Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Wow coolblue is lekker vrijgevig.

Ik had op 23 december nieuwe laptop gekocht en nu staat hij in solden bij coolblue en 100 euro goedkoper. Ik zei dat ik het jammer vond dat ik het niet eerder had besteld en coolblue gaat me het verschil terugstorten.

top service! :bdaysmile:
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1233
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 22 keer

selder schreef:Synology licentie voor 1 extra camera bovenop de 2 standaard camera's.
Eens zien of ik een vierde in de keuken kan installeren...
Alleen spijtig dat de licenties zo prijzig zijn.
Heb er zelf ook 3 buiten hangen, één heeft eens een weekje binnen gestaan maar daar waren ze hier niet zo blij mee.
Toch niet zo een leuk gevoel als je weet dat je constant wordt gefilmd.
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

boonpwnz schreef:Wow coolblue is lekker vrijgevig.

Ik had op 23 december nieuwe laptop gekocht en nu staat hij in solden bij coolblue en 100 euro goedkoper. Ik zei dat ik het jammer vond dat ik het niet eerder had besteld en coolblue gaat me het verschil terugstorten.

top service! :bdaysmile:
Hier enkele weken geleden een televisie besteld voor de schoongrootouders. Binnen de twee weken 500 euro eraf... Naar Coolblue winkel gegaan en men kon echt niets doen. Enige 'oplossing' was de TV retourneren en opnieuw bestellen (en die oplossing heb ik zelf moeten opperen).
Toen heb ik mij toch even aan het achterhoofd moeten krabben. Nu ik lees dat ze blijkbaar wel iets kunnen doen nogmaals.
De laatste jaren is Coolblue echt niet goed bezig, al enkele negatieve ervaringen gehad. Meer en meer zoek ik dus de alternatieve webwinkel op als dat kan.

Ter info de 'lijdensweg' bij de bestelling van de TV:
- Besteld op mijn naam/adres en derde zijn afleveradres
- Toegekomen, bleek doos al geopend en afstandsbediening afwezig, retourneren en nieuwe vragen dus
- wouden ze die komen ophalen op mijn adres en niet het afleveradres, dus even bellen en rechtzetten
- na ophalen en enkele werkdagen wordt nieuwe verzonden... Naar mijn adres, dus weer even bellen en origineel afleveradres doorgeven.
- al goed, prima TV
- niet lang erna... 500€ goedkoper, auw :(
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Dat zal al afhangen om welke bedragen het gaat denk ik, mij hebben ze ook eens een verschil van 100 Euro terug gestort. Maar voor 500 Euro zou ik de tv toch ook terugsturen en opnieuw bestellen :p.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Nukem ik heb eigenlijk nog geen probleem gehad met coolblue

Met vandeborre daarintegen wel...

Ook een TV kwestie.
Tv gekocht in de solden. Dus besteld en ik ging nog gecontacteerd worden dat ik mijn tv mocht kome ophalen. Solden waren in juli en 22 juli had ik besteld voor levering 26 augustus.

Nuja op dag van leverdatum niets gehoord dag erna ook niets gehoord. Ga ik naar de winkel: ja hij is al een maand niet in voorraad. Terwijl er op de levering 2 tot 3 weken stond.

Tja dan maar andere tv gekocht.

Dus aan elke winkel is er wel iets...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Upgrade time ... DS1512+ out DS1517+ in. Ga ook van 5x 5TB (18TB totaal) naar 5x 6TB (20TB totaal)
IMG_0388.jpg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Kan je zulke toestellen niet gewoon eens afstoffen na 2 weken? Of krijgt het stof zelfs geen kans om te settlen? :wink:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Goh, de DS1512+ is nu toch al zo'n 6 jaar oud, en dat voel je wel. De DS1517+ is met z'n quadcores en 8GB RAM veel snappier.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Effe enkele vragen: waarom een vijf-bay? Is dat omdat je vorige ook een vijf-bay was?

Ik heb namelijk de DS918+ en heb daar 4x6TB in zitten in SHR1 (~=RAID5 via mdam indien alle schijven even groot) en ben best tevreden. Het leuke is ook dat er één SODIMM-slot beschikbaar is om de bestaande 4GiB te upgraden naar 8 of zelfs 12GiB. Of moest ik zin hebben, kan ik het bestaande latje ook vervangen om zo 16GiB te bekomen. De officiële grens volgens Synology is 8GiB, maar die bovengrens is beslist door hun marketingdepartement en is geen hardwarebeperking.

