Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik heb al wel een bos bloemen meegekregen voor het vrouwtje... zo heeft die ook iets.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 170 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ook de Maza van mijn vrouw had een strikje errrond :-D
Bijlagen
2016-02-05 14-07-12.jpg
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Bij mij waren het Leonidas pralines, bij elke auto zal het wel iets zijn waarschijnlijk :-)
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Idd! Bij mij waren het nieuwe ruitewissers en voorbanden en olie. Van dat laatste heb ik het moeten geloven.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6006
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

brubbel schreef:Idd! Bij mij waren het nieuwe ruitewissers en voorbanden en olie. Van dat laatste heb ik het moeten geloven.
Dat is toch maar even de pijlstok er uit trekken, de kleur zegt genoeg.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Bij mij was hij bedekt met een hoes die ik ervan mocht aftrekken.
h0us3cat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Nieuwe kat?
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1921
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 160 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Een hous3cat hé :lol:
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Hier bij tekenen bestelbon een fles champagne en bij levering 2 paraplu's en een bon voor een etentje van 100 euro.
Zowel bij de leasingwagen als de privé wagen.
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Mijn wagen gekocht bij een kleinere garage. Geen extra's, kreeg wel 2K meer overname voor mijn wagen van 8 jaar oud.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Das beter dan een doos pralines of een strik :)
dembele
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 maa 2017, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

seagull schreef:HP ENVY x360 - 15-aq104nb voor de madam.
De vorige had ze een paar maand geleden laten vallen. :?
Scherm gebarsten en touch die niet meer werkte, maar daar had ze weinig last van.
Maar nu de scharnieren die het begeven en de laptop die soms niet meer reageert.
Binnenkort haar verjaardag, dus toch geen nutteloze uitgave. :-)
Upgrade naar Windows 10 Pro voor 23,84 euro bij digitallicense.nl.

Afbeelding
Wacht wat, zijn die licenties legit?

Ik koop momenteel altijd op schimmige websites waar de verkopers de keys gewoon testkeys genereren met hun developer account, die keys zijn dus zogezegd voor Windows te testen terwijl ze programmas developen, maar die verkopen ze dan. Werkt goed, maar soms heb je wel dat andere klanten van die verkopers support vragen aan Microsoft met hun gegenereerde key en dan komt het uit en worden alle keys geblokkeerd en na een aantal maanden of jaren werkt het dus niet meer.

Zijn het bij Digital License ook gegenereerde keys?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

dembele schreef:Zijn het bij Digital License ook gegenereerde keys?
Is toch eenvoudig... je kent de officiële Microsoft prijzen, alles wat meer dan 10% goedkoper is is dus gewoon fake.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Malwarebytes heeft de site toegevoegd aan hun 'malicious websites' module.
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

2 x USB naar serieel, want men eerste ben ik kwijt geraakt, was vandaag nochtans hard van pas gekomen... Dan heb ik 1 reserve voor noodgevallen.
Ook 2 keer een kooimoer-inzetter, gedaan met zere vingers.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Yay!
Bijlagen
IMG_4968.jpg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1020
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 85 keer

Knoop doorgehakt, voor 599 euro kunnen bestellen...

Afbeelding

Spannend!
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Nieuwe brol voor in de A4-SFX game PC ...

"4 keer sneller dan een gewone SATA SSD" ik ben benieuwd :)
Bijlagen
IMG_4972.jpg
IMG_4971.jpg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

selder schreef:Nieuwe brol voor in de A4-SFX game PC ...

"4 keer sneller dan een gewone SATA SSD" ik ben benieuwd :)
Nice, gebruikt PCI-E slot i.p.v. de sata 6!

PS: Niet vergeten Nvme is nieuwe standaard zoals AHCI (en IDE vroeger) dus je zal waarschijnlijk Windows opnieuw moeten installeren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Eigelijk: deze NVMe SSD zijn controller zit rechtstreeks op de PCIe bus, er is een speciale "U.2" connector op m'n moederbord. Er is bij deze Intel SSD dus geen "PCIe kaart" die je in een PCIe slot op je moederbord moet steken.

Deze U.2 connector is vergelijkbaar met een M.2 slot waar je zo'n lange platte SSD rechtstreeks inprikt.

Ik ben zowiezo geen voorstander van dezelfde Windows installatie te clonen naar nieuwe apparaten dus dat is niet zo erg :). Maar ik ga het toch eerst proberen aan de praat te krijgen om te zien of het al dan niet lukt. Nadien dan gewoon Windows toch opnieuw installeren :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Een eenvoudige 49 inch 4K televisie met basic HDR om wat zaken te testen. Voorlopig enkel getest met de PS4 PRO als bron, morgen eens kijken of we 4K uit windows 7 krijgen. De prijs was te goed om te laten staan, en het ding krijgt overal goede kritieken voor de geboden beeldkwaliteit.

HDMI 1.4 kabel uit 2010 geeft dan nog 4k in 60 Hz door vanaf de PS4 PRO, straf. Ik dacht dat die oude HDMI kabels maar 24p aankonden, niet dus.


Update: nieuw speelgoed met een vieze nasmaak. Walgelijke METRO group praktijken: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... ad#p698437
Bijlagen
4kmakro.png
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Sinds gisteren hangt er hier één Nest Protect V2 op batterijen.
https://www.alarmsysteemstore.be/produc ... 1490313534

De V2 zou een pak minder false positives geven dan de V1. Groot voordeel is dat het niet alleen een rookmelder is, maar eveneens een CO-melder. Daar deze samenwerkt met de Nest Thermostaat die hier hangt is er ook een bijkomend voordeel : bij slechte verbranding (dus CO melding) zal deze de thermostaat ook een melding geven om onmiddellijk alles uit te zetten zodat een nog grotere concentratie CO onmogelijk is. Op dit moment ééntje aangekocht (hangt op het eerste verdiep, in de gang), op termijn zouden er nog 2 bijkomen (living en slaapkamer).

Ander leuk iets (vannacht gemerkt) : als we het licht in de gang boven uit doen, gaat "de nachtwacht" aan, en licht de Nest Protect even groen op. Tevens heeft de Nest Protect een mogelijkheid om een wit LED licht te verspreiden als hij beweging detecteert (als er niet voldoende licht is). Handig om s nachts even naar het toilet te lopen zonder dat je overal het licht moet aandoen :-)

Verder hoop ik alleen dat ik hem zo min mogelijk moet horen! :D

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3032
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 265 keer

ub4b schreef: HDMI 1.4 kabel uit 2010 geeft dan nog 4k in 60 Hz door vanaf de PS4 PRO, straf. Ik dacht dat die oude HDMI kabels maar 24p aankonden, niet dus.
Aangezien al die HDMI kabels op vlak van pin layout gelijk zijn is er niet zoiets als een 'HDMI 1.4' kabel. Je kabel succesvol gedesigned en getest zijn met 1.4 standaard. Echter zegt dat niets of de kabel dan wel of niet met 2.0 overweg kan. Sommige zullen werken, anderen dan weer niet.
Vergelijk het met een 3.0GHz Intel chip. Die is getest en werkt gegarandeerd op 3.0GHz. Dat wil niet zeggen dat dat echt de max is, sommigen zullen met overclocken de 4.0GHz halen andere niet.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

krisken schreef:... zal deze de thermostaat ook een melding geven om onmiddellijk alles uit te zetten zodat een nog grotere concentratie CO onmogelijk is.
Vanwaar komt die CO dan? Ik dacht dat enkel gesloten gasketels type c nog mogen geinstalleerd worden. Tenzij de co-melder de kachel of de haard ook kan afsluiten?
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

krisken schreef:Sinds gisteren hangt er hier één Nest Protect V2 op batterijen.
https://www.alarmsysteemstore.be/produc ... 1490313534

De V2 zou een pak minder false positives geven dan de V1. Groot voordeel is dat het niet alleen een rookmelder is, maar eveneens een CO-melder. Daar deze samenwerkt met de Nest Thermostaat die hier hangt is er ook een bijkomend voordeel : bij slechte verbranding (dus CO melding) zal deze de thermostaat ook een melding geven om onmiddellijk alles uit te zetten zodat een nog grotere concentratie CO onmogelijk is. Op dit moment ééntje aangekocht (hangt op het eerste verdiep, in de gang), op termijn zouden er nog 2 bijkomen (living en slaapkamer).

Ander leuk iets (vannacht gemerkt) : als we het licht in de gang boven uit doen, gaat "de nachtwacht" aan, en licht de Nest Protect even groen op. Tevens heeft de Nest Protect een mogelijkheid om een wit LED licht te verspreiden als hij beweging detecteert (als er niet voldoende licht is). Handig om s nachts even naar het toilet te lopen zonder dat je overal het licht moet aandoen :-)

Verder hoop ik alleen dat ik hem zo min mogelijk moet horen! :D
Heb deze al bijna een jaar en er zeer tevreden over. Heeft al eens een rookmeldingen gedaan omdat het brood in de broodrooster er een beetje te lang in zat. Wel al eens de batterijen moeten wisselen.
Ook handig is de bijhorende app.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

brubbel schreef:
krisken schreef:... zal deze de thermostaat ook een melding geven om onmiddellijk alles uit te zetten zodat een nog grotere concentratie CO onmogelijk is.
Vanwaar komt die CO dan? Ik dacht dat enkel gesloten gasketels type c nog mogen geinstalleerd worden. Tenzij de co-melder de kachel of de haard ook kan afsluiten?
Geen idee wat voor ketels er nu mogen geinstalleerd worden, en welke niet. Moet ik je het antwoord op schuldig blijven.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

