Iemand ervaring met betaalterminals?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
koekie
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 229 keer

Ben nu al hele tijd klant bij Keyware, maar hoe langer ik daar klant ben hoe langer de klanten moeten wachten tot hun betaling is gebeurd. Soms duurt dat megalang en is dat erg vervelend. Maar dat niet alleen, zo gebeurt het regelmatig dat ze er boekhoudkundig een potje van maken en zo maar onterecht geld van de rekening halen. Zo ook was het onlangs weer prijs. Het is nu voldoende. Ik heb goesting om een aangetekende brief te schrijven en te zeggen dat ik het contract verbreek. Denk dat ik daar voldoende recht toe heb om dit te doen, want hun praktijken zijn niet langer tolereerbaar.

En niemand laat ik hier ooit nog toe te domiciliëren, want daar krijg je alleen maar ambras mee!!! Geld die ze zo maar van de rekening halen en meer van dergelijke miserie. Anderen moeten voortaan met hun poten van m'n rekening blijven.

Iemand een alternatief voor Keyware? Heb de indruk dat bansys hun tarieven ondertussen verlaagd heeft naar het niveau van keyware.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Niet dat ik er zelf iets van ken of ervaring mee heb, maar uw verhaal heb ik van anderen ook al gehoord ja. Banksys (Atos Worldline moet ge tegenwoordig zeggen) zou tegenwoordig inderdaad een valabel alternatief zijn...
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Keyware geen ervaring mee ..

Wel al paar keer één van CCV moeten installeren .. nogal omslachtig ..en duur ook .. maar helpdesk was wel vriendelijk en behulpzaam ..

Ooi eens een utp voorzien bij iemand .. toen uiteindelijk bleek dat hij een oud model terminal had zonder utp .. ( amper 2 jaar oud )
Terwijl de nieuwe pstn en utp hebben .. hij heeft een nieuwe mogen aankopen bij CCV ( denk rond de 900 euro ) en de oude nemen ze over voor 150 euro ..

Banksys ( Atos Worldwide ) heb ik persoonlijk nog de beste ervaringen mee .. ik heb het dan wel over installatie/helpdesk/terminals ..
Jij hebt et vooral over administratieve kant denk ik ..
Geen idee of het daar huur is of kopen .. huur is soms interessanter als er wat veranderd krijg je automatisch nieuwer model etc ( denk ik ? )
Laatst gewijzigd door Kitt 15 feb 2011, 12:23, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Al jaren Atos klant, nooit problemen, ook niet qua facturatie of support.
koekie
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 229 keer

Ook 4 jaar contract bij Keyware en domiciliëring.

Erger nog, Banksys is ondertussen goedkoper. En geen 4 jarig contract (1 jaar) en geen domiciliëring.

Daaag Keyware, nooit meer!

De enige kost is de installatiekost bij Banksys. En die is 50 euro. Zelf installatie.
delamont
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2012, 22:10

Wij zitten ook vast aan Keyware voor 5 jaar, hadden een contract getekend en ze hebben verzwegen dat we 5 jaar vast zaten!

HANDELAARS PAS OP !!!!

Ze zouden binnen de maand leveren en het heeft 3 maand geduurd! Veel ellende hebben we gehad maar we zitten er aan vast!
De terminal van Keyware werkte niet en ze hebben hem komen terughalen en toen kregen wij een annulatiefactuur 605 euro te betalen !!!! terwijl wij niets geannuleerd hadden.

Unizo heeft nu een duidelijk statement laten horen. Zie onderaan de link.

Hopelijk zal er iets veranderen zodat we kosteloos wegkunnen en wellicht velen met ons. Als we nu de betaalterminal opzeggen moeten we 605 euro schadevergoeding betalen + nog dossierkosten en moet de terminal binnen 3 dagen teruggestuurd worden of nog een boete van 1000 euro.

Ze waren ook de goedkoopste maar daar is niets van waar. Enfin, we kregen al mails binnen van andere gedupeerden en hopelijk gebeurd er iets!