De officiële vergelijking: https://www.synology.com/nl-nl/products ... 17+/DS918+

Voordelen van de 4-bay: kan twee M2-slot SSDs aan om als cache te dienen.
Voordelen van de 5-bay: vier gigabit ethernet adapters ipv twee, een extra bay, officieel ondersteuning voor meer geheugen.

Soit, nu heb ik het probleem dat ik zo iemand ben die nooit iets durft weggooien, al zeker niks digitaal. Zo staat het volume nu al voor meer dan 2/3de opgevuld en dat is nog maar de data die ik overgezet heb van enkele JBODs. Ik zal eens strenger moeten snoeien.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

JamesEarlGray schreef:
Soit, nu heb ik het probleem dat ik zo iemand ben die nooit iets durft weggooien, al zeker niks digitaal. Zo staat het volume nu al voor meer dan 2/3de opgevuld en dat is nog maar de data die ik overgezet heb van enkele JBODs. Ik zal eens strenger moeten snoeien.
Ik ben net het tegenovergestelde. Kzou snoeien zelfs waar het niet nodig is.

Eigenlijk een 1bay nas zou voor mij zelfs volstaan. Maar dat is erg persoonlijk vind ik.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

18GB werd te weinig & de DS1512+ had al wel z'n beste tijd gehad - zelfs na een upgrade naar 3GB RAM. Met een 4-bay moest ik dan naar minstens 8TB per HDD gaan en dat was duurder dan dan deze 5-bay met 5 HDDs.
De CPUs in de DS1517+ zijn veel sneller en hebben een uitgebreidere instructieset waardoor alle apps erop (bijvoorbeeld Surveillance station) wat snappier is. Alleen al de DSM op de DS1517+ is véél sneller en reageert beter dan op de oude DS1512+.

Ook vandaag in de post, een closed loop Asetek 545LC voor in de DAN A4-SFX v2 (nu nog de rest van de onderdelen bij elkaar sprokkelen)
IMG_0393.jpg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 42 keer

Hehe gelukzak! Toen ik er ging naar kijken stond het Sold Out :P
Het zal voorlopig een Noctua NH-L9 worden bij mij.. Maar ik ben niet gehaast, ik wacht nog wel effe voor ik de A4-SFXv2 opvul..
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

selder schreef:Met een 4-bay moest ik dan naar minstens 8TB per HDD gaan en dat was duurder dan dan deze 5-bay met 5 HDDs.
De CPUs in de DS1517+ zijn veel sneller en hebben een uitgebreidere instructieset waardoor alle apps erop (bijvoorbeeld Surveillance station) wat snappier is. Alleen al de DSM op de DS1517+ is véél sneller en reageert beter dan op de oude DS1512+.
Bwa kweet ni, die vier-bay is ook veel goedkoper dan die vijf-bay. Daarnaast is de prijs per GB voor schijven van 8TB niet veel verschillend van die voor schijven van 6TB.

Dat een snelle processor veel uitmaakt, kan ik best geloven, alhoewel ik niet van een ouder model kom. Ik kom echter wel van allerlei services te hosten op Raspberry Pi's, dus ik weet best wat je bedoelt als je zegt dat het traag is. :-)
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Hier sinds vorige week een Alexa dot in huis. Gebruik hem vooral in combinatie met home automation.

Stopcontacten: wemo stekker aan en uitzetten
Lampen: paar hue lampen in huis
Sonos: nog beperkt tot raadplegen van huidig liedje of skippen naar de volgende. Ook al in geslaagd om radiozender te spelen
Logitech Harmony: mits wat gedoe aan de praat gekregen, handig om de Sonos, Tv of chromecast aan te zetten. Kan volume aanpassen, veranderen van zender en uitzending pauzeren. Al is doorspoelen met spraak wat onhandig.
Netatmo: weten hoe warm het is en zo.
Fitbit: gewoon opvragen van gegevens.

Verder ook de skill van de VRT geïnstalleerd. Kan je laatste nieuwsuitzending beluisteren.

