Mensen die ervaring hebben met HP tablets, gaan er niet snel nog eentje kopen hoor Iceke... Heb er hier nog eentje liggen opt werk, een HP slate 2, vrij recent, en tis echt een achterlijk ding :')
Als ik dat dan vergelijk met de Samsung series 7 slate die ik overlaatst bij MS België in demo heb gezien met windows 8, dat is dan toch een heel ander concept. Sinds dat moment heeft de tablet+Win8 combinatie bij mij een serieuze stap voor op de iPad, het kan niet alleen veel meer, het was gewoon ook veel handiger in gebruik. Zowel voor desktop usage als mobile usage.
Ik hoop alleen dat MS bepaalde fabrikanten gaat verbieden van tablets te maken (en niet alleen HTC), ze doen er imho een goeie zaak aan om budget en crap merken buite de deur te houden tot er een deftige reputatie opgebouwd is.
Mbt tot keyboard, het zal ervan afhangen hoe goed de Touch cover gemaakt is. Het kan aanslaan, omwv de dunheid, maar dan moet het touch-key concept wel goed zijn uitgevoerd. persoonlijk heb ik liever tactile feedback als ik typ, dus wellicht kies ik voor de type cover ipv de touch cover, maar wie zal het zeggen, he!