Wij willen hiermee ook alle handelaars verwittigen indien ze een Atos C-Zam terminal hebben moeten ze opletten want er komt een vertegenwoordiger van Keyware en hij zegt niet wie hij is, hij zegt dat het toestel moet vervangen worden en dan moet je tekenen voor ontvangst maar in werkelijkheid heb je 5 jaar aan je broek. Men zegge het maar voort aan de collega handelaars. Ze sturen ook misleidende kaartjes rond en maken misbruik van Atos Wordline.

Wij hebben met onze andere winkel ook een atos betaalterminal en daar hebben wij in 12 jaar NOOIT problemen mee gehad, ze zijn inderdaad een stuk goedkoper geworden en er is heel duidelijke communicatie en een nieuwsblad met alle nieuwtjes.

Zie de link: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120716_096

Zie een andere link met reeds getuigenissen:

http://www.spaargids.be/sparen/algemeen ... yware.html
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

delamont schreef:Wij zitten ook vast aan Keyware voor 5 jaar, hadden een contract getekend en ze hebben verzwegen dat we 5 jaar vast zaten!
Hoe verzwijg je zoiets... ofwel staat het in je contract ofwel niet... of teken je alles zomaar ?
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Tuurlijk teken je niet alles zomaar... maar je weet hoe dat gaat, je besteld iets online, of je belt die gasten op. Ze mailen je een contract en dat lees je natuurlijk maar half(ik veronderstel dat wanneer je een betaalterminal gaat huren je nog wel meer zorgen aan je kop hebt dan alleen dat).
Soit, ik ben dus ook opzoek naar een terminal en de prijzen die keyware aanrekent zijn niet van de poes (300 en een klets euro om op te starten enz...) ik snap niet dat iemand uberhaupt voor keyware kiest wanneer hij ook maar een beetje prijzen vergelijkt (en zoveel aanbieders zijn er nu ook weer niet)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik weet dat het bij kbc 499 euro kost...maar das ook alles. Hangt gewoon als reclame op in de bank hier.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

heb vorige maand via Belfius een terminal genomen GPRS van Atos Worldline, tot nu toe werkt alles perfect, de dag erna staan alle stortingen netjesop de rekening, Belfius sponsort redelijk wat kosten, neem als je klant bent contact op met je business partner in je plaatselijk kantoor.
Afbeelding
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

krisken schreef:Ik weet dat het bij kbc 499 euro kost...maar das ook alles. Hangt gewoon als reclame op in de bank hier.
Dit is de prijs voor de terminal ? Incl of excl btw ?

En wat zijn de maandelijkse kosten ?
En hoeveel percent rekenen ze op transacties ?

Heb een hifi winkel die op afspraak werkt en loop tegenwoordig soms meerdere keren naar de bank (KBC) met cash, maar de transactiekosten van zo'n terminal houden me een beetje tegen. Gelukkig heeft KBC een stortingsautomaat, anders was het dure lol om telkens aan het loket te storten. Ik passeer zeker drie keer per week daar, dus enige kost is m'n tijd, maar daar heb ik momenteel genoeg overschot aan.

Maar als het drukker wordt zou zo'n terminal wel leuk zijn.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Huur dan toch gewoon 1 ? voor 18 cent per transactie en een 30€ per maand kan je toch niet telkens naar de bank lopen ?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

ub4b schreef:Dit is de prijs voor de terminal ? Incl of excl btw ?

En wat zijn de maandelijkse kosten ?
En hoeveel percent rekenen ze op transacties ?

.
Zoals ik zei : meer dan "dat het 499 euro kost" weet ik niet.
Best navraag doen bij KBC dus

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

iceke schreef:Huur dan toch gewoon 1 ? voor 18 cent per transactie en een 30€ per maand kan je toch niet telkens naar de bank lopen ?
ik huur mijn gprs toestel (via Belfius) kost idd zoveel, de bank neemt nazast alle installatie/programeerkosten ook nog 6 maanden huur voor haar rekening, + de zichtrekening kost gedurende een jaar ook niks
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Op die manier ben je op één jaar tijd ook 360 euro kwijt... zoals Krisken aangeeft misschien toch eens vergelijken met wat KBC z'n aanbod is (op 16 maanden draai je break-even).
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ge moet dan wel weer uw rekeningnummer veranderen en aangeven bij btw /kruispuntbank enz.... ik weet echt niet of dit veel verschil gaat uitmaken (ttz, als je je rekening nummer nog niet bij desbetreffende banken hebt)
Soit, de kosten vallen al bij al nog wel mee wanneer je de juiste dienst hebt (kleine bedragen -> kooptoestel proton, grote bedragen huren/bancontact)