Ga hem vooral in combinatie met mijn Homey gebruiken waarvan de spraakherkenning niet te vergelijken is. Al werkte die wel in het Nederlands en moet alles (voorlopig) in het Engels.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3234
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 242 keer

selder schreef:18GB werd te weinig & de DS1512+ had al wel z'n beste tijd gehad - zelfs na een upgrade naar 3GB RAM. Met een 4-bay moest ik dan naar minstens 8TB per HDD gaan en dat was duurder dan dan deze 5-bay met 5 HDDs.
De CPUs in de DS1517+ zijn veel sneller en hebben een uitgebreidere instructieset waardoor alle apps erop (bijvoorbeeld Surveillance station) wat snappier is. Alleen al de DSM op de DS1517+ is véél sneller en reageert beter dan op de oude DS1512+.

Ook vandaag in de post, een closed loop Asetek 545LC voor in de DAN A4-SFX v2 (nu nog de rest van de onderdelen bij elkaar sprokkelen)

IMG_0393.jpg
Mijn DS1511+ gaat nog steeds goed vooruit. De DSM software is misschien niet zo "snappy" meer, maar file transfer is nog steeds tip top. Terwijl ik dit schrijf ben ik aan het koppieren van een server naar de NAS tegen volledige lijn snelheid. En dat is uiteindelijk voor mij wat telt.

Ik zou wel graag upgraden naar een nieuw model, maar ik kan de kost er van niet verantwoorden voor wat ik het nodig heb. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ik heb zelfs de indruk dat de VPN server zelf sneller geworden is, op minder dan een seconde verbindt die, terwijl dat op de DS1512+ al wel eens een paar seconden wou duren. En DSM's GUI staat er door die VPN interface ook direct, terwijl je daar even op moest wachten bij de vorige.

Tevreden! :-)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

DAN A4-SFX V2 slowly arriving ... :-)
  • Asus ROG Strix Z370-I Gaming
  • Samsung 960 Pro 1TB
Nu nog een CPU en RAM, maar welke...
Bijlagen
IMG_0417.jpg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Selder hoe lang wil je nog wachten?

CPU
Als je intel kiest zou ik nu al coffee lake nemen.
Als je amd wil nemen ik denk dat rivisie 2 nog wel komt maar weet niet zo snel.

Ram staat erg duur momenteel dus en dat zal niet snel verbeteren :(
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Always and always Intel, nooit AMD hier hoor :-)
Ik denk een gewone 8700K...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

Mijn volgende build wordt ook z370-i gaming en 8700k in een fractal design node 304 kast. Ook met een m.2 960 maar dan de evo versie 500gb als boot schijf. Zou ook een m.2 960 evo 1tb als data schijf willen maar vrees dat die wat warm gaat worden in het 2de m.2 slot onder het moederbord?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Moeilijk te zeggen... beide M.2 sloten ondersteunen SATA en MVNe SSD’s, die laatste worden veel warmer dan de SATA modellen - maar ze zijn ook wel veel sneller. Het M.2 slot vooraan heeft een heatsink waar je de SSD tussen moet steken, die achteraan niet.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

Ja dat is net mijn probleem: geen heatsink onderaan. Als throttling goed werkt zal het geen probleem zijn denk ik, blijft sneller dan een sata ssd. En zo’n ek m.2 heathsink zal niet passen onder het moederbord denk ik, of toch niet met de node 304 kast want er is geen uitsparing onder het MB


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Mijn oled55B7V is ook geleverd :D Een hele verandering zowel qua grootte als beeld :). Nu kan ik zelfs lekker youtube kijken :banana:

Afbeelding
Foto van tv is beetje mislukt maar belangrijkste is je ziet hem staan :p

Star trek Discovery :D

Enkel Saru vind ik erg ugly :lol:
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Dus de TV als decor is belangrijker dan het TV zijn :wink:
Ja, we zien hem staan. En doet ie het goed?
En euh, Saru is great. Lelijk op een mooie manier.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Jup doet ie goed :D
Levering was beetje vervelend.

Mediamarkt bied nu een leverservice aan en ik wou die gebruiken aangezien orders boven de 999 euro altijd gratis zijn.
De afspraak was bij die service dat ze leveren tot in het app en ook de tv monteren en plaatsen en automatische zenderkeuze laten draaien.
nu goed vandaag komen ze langs en hebben ze van dynalogic gewoon geleverd en niet verder dan dat. Dus gemeld aan mediamarkt en ze nemen nog contact met me op want blijkbaar is hun samenwerking nog nieuw.

Ik merk eigenlijk niet zoveel verschil met beeldkwaliteit behalve dan bij echt zwarte stukken dan zie je het maar over het algemeen ben ik niet kritisch over beeldkwaliteit :).
In 4k moet ik nog eens kijken op netflix wat er aangeboden is om het verschil te zien.

Saru vind ik ook wel een goed personage daar niet van maar iets in mij zegt dat ik die niet int echt wil tegenkomen als je begrijpt wat ik bedoel? :)
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Saru is dan ook meer een prooi dan een jager :)

Mooi toestel trouwens. Maar het echte zwart heb ik alleen nog maar in plasma gezien in een lager prijsklasse. Maar dat is zoals het mp3 topic héél subjectief :beerchug:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

petrol242 schreef: Mooi toestel trouwens. Maar het echte zwart heb ik alleen nog maar in plasma gezien in een lager prijsklasse. Maar dat is zoals het mp3 topic héél subjectief :beerchug:
Het kan ik heb nooit een plasma tv gehad dus vind dit al een hele verbetering :) Het is vooral merkbaar in donkere films en series denk ik. Als je gewoon een kookprogramma of dergelijke hebt zie je dat verschil niet zo echt.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1990
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Vandaag mijn 2 PQI MyLockey fingerpint lezers ontvangen.
Worden herkend als Synaptics WBDI fingerprint reader USB 052 in Windows

http://www.pqigroup.com/prod_in.aspx?mn ... rodid=1472

Kan nu zeer snel mijn Windows 10 unlocken :-D

Had niet verwacht dat deze zo snel zou werken. Veel sneller dan bv. mijn Galaxy S7 edge die ik traag vond en nu zeker. De Samsung is ook vaak dat hij je vinger niet goed registreerd, moet je opnieuw of 3 keer vinger aantikken vooraleer hij ze registreerd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Van m'n werkgever een LG G6 gekregen voor 15 dienstjaren. :angel:

(eerst even test-driven alvorens ie m'n Moto G5+ vervangt, want ben daar op zich nog altijd wel erg tevreden van...)
ooh. shiny.
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

een portable muziekspeler besteld
Fiio x7 mark ii
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

En men laatste aankoopbundel voor een hele tijd. Nu is het wachten op men vakantiegeld dus das nog effe

Logitech k270 draadloos keyboard icm trusdt evo advanced laser muis(ja tis trust ma ik ehb er geen problemen mee)

trust bluetooth adaptertje

JBL 450 BT headset
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Afbeelding

Batterij 24uur
Vermogen 60W rms
IP7x
Wat een beest!
Normaal 499
Betaald: 367
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Afbeelding

Nieuw speelgoed :)
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
Bedankt: 13 keer

Afbeelding

Het werd tijd voor wat meer opslag.
I know rommel seagate :-)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

DAN A4-SFX v2 steekt in elkaar en kan de oude v1 vervangen!

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=735002#p735002
IMG_0560.jpg
Onderdelen van de v1 ga ik trouwens te koop zetten, moest er iemand in geïnteresseerd zijn ;-) )
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

malinwa001 schreef:Afbeelding

Het werd tijd voor wat meer opslag.
I know rommel seagate :-)
Ik heb de 8TB versie voor iets meer dan een jaar.
Hangt aan de router en dient als backup van 5 GSM en 6 laptops. Doet zijn job goed.
Valt ook na 10min in slaap, en duurt wel een klein 15 sec tot hem wakker wordt.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

TP-Link TL-SG1016DE
Afbeelding

Sinds dinsdag Proximus internet op men bouw, dus managed switchke gekocht om met VLANs te kunnen gebruiken. Een dezer weken mijn Fritzbox overzetten.
Haemers
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 sep 2012, 14:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Intel Core i5-8600K
ASUS RoG Strix Z370-G Gaming WiFi AC

Tijd om mijn oude setup uit 2011 eens wat te vernieuwen.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer


Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

MClaeys schreef:TP-Link TL-SG1016DE
Afbeelding

Sinds dinsdag Proximus internet op men bouw, dus managed switchke gekocht om met VLANs te kunnen gebruiken. Een dezer weken mijn Fritzbox overzetten.
Hoe komt het dat een 16 poort meer dan dubbel eo groot is als de 8 poort versie
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”