Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

voor ex gekocht (budget: max 300 € :-( ). stond niet uitgestald in carrefour (ja, de afdeling gaat sluiten). Studentje verkocht het :lol: ...stond andere philips rond 500 €. Ik vond dat beeld niet denderend. Dan in Vandenborre gaan kijken (ligt ernaast) en ze hadden deze. en beelden waren natuurlijker dan op sony. Dus mijn zoon (12) vond het 'ok'.
Tja, mijn sammie van 2.5 jaar terug speelt wel beter hoor. (1300 PQI) :-D
Maar specs zijn wel prima voor die belachelijk lage prijs. Niet iedereen heeft zo'n 'hoge' verwachtingen als ik. :eek: Was een 'FB actie' stond ook zo in de winkel. Via mijn keytrade visa betaald en 4 jaar garantie dan. :-D

"this Philips TV offers ridiculously good value." (en zeker voor 314,30 €!)
SDR HD looks 'fine'
https://www.trustedreviews.com/reviews/ ... 6262-4k-tv
https://www.philips.nl/c-p/43PUS6262_12 ... el-plus-hd
https://webshop.carrefour.eu/nl/multime ... us6262-12-
Afbeelding
off-topic: die LG OLED voor 1.300 € speelde bangelijk goed (wel met 4k beelden)....
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

Ik ben me gisteren dus na lang twijfelen eindelijk eens een Ubiquiti Edgerouter X gaan halen.

Afbeelding

Nu komt het leuke process om het netwerk te migreren van die vorte bbox3 naar de ER-X.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Winnie
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 apr 2018, 21:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Wat heeft de doorslag gegeven om voor edge te kiezen en niet voor unify?
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

Goh, geen idee in feite. Van het begin had ik al mijn zinnen gezet op een router, en niet zomaar een (managed) switch.

Het lastige vond ik dat de verschillen tussen de edgerouter/max en unifi lineup nogal vaag zijn. Van hetgeen ik terug gevonden heb komt het vooral neer op hoe je ze wil beheren. En ergens zag ik het niet zitten om mijn routers via hun (cloud) controller te gaan beheren.

Ik wou wel volledige cli toegang.

En voor 54 euro is het nu niet perse weggesmeten geld.

Is er soms een reden dat ik de Unifi had moeten kiezen ipv deze Edgerouter X?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

De Google home mini is toegekomen. Next is waarschijnlijk de Philips hue, ofwel de ikea lampen. Of een combinatie van beide.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Yi Dashcam (niet de beste, maar voor die prijs kon ik het niet laten):
Afbeelding

En de Amazon Echo Spot is onderweg. Benieuwd of ik het ding aan de praat krijg met m'n Belgische account...
Afbeelding
ooh. shiny.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 272 keer
Bedankt: 19 keer

Tijdens de prime day een Amazon Echo (2de generatie). Werkt goed i.c.m. met Amazon music unlimited :-).
Ook is er een nieuwe S9+ onderweg welk ik tegen een mooie prijs heb kunnen kopen.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Mobicool B40 gekocht voor op de camping deze zomer (eind augustus) : moeten we niet elke dag naar de winkel om vers vlees, we kunnen het nu ook gewoon zelf bewaren :). Op 220V werkt hij met compressor, op 12V enkel met ventilatie.

Afbeelding
https://www.coolblue.be/nl/product/6634 ... risch.html

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Op 12 V zal deze met een pelletier-element werken.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

"Thermo-elektrisch" dusja, grote kans. Hadden reeds een koelbox op 12v en 220v maar deze werke eveneens thermo-elektrisch. Daar kan je iets koel in maken, maar niet met die temperaturen dat je iets kan bewaren voor diverse dagen (bvb vlees). De koelbox welke we reeds hadden zal actief gebruikt worden in de auto gedurende de reis, de nieuwe koelbox enkel ter plaatse als effectieve koelkast. Heb er eens zo een koelkastthermometer in gehangen en zelfs met deze temperaturen buiten koelt hij makkelijk tot 5 graden op stand 2.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
denkleine
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 12 keer

krisken schreef:Mobicool B40 gekocht voor op de camping deze zomer (eind augustus)
Zeer goed ding, zelfde kunnen gebruiken van iemand op vakantie, en als hij vollenbak staat bestaat de kans dat dingen bevriezen erin :)
Stond in mijn tentje, en ik had op een gegeven moment icetea met ijsblokjes ;)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Heb ik gemerkt ja : op stand 4 waren mn flessen spa bevroren :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 42 keer