Nogmaals volledig vanaf nul nu Atos :
Mobile GO € 29,90 per maand
Installation Plug & Play € 51,00 eenmalig
Fee GPRS Proximus € 6,68 per maand ( vast toestel mag je deze kost laten vallen)
BCMC€ 30,25 eenmalig
INTRO Subscription€ 8,00 per maand

Je zit met huren dus aan : ca 82€ eenmalig en 45€ per maand, met een vast toestel is dat 38€ per maand
kopen vast toestel kost ongeveer 81+795€ eenmalig en dan 13,45+8€ per maand = 21€ per maand (vast toestel)

het verschil tussen kopen en huren ? 29,90-13,45 = 16,45 (795/16,45 = ca. 4 JAAR)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Proton mag je laten vallen, dat zal in 2014 toch passé zijn.
Bestaan er geen toestellen die werken met een internetverbinding ipv een vaste lijn of gprs?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

Die bestaan zeker. Bij de studentenvereniging hebben we er zo één. Dat is zo'n cubusvormige, maar vraag me niet naar de naam.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Excuseer voor mijn verbazing maar...
WTF? Een betaalterminal bij een studentenvereniging? Zodat je allemaal je lidgeld, cantusbijdrage en schachtenverkoopgeld direct kan betalen ofzo? :D

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

krisken schreef:Proton mag je laten vallen, dat zal in 2014 toch passé zijn.
Bestaan er geen toestellen die werken met een internetverbinding ipv een vaste lijn of gprs?
Jaahoor, techniek maak niet zoveel uit, je hebt er via telefoon(betaal je telkens telefoontje) via internet (betaal je niks), via gprs (betaal je 6.68€ extra voor per maand)
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

krisken schreef:Zodat je allemaal je lidgeld, cantusbijdrage en schachtenverkoopgeld direct kan betalen ofzo? :D
Uit jouw lijstje wordt enkel het lidgeld met BC betaald. Het grote geld komt wel binnen via cursus- en handboekenverkoop. Dat is wel genoeg om een BC-terminal te verantwoorden. Je wil niet weten met wat voor een kassa we anders zouden zitten in het begin van een semester.

Edit: Het is er zo ééntje: Afbeelding
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Hmmm moet geen klein clubke zijn dan :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

klein of groot maakt noch niet uit ? nu moet er niemand de verantwoordelijkheid op zich nemen om met x€ op zak te lopen of naar de bank te dragen...
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Aan de kosten te zien...maakt veel uit?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 185 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

't Is inderdaad geen kleintje. Maar de keuze voor BC is eerder ingegeven door de omzet dan door de grootte van de vereniging. Zonder kursusdienst zouden we ongeveer even groot zijn, maar toch geen nood hebben aan BC.
RED
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 maa 2013, 09:43
Bedankt: 1 keer

keyware is een van de grootste provider van betaalterminals die niet te vertrouwen is en zet mensen af die hard moeten werken voor hun centen. en niet te vergeten je wordt daar echt niet geholpen als je belt dan liegen ze is nog een keer tegen je.
heel erg dat er nog plaats is in belgie voor zo n zaak .
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

RED schreef:keyware is een van de grootste provider van betaalterminals die niet te vertrouwen is en zet mensen af die hard moeten werken voor hun centen. en niet te vergeten je wordt daar echt niet geholpen als je belt dan liegen ze is nog een keer tegen je.
Recent wist een handelaar me nog te vertellen dat hij al een maand met een defect toestel zat... en het enige wat hij over de vloer kreeg waren mensen van Keyware om hem een nieuw contract te laten tekenen terwijl hij reeds een gedlig contract had. Ondertussen heeft hij zelfs tot z'n grote verbazing een aangetekend schrijven gehad over contractbreuk... wat na klachten niet correct bleek te zijn... en nogmaals de belofte dat z'n terminal gemaakt zou worden.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hier goeie ