het hier zou wemelen van de kansen en hangmatten. Als ik in een hangmat hang is er geen haat op mijn hoofd die denkt aan mezelf opblazen, dat is toch een enorme tegenspraak. De vraag waarom is dan logisch.

Hier worden 8 vrouwen per dag verkracht (moslim of niet). Stenigen doen we (nog) niet maar brandstichtingen maken een opmars.

Inderdaad zal deze situatie zorgen voor een grotere afstand tussen de bevolkingsgroepen terwijl voor mij net deze afstand een oorzaak is. We zitten met gescheiden gemeenschappen door eerdere fouten in het migratiebeleid. Als oplossing gaan we voor meer scheiding, geweldig toch en vooral totaal nutteloos.

De redenen van hun acties zijn helaas niet zo eenduidig. Sommigen zullen inderdaad de ideologie van IS willen installeren maar voor anderen is het gewoon wraak. In ieder geval is het telkens wanhoop om zulke daden te stellen. Zelf zullen ze er niet veel aan hebben en die maagden moeten nog geleverd worden :)

Mij lijkt het meer resultaat op te leveren als je vermijdt om dergelijke hopeloze mensen te hebben. Dan moet je ze nadien ook niet bestrijden. Het is bij veel aanslagen zo dat er kort nadien iets gelijkaardigs gebeurt. De dader is nl niet de enige met deze problemen en de aandacht dat dit opwekt in de pers en gemeenschap is dan soms een trigger voor anderen. Die gast van de McDonalds had duidelijk veel gelezen en gezien van andere schutters die hij "bewonderde".
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Dizzy schreef:Het feit dat er al jarenlang moslims wonen zonder enig probleem
Je bedoelt zonder enig grote probleem of zonder dat men het weet.
Dizzy schreef: De ene laat zijn dochter ongesluierd rondlopen een ander niet. De ene drinkt geen alcohol, een ander wel. De ene volgt de ramadan, een ander niet of beperkt,...
Kan jij helderheid brengen wat de "must" zijn van hun koran en wat niet? Welke radicale ideeën hebben sommige onder hen? Weet je dat?
Dizzy schreef:Waar praat ik terreur goed?
Je praat alsof de schuld bij de Belgische inwoners ligt terwijl zij (terroristen) 100% verkeerd zijn, geen fout geen 50-50!
Dizzy schreef: Voor mij is het niet gewoon dat mensen beslissen zichzelf op te blazen en zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Begin maar snel een antwoord te zoeken...
Dizzy schreef:We zitten met gescheiden gemeenschappen door eerdere fouten in het migratiebeleid. Als oplossing gaan we voor meer scheiding, geweldig toch en vooral totaal nutteloos.
Stop de schuld aan andere mensen te geven, foute migratiebeleid is geen antwoord voor dat soort vieze zaken.
Dizzy schreef:De redenen van hun acties zijn helaas niet zo eenduidig.
Dus voor je iemand de vinger wijst, kom met een deftige antwoord op je eigen vragen.
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dizzy schreef:Het feit dat er al jarenlang moslims wonen zonder enig probleem duidt al aan dat er wel degelijk een verschil is in hoe de ene moslim de koran interpreteren en anderen dat doen. De ene laat zijn dochter ongesluierd rondlopen een ander niet. De ene drinkt geen alcohol, een ander wel. De ene volgt de ramadan, een ander niet of beperkt,...
En zelfs bij die "moderne" moslims zal je merken dat ze enorm snel kantelen in discussies...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Als ik me niet vergis waren onze politici (o.a. J. Geysels van groen) er als de kippen bij om een cordon sanitair in het leven te roepen, en aldus misschien wel een derde (naar schatting) van het kiezerspubliek aan de kant te schuiven! Dat is natuurlijk zeker niet democratisch te noemen. Nu, 30 tot 40 jaar later, blijkt duidelijk dat hun aanpak van immigratie helemaal anders uitgedraaid is dan gehoopt of gedacht toen. Misschien ook met het gevolg dat inmiddels veel meer zelfs dan een derde van het kiezerspubliek xenofobe reacties vertoont. Het wordt hoog tijd lijkt mij om de politiek hierop af te rekenen, en niet de nieuwe belgen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

jos123 schreef:Je bedoelt zonder enig grote probleem of zonder dat men het weet.

Je praat alsof de schuld bij de Belgische inwoners ligt terwijl zij (terroristen) 100% verkeerd zijn, geen fout geen 50-50!
Tja, met zo'n uitspraken hoeft men stereotypering en uitsluiting ook niet meer te bewijzen, bedankt daarvoor.

Wat de ideeën zijn van mensen weet niemand. Ik weet ook niet wat jouw ideeën zijn en eigenlijk wil ik het ook allemaal niet weten. Goedele heeft daar nog programma's over gemaakt en smakelijk was dat ook niet. Er is ook een verschil tussen een idee hebben en het uitvoeren. Een idee hebben is gelukkig nog niet strafbaar.

Je luistert ook totaal niet naar wat ik zeg. Nergens zeg ik dat alle schuld bij ons ligt, integendeel, al van in het begin heb ik aangegeven dat de goede wil van BEIDE kanten moet komen. Als wij aan onze fouten werken en zij aan die van hen, schieten we volgens mij beter op dan enkel wijzen naar de fouten van een ander. Ik heb geen probleem om toe te geven dat er wel degelijk en ernstige problemen zijn bij sommige nieuwkomers of moslims maar ik maak altijd een verschil tussen de groep en het individu. Jij wil geen veralgemening voor de groep waartoe jij behoort maar doet het wel voor een andere groep, dat is gewoon intellectueel oneerlijk.

Nergens zeg ik dat fouten in migratiebeleid terreur zouden rechtvaardigen. Een deel van de oorzaak is nog geen rechtvaardiging.

Wat is volgens u dan de reden waarom een zeer minieme groep mensen ineens zichzelf wil opofferen en niet meer in onze ruim bemeten hangmatten wil liggen? Waarom verschilt dat per regio? Ik heb al voorstellen gedaan maar van u hoor ik enkel de benoeming van problemen zonder werkbare/realistische oplossingen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

wied schreef:.. Misschien ook met het gevolg dat inmiddels veel meer zelfs dan een derde van het kiezerspubliek xenofobe reacties vertoont. Het wordt hoog tijd lijkt mij om de politiek hierop af te rekenen, en niet de nieuwe belgen...
Naar hoeveel Moslim trouwfeesten ben jij al geweest, .. ik denk ik ongeveer 5-tal, .. maar ik denk dat dat bij jouw er bijzonder weinig gaan zijn. Of je moest zelf tot die gemeenschap behoren, .. 'k denk niet dat ik Xenofoob ben dat ik er 26 jaar naast gewoond heb en er dan een gedacht over gevormd heb. 'k Kan zelfs tot een 100 tellen in het arabisch en berbers, .. in de lagere school kon ik zelfs mits een handleiding de taal schrijven. Is nogal fonetisch dus als je de klank kon thuisbrengen kon je het ongeveer schrijven.

Wil dat zeggen dat ik die mening niet mag delen zonder dat iemand me verwijt dat deze een beetje op het randje af is?
Laatst gewijzigd door Ofloo 25 jul 2016, 15:14, in totaal 1 gewijzigd.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Ofloo

gij ontkent dus dat de politici verantwoordelijk zijn voor het "pamperen" van de nieuwe belgen!?
Laatst gewijzigd door wied 25 jul 2016, 15:15, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Zeker niet, in mijn ogen zijn ze zelfs verantwoordelijk voor dit soort gedrag, maar de socialisten en groene niet de rechste. Als ge uwe kleine altijd maar gelijk geeft en nooit op de vingers tikt wordt het ook ne klootzak.
Laatst gewijzigd door Ofloo 25 jul 2016, 15:15, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

wied schreef:Als ik me niet vergis waren onze politici (o.a. J. Geysels van groen) er als de kippen bij om een cordon sanitair in het leven te roepen, en aldus misschien wel een derde (naar schatting) van het kiezerspubliek aan de kant te schuiven! Dat is natuurlijk zeker niet democratisch te noemen. Nu, 30 tot 40 jaar later, blijkt duidelijk dat hun aanpak van immigratie helemaal anders uitgedraaid is dan gehoopt of gedacht toen. Misschien ook met het gevolg dat inmiddels veel meer zelfs dan een derde van het kiezerspubliek xenofobe reacties vertoont. Het wordt hoog tijd lijkt mij om de politiek hierop af te rekenen, en niet de nieuwe belgen...
Het is geen zaak van links of rechts. Beiden uitersten maakten fouten. Links dacht dat het allemaal wel vanzelf goed zou lopen en rechts wou gewoon doen alsof er geen migratie is of een totaal gescheiden maatschappij maken. Beiden waren compleet fout. Er is veel werk en begeleiding nodig om de integratie goed te laten lopen en dat kost geld. Hoe racistisch je je ook opstelt mensen van andere origines/geloofsovertuigingen zullen er altijd zijn en ze zullen heus niet in lucht oplossen. Zolang we hier rijker zijn dan in 90% van de wereld zullen mensen hier naartoe komen. Je kan deze mensen aan de kant schuiven maar dat zal de integratie zeker niet verbeteren, integendeel.

Een oplossing zal in het midden liggen van de extremen. Je bent welkom als je wil meedoen in de maatschappij. Je mag je eigenheid/geloof bewaren mits deze in de geldende wetten past.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Dizzy schreef:... ze zullen heus niet in lucht oplossen ..
Dat weet jij niet, de manier hoe het nu gaat kan dat wel eens gebeuren.

Ik zie niet direct hoe ze dit gaan oplossen volgens mij gaat het gewoon erger worden, en als je naar de geschiedenis kijkt, tja.. kijk naar u vrijheden, privacy enz. we geven ze op.

Je kan nu al niet meer ergens naartoe gaan zonder dat er iemand uw zakken controleert. Nu nog zoekt men "terroristen", maar dat kan wel eens anders worden. Die jongen daar aan universiteit gent, .. die daar met die jas en draden rondliep, .. stom langs één kant dat hij zo rond loopt maar langs de andere kant deed hij niks verkeerd, de rekening wordt althans naar hem gestuurd.

En ze kunnen nu wel doen alsof dat ze alles veilig maken, maar als je je gezond verstand gebruikt weet iedereen hier dat de luchthaven er gewoon op achteruit gegaan is, nu staat iedereen buiten op een hoop bij elkaar zodanig moest men dit nog eens doen er nog meer slachtoffers zijn, .. maar goed. Het is allemaal gewoon cinema.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Dizzy

en gaan liggen vooraleer ge slagen krijgt heeft evenmin weinig mensen verder geholpen, lijkt mij! Wel integendeel, we beginnen slaag te krijgen op alle fronten nu. Dit in weerwil van onze "softe" immigratie-aanpak...
Laatst gewijzigd door wied 25 jul 2016, 15:29, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

Ofloo schreef:
Dizzy schreef:... ze zullen heus niet in lucht oplossen ..
Dat weet jij niet, de manier hoe het nu gaat kan dat wel eens gebeuren.

Ik zie niet direct hoe ze dit gaan oplossen volgens mij gaat het gewoon erger worden, en als je naar de geschiedenis kijkt, tja.. kijk naar u vrijheden, privacy enz. we geven ze op.

Je kan nu al niet meer ergens naartoe gaan zonder dat er iemand uw zakken controleert. Nu nog zoekt men "terroristen", maar dat kan wel eens anders worden. Die jongen daar aan universiteit gent, .. die daar met die jas en draden rondliep, .. stom langs één kant dat hij zo rond loopt maar langs de andere kant deed hij niks verkeerd, de rekening wordt althans naar hem gestuurd.
Wat bedoel je daarmee?

Tuurlijk gaat dit erger worden, het wordt zo erg als elders waar mensen elkaar naar het leven staan. Een soort van burgeroorlog waarbij de ene groep om beurt de andere probeert zo hard mogelijk te raken. We hebben dat niet zo ver van hier in Ierland gehad. Dat heet escalatie.

Om dit te keren moeten mensen het hoofd koel houden en elk zelf de handen uit de mouwen steken zonder te denken dat een ander het wel zal doen. Als mensen van goede wil elkaar helpen kan er veel, zo kom je tot win/Win situaties. Nu gaan we keihard richting loose/loose. Ik weet wat ik verkies.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Wat ik ermee bedoel is dat het al erger aan het worden is, dat de eerste bouwstenen in die richting reeds gezet worden.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

Ofloo schreef:Wat ik ermee bedoel is dat het al erger aan het worden is, dat de eerste bouwstenen in die richting reeds gezet worden.
Inderdaad, we zitten als het ware in een doodlopende straat en we geven volle gas ipv eens even te stoppen en te kijken op de kaart. Ja, keren is lastig, ik weet het.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Dizzy schrijft: Als mensen van goede wil elkaar helpen kan er veel, zo kom je tot win/Win situaties

spijtig genoeg is dit pure theorie! SP, CVP, VLD, zij hadden allemaal mensen van goede wil me dunkt! Niettemin heeft het niet gewerkt en zijn we nu, 35 jaar later, in een impasse verzeild... Bye bye win/win :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9669
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

We zijn niet in een impasse, we oogsten wat gezaaid is. Links liet begaan en rechts bouwde een muur tussen gemeenschappen.

Beide "oplossingen" werken inderdaad niet en dus stelt men voor om toch voor de muur te kiezen terwijl dit net een deel van het probleem is.

Een SAMENleving heb je samen of je hebt er geen. Nu is de keuze ofwel gaan we elkaar het leven zuur maken ofwel gaan mensen van goede wil proberen de hinder, die immigratie altijd zal hebben, tot een minimum te herleiden. Ik kies voor deze oplossing, goed beseffende dat dit ook niet de gemakkelijkste optie is. Moeilijk kan ook, voor zij die willen.

De win/win waar ik over sprak is nooit geprobeerd want het was altijd één van de uitersten. Mensen negeren en gewoon op een hoopje gooien wordt soms wel pamperen genoemd maar uiteindelijk gaat die hoop stinken en keren de problemen terug, maar 50 keer erger. Ik pleit voor een samenleving waarbij ghetto's vermeden worden en iedereen een eerlijke kans krijgt om iets van zijn leven te maken. Iemand met perspectief en echte toegang tot onze welvaart zal zich niet zo snel opblazen, waarom zou hij? Als je dit doet kan je ook streng zijn voor zij die niet van goede wil zijn en dan rest hen ook geen enkel excuus.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Dizzy

je woordkeuze is subliem, maar ik ben er nog niet uit of alles wel gemeend is wat gezegd wordt! Het opzetten van een cordon sanitair bijvoorbeeld was een links/rechtse aangelegenheid. We hebben dus liefde gezaaid en haat geoogst :-(
Ik heb nog steeds de indruk dat ge een (goede) prediker bent, maar ook niet meer dan dat...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Dat zeggen is makkelijk, maar hoe ga je dat stinkende hoopje opruimen. Want dat gaan allemaal rechste oplossingen zijn, en dan denk ik bv 0 tolerantie in molenbeek, antwerpen, schaarbeek enz

Zeggen zoals het is, .. bouw al gauw maar wat gevangenissen bij.

En als ze met stenen gooien heel het boeltje oppakken en in de cel, en niet voor 24 uur of zo he. Als dat 100 man is dan is dat maar 100 man.

Laat het mij zo zeggen er wordt door de politie nog niet meer om gekeken als er een fiets gestolen wordt, ok dat lijkt geen zwaar misdrijf, maar als je daar niets mee doet, dan krijgt men het idee dat alles mag.

In de zogenaamde ghetto's als je dat zo wil noemen, is geen politie, bij mijn dochter staat de politie aan het school te controleren of de lichten van de fiets werken om 8u 's morgens wanneer het licht is. In Borgerhout zijn ze blij dat de leerlingen een bic bij hebben op school. Om maar even een contrast te leggen, als ze al dan niet al naar school komen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Ofloo

tja, wist ik dat maar. En het gaat hier niet over een (nationaal) hoopje, maar over een intrensiek internationaal gebeuren: TTIP contract, irrelevant worden van nationale politiek, verdwijnen van middenklasse wereldwijd, snoepjobs bij GoldmanSachs...
Je voorbeeld van politie-controle is inderdaad typerend voor hun gevoel van machteloosheid :-(
Laatst gewijzigd door wied 25 jul 2016, 17:29, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Ofloo schreef:Zeggen zoals het is, .. bouw al gauw maar wat gevangenissen bij.

En als ze met stenen gooien heel het boeltje oppakken en in de cel, en niet voor 24 uur of zo he. Als dat 100 man is dan is dat maar 100 man.
Om ze morgen weer vrij te laten... Ze mogen intussen beginnen met zulke misdrijven zwaar te straffen.
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

on4bam schreef:Niemand ontkent dat het moslims zijn. Je moet eens begrijpend leren lezen.
Er zit hier wel een individu die maar blijft beweren dat je niet kunt weten of het moslims zijn of niet.
Als hij klein was en hij ging naar het circus, en er was daar zo een man met een rode plastic neus, een veel te wijde broek, en die gooide water over een ander gelijkaardig individu, dan was dat waarschijnlijk het kindje dat zei van "een clown? Dat kun je niet weten, wie weet is dat wel de leeuwentemmer. Je kunt niet in hun hart kijken, zie je..."
on4bam schreef:De Iranier werd jaren gepest en wou wraak, "moslimterrorist"? nee dus.
Dus nog veel erger, je hebt al geen terroristen meer nodig om heelder bloedbaden aan te richten, een gewone moslim is ook al goed genoeg.
on4bam schreef:Dader Orlando, uitgaan, alcohol drinken, zelf homo/bi.. moslim? Ik denk niet dat een "echte" moslim zo mag gedragen van zijn geloof.
Abdeslam en co, drugs, overvallen, diefstallen, inbraken..
Nice, blijkbaar ook een vrome moslim met een strafblad.
Het kan mij geen F**K schelen of dat nu een "vrome" moslim was, of een die halvelings zijn voeten veegde aan de koran.
Het zijn moslims, en al de rest is bullshit.
on4bam schreef:IS e.d. wordt er als excuus bijgehaald door de daders net zoals criminelen "bij de maffia" waren/zijn. Ze voelen zich waarschijnlijk beter als ze kunnen zeggen dat ze het voor een hoger goed doen i.p.v. toe te geven dat ze ordinaire criminelen zijn.
Tiens, en nu kunnen we wel plots in hun hart kijken...
De waarheid is dat er al eeuwenlang gemoord wordt in naam van allah, omdat islam een gewelddadige ideologie is.
Kijk maar naar al de veldslagen ten tijde van de kruistochten, het geloof van de moslims werd niet verspreid door mensen te overtuigen, dat gebeurde te vuur en te zwaard.
Er is weinig veranderd.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Tomby schreef:Ik denk eerder dat het erin geprogrammeerd wordt. Je zou bijna gaan denken dat IS iedere moslim monitort en recruteert bij de gemakkelijke slachtoffers.
Vraag is waarom dat zo gemakkelijk gaat bij moslims.
Antwoord is dat alle kiemen al aanwezig zijn in de islam.
Het is voldoende op de "juiste" paragrafen in te spelen, en je hebt alweer een strijder bij.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6287
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 505 keer
Bedankt: 609 keer
Recent bedankt: 3 keer

jos123 schreef:
Ofloo schreef:Zeggen zoals het is, .. bouw al gauw maar wat gevangenissen bij.

En als ze met stenen gooien heel het boeltje oppakken en in de cel, en niet voor 24 uur of zo he. Als dat 100 man is dan is dat maar 100 man.
Om ze morgen weer vrij te laten... Ze mogen intussen beginnen met zulke misdrijven zwaar te straffen.
Tot het uw eigen kind is dat zich laat meeslepen en erbij zit, zwaar gestraft en met 99 anderen in de gevangenis en zeker morgen niet vrijlaten hé !

En ook niet komen zagen dan hoor !

want het is toch zo nen braven meneer...


J.
Laatst gewijzigd door Joe de Mannen 25 jul 2016, 17:48, in totaal 1 gewijzigd.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Joe de Mannen schreef:zal...

De man is dood, je zal het dus niet weten.

Dat het een crimineel is, is een feit, alleen al door deze daad.
Meer weet je niet.

J.
Oef, dan kunnen de politiek correcten zeggen dat het een Zwitserse boeddhist was.
Leve de leu... euh verdraagzaamheid.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gesloten

Terug naar “Allerlei”