Cool! Letterlijk en figuurlijk :)

Heb zelf verleden week een (eindereeks) absorptiekoelbox aangeschaft die op 12v, 220v en op gas kan werken. Moet hem nog echt uittesten (heb hem al op 220v eens laten koelen voor een uurtje om te testen of'ie wel werkte want maakt geen enkel lawaai) maar is inderdaad een groot en log ding.. Praktijktest binnenkort met deze temperaturen.. Ben benieuwd..

Denk wel niet dat de mijne zo'n lage temperaturen zal halen als deze mobicool (is geen vriezer, enkel koelen tot 30° onder omgevingstemperatuur).

Enjoy it!
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb zelf een oude absorptiekoelbox en die heb ik toch al tot -7 zien gaan. Het grootste probleem met een absorptiekoelbox is het beperkte vermogen; die kan diep koelen maar het duurt een eeuwigheid. Maar ik heb die nodig omdat ik die gebruik op een plaats zonder elektriciteit. Met een 6 kg gasfles kom ik jaaaaaren toe.
Winnie
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 apr 2018, 21:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Trojan schreef: Is er soms een reden dat ik de Unifi had moeten kiezen ipv deze Edgerouter X?
Voor mij zijn de verschillen ook vaag, daarom dat ik graag ervaringen van andere hoor.
Ikzelf verkies zelf momenteel de unifi omwille van de combinatie met de ap’s
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Een UBNT AP kan je toch aan iedere router/switch hangen... of wat bedoel je ?
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ik neem aan dat hij zelfde controller bedoelde.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Converted schreef:
meon schreef:Toch maar eens een smartwatch gekocht, sinds gisteren te koop als Amazon Prime Day launch exclusive:
De Mobvoi Ticwatch Pro
20180716_184239.jpg
Hoeveel heb je die betaald als Prime Day launch exclusive als ik vragen mag?
Niet via Amazon, maar als Indiegogo perk als bundel met de Ticpods Free die ergens in augustus moeten aankomen.
Met tax kwam de Ticwatch Pro op 264,40 euro.

Ben ondertussen wel tevreden over het ding, 3 dagen in mixed mode is haalbaar, 2 dagen batterij zéker. Ook best oké draagcomfort. Enige waar ik in teleurgesteld ben is dat Android Pay niet werkt. Deze accepteert momenteel enkel credit cards met contactless uit een handjevol landen, dus geen KBC debetkaart die ik wél via m'n gsm kan gebruiken.

En ik ben verbaasd hoe snel 'natuurlijk gebruik' zo'n wear os-smartwatch aanvoelt. De trillingen doen je kijken zonder iets aan te raken, gsm kan fijn weg gestoken blijven.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Hier voor de vrouw ook een starters-DJ uitrusting gekocht, XDJ-700 (we/ze hebben/heeft nog niet genoeg vinyl en hebben 99% van onze/haar muziek digitaal - gekocht weliswaar!), een Allen & Heath Xone:23 mengpaneel, KRK RP5 G3 Rokit en een Sennheiser HD25. Ook nog een Tascam DR-44WL om de setjes op te nemen, en dat alles voorlopig maar op een gele Ikea kast gezet

IMG_2460.jpg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

krisken schreef:Mobicool B40 gekocht voor op de camping deze zomer (eind augustus) : moeten we niet elke dag naar de winkel om vers vlees, we kunnen het nu ook gewoon zelf bewaren :). Op 220V werkt hij met compressor, op 12V enkel met ventilatie.
iets te laat, maar op veel campings verhuurt men ook koelkasten.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

selder schreef:Hier voor de vrouw ook een starters-DJ uitrusting gekocht, XDJ-700 (we/ze hebben/heeft nog niet genoeg vinyl en hebben 99% van onze/haar muziek digitaal - gekocht weliswaar!), een Allen & Heath Xone:23 mengpaneel, KRK RP5 G3 Rokit en een Sennheiser HD25. Ook nog een Tascam DR-44WL om de setjes op te nemen, en dat alles voorlopig maar op een gele Ikea kast gezet
Jullie hebben er ineens werk van gemaakt want deze uitrusting kan voor een starter al serieus tellen. :-D Hier staat ongeveer hetzelfde.
De Xone 23 is een zalige mixer, heb de 23c gehad (met geluidskaart) maar die is ondertussen vervangen door een Xone DB2.
Als ge voor de 23c waart gegaan was de Tascam niet nodig geweest (opnemen via laptop) en kon je later, gezien er toch al vinyl aanwezig is, Traktor Scratch of Serato DVS gebruiken. De XDJ 700 is voor thuis meer dan voldoende. Nieuw aangekocht of zijn het die dat onlangs op 2dehands te koop stonden? (samen met een Xone 92)

Goed dat de hoogte maar voorlopig is want zo'n lage setup is pijnlijk voor de rug.
Thuis staat alles op twee ezels van Ikea, er bestaan mooier mogelijkheden ma soit.
setup.jpg
En om on topic te blijven, Sony SRS XB30
sony.jpg
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Vraag mij dan af...welke muziek mixen jullie dan thuis ?
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Hier is dat house / deephouse.
Als mijne maat komt draaien is t al wat steviger = tech house
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17488
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

fritz-box_7590.png
Fritz!box 7590, de eerste FB met een Nederlandstalige interface :-)
Er zitten nog wel heel veel schoonheidsfoutje in de vertaling ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Hier ook underground techno, house en deephouse (al is die term underground nogal beladen, maar mensen van in de scene zullen het wel begrijpen) - was vroeger kind aan huis bij Pierre, Deg, & Chantal en zoveel anderen ... Recent zijn we (de vrouw en ik) zijn zelfs op bezoek geweest bij Mullaert in Malmö - om u een idee te geven :-p )

Plan voor in de toekomst is zelf ons meubel ontwerpen, en dan komt er zowiezo al een nieuwe mixer, bedoeling is dan 4 kanalen te hebben als onze disc collectie wat uitgebreider is, het heeft geen zin om daar nu al in te investeren met onze 50 platen...



Als we het eerste setje opgenomen hebben dan zal ik het hier sharen :-)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

r2504 schreef:Een UBNT AP kan je toch aan iedere router/switch hangen... of wat bedoel je ?
MClaeys schreef:Ik neem aan dat hij zelfde controller bedoelde.
Zoiets ja. De Unifi reeks moet via hun Unifi Network Management Controller controller beheerd worden, terwijl de EdgeMax/Router via de vrij nieuwe (en nog in beta fase) Ubiquiti Network Management System beheerd wordt.

Die laatste is nog maar vrij beperkt qua functionaliteit, en je kan enkel maar de interfaces beperkt instellen. Geavanceerde zaken zoals firewall en routing moet je ofwel via de cli of de gui van het device zelf instellen.

Van de Unifi devices weet ik zelfs niet of het uberhaupt wel mogelijk is om devices als standalone ergens op te zetten zonder hun Unifi Controller.

Het is onduidelijk, er is bitter weinig informatie over de verschillen. Qua hardware zouden de toestellen dan weer bijna identiek hetzelfde zijn tussen de Unifi en Edgemax/Router reeks. Dus het verschil zit hem bijna volledig op software vlak.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

philippe_d schreef:Fritz!box 7590, de eerste FB met een Nederlandstalige interface
Er zitten nog wel heel veel schoonheidsfoutje in de vertaling ...
Dat werd nu eens tijd sé. Misschien kan je aan AVM voorstellen om een select clubje van het forum mee in te schakelen voor de vertaling? Kan misschien nog iets interessants opleveren...