jphermans schreef: Heb deze al bijna een jaar en er zeer tevreden over. Heeft al eens een rookmeldingen gedaan omdat het brood in de broodrooster er een beetje te lang in zat. Wel al eens de batterijen moeten wisselen.
Op minder dan een jaar tijd de batterijen moeten vervangen? Dat is wel heel snel.
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Dat is vrij snel, maar hangt ook af van diverse factoren. Bijvoorbeeld lichtpad, en hoe vaak je dit gebruikt en hoe het is ingesteld.
Nu, ik heb gemerkt dat mn Nest Protect wel een USB aansluiting heeft om hem op netstroom te laten werken. Of is dit hetzelfde product, en zit er bij de ene de batterijen erbij, en bij de andere de voedingsadapter?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Nee, want de andere krijgt voeding via het gewone stroomnet, niet via usb en een adaptor. Misschien kan je hem er mee opladen, in dat geval zou het wel handig zijn daar ergens in de buurt een USB-poort te voorzien die af en toe kan bijladen.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

krisken schreef:De V2 zou een pak minder false positives geven dan de V1.
Ik wens het je in elk geval toe. Hier hangen 2 V1's en die hebben in totaal (geen idee hoe lang ik ze nu heb, denk een 5-tal jaar?) al 3 keer een false positive gegeven. 1 keer ben ik er speciaal voor naar huis geknald, om dan tot de vaststelling te komen dat er niets aan de hand was, de andere 2 keer is de ganse familie uit z'n bed gezet. :? Laat binnen een jaar of 2 eens weten hoe die V2's bevallen, dan switch ik misschien. :lol:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

krisken schreef:Nu, ik heb gemerkt dat mn Nest Protect wel een USB aansluiting heeft om hem op netstroom te laten werken. Of is dit hetzelfde product, en zit er bij de ene de batterijen erbij, en bij de andere de voedingsadapter?
Read The Fine Manual :-)

Waar wordt de usb-poort aan de achterkant van Nest Protect voor gebruikt?
Betrokken producten: Nest Protect
De micro-usb-poort aan de achterkant van Nest Protect is bedoeld om medewerkers van het Nest-ondersteuningsteam alle opties tot hun beschikking te geven tijdens het oplossen van een probleem met je apparaat. Gebruik de usb-poort alleen als een medewerker van het Nest-ondersteuningsteam je hiertoe opdracht geeft.


Je hoeft de usb-poort waarschijnlijk nooit te gebruiken. De poort is niet bedoeld voor het opladen van batterijen of ander normaal gebruik. Maar voor het oplossen van sommige problemen kan een medewerker van het Nest-ondersteuningsteam je vragen een micro-usb-kabel in de connector te steken.
Victory Not Vengeance
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Wat extra LAN poorten voor m'n ESXi... 'HP NC364T PCI Express Quad Port Gigabit Server Adapter'
838283-HP-300x300.jpg
838283-HP-300x300.jpg (11.48 KiB) 2289 keer bekeken
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ga je daar meer virtuele machines mee conecteren?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

petrol242 schreef:Ga je daar meer virtuele machines mee conecteren?
Ik heb nu twee gigabit poorten op het MB maar om één of andere reden doet eentje maar 100 Mbit.

En één poort trek ik zonder problemen volledig dicht... nood dus aan extra poorten (al is vier meer dan genoeg).
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Switchen brengen dan geen soelaas? Misschien goedkoper, maar dan ook weer apparte voeding etc... Gedeelde verbinding dan wel...
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Ter vervanging van mijn Egde... Ik denk dat Garmin hiermee eindelijk een gevreesde concurent heeft!
https://www.dcrainmaker.com/2017/03/wah ... eview.html

Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

johand schreef:Ter vervanging van mijn Egde... Ik denk dat Garmin hiermee eindelijk een gevreesde concurent heeft!
https://www.dcrainmaker.com/2017/03/wah ... eview.html
Laat weten hoe die bevalt ... Ik wil mijn Edge 800 soms tegen het asfalt smijten van frustratie ;-) (ik zou wel voor de grote elemnt gaan, maar softwarematig zijn die blijkbaar wel hetzelfde)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

petrol242 schreef:Switchen brengen dan geen soelaas? Misschien goedkoper, maar dan ook weer apparte voeding etc... Gedeelde verbinding dan wel...
Hoe gaat een switch verhelpen dat ik 1 Gbps volledig dicht trek... de enige manier is teaming van meerdere netwerk poortjes.

Ik heb trouwens een 24 poorts managed switch staan... m'n server hangt hier al op met 2 x LAN (waarvan één poort dus 100 Mbps) en 1 x IPMI.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Die netwerkkaart is dan idd wel de elegante oplossing. Ferm ding trouwens.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”