Ik denk er ook aan om mij eentje aan te schaffen en dan in bridge achter de 7360 te zetten.
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 23 keer

petrol242 schreef:
philippe_d schreef:Fritz!box 7590, de eerste FB met een Nederlandstalige interface
Er zitten nog wel heel veel schoonheidsfoutje in de vertaling ...
Dat werd nu eens tijd sé. Misschien kan je aan AVM voorstellen om een select clubje van het forum mee in te schakelen voor de vertaling? Kan misschien nog iets interessants opleveren...

Ik denk er ook aan om mij eentje aan te schaffen en dan in bridge achter de 7360 te zetten.
+1 voor de vertaling. Degelijk machien! Hopen op whitelist
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

meon schreef: Enige waar ik in teleurgesteld ben is dat Android Pay niet werkt. Deze accepteert momenteel enkel credit cards met contactless uit een handjevol landen, dus geen KBC debetkaart die ik wél via m'n gsm kan gebruiken.
Zou nochtans moeten werken volgens hun site https://support.google.com/pay/answer/7351439?hl=nl

Ik had eigenlijk verwacht dat Bancontact wel een WearOS app ging hebben voor betalingen, nope. De KBC app wil niet starten en we ING app te belachelijk voor woorden. Ik heb er wel Pay Enabler op gezet en moet nog eens testen welke kaarten werken.
Ik gebruik Bring! veel met men vrouw. Verder nog niet veel apps getest, de notificaties zijn erg handig.
Winnie
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 apr 2018, 21:04
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Trojan schreef:
r2504 schreef:Een UBNT AP kan je toch aan iedere router/switch hangen... of wat bedoel je ?
MClaeys schreef:Ik neem aan dat hij zelfde controller bedoelde.
Het is onduidelijk, er is bitter weinig informatie over de verschillen. Qua hardware zouden de toestellen dan weer bijna identiek hetzelfde zijn tussen de Unifi en Edgemax/Router reeks. Dus het verschil zit hem bijna volledig op software vlak.
Klopt volledig, maar de integratie met de unify controller en bijhorende statistieken vond ik persoonlijk de doorslag geven.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

MClaeys schreef:De KBC app wil niet starten en we ING app te belachelijk voor woorden. Ik heb er wel Pay Enabler op gezet en moet nog eens testen welke kaarten werken.
Ha! Merci voor de tip!
KBC app doet het inderdaad niet, blijft laden. Die pay Enabler doet z'n werk zo te zien en het verwarrende is dat ge uw debetkaart opnieuw moet ingeven, dat was niet duidelijk. Afbeelding

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

Een Afinox jamonero giratorio basculante, wel tweedehands. Nieuw kost dit model 558 euro. Ik heb hem 55 betaald, de deal van het jaar. :banana:
Dit is 'em:
Bijlagen
Screenshot_20180728-195914~2.png
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

500+ Euro voor een houder voor een ham :-o dan is 55 idd een deal
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

MClaeys schreef:500+ Euro voor een houder voor een ham
[HUMOR]
Daar kan je vier jaar Netflix voor kijken... maar dat is te duur en pure diefstal van een bedrijf dat z'n zakken vult :lol:
[/HUMOR]
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer



Xiaomi Wowstick elektrische schroevendraaier!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Nieuw pc-schermpje: de Samsung CF791 .
20180730_183059.jpg
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Robert Ford schreef:

Xiaomi Wowstick elektrische schroevendraaier!
Lijkt op een 1-april grap :)
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Deze kost 40 € bij Gearbest en dat is geen 1-april grap
https://www.gearbest.com/screwdriver-sc ... id=1826073
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

meon schreef:[...]
Dat toetsenbord :-)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Ja, lach maar, maar ik vind de standaard HP-toetsenborden nog altijd een van de fijnste om mee te werken/spelen: ergens middenin qua travel, geluidsproductie, klicky/mushyness en bouwkwaliteit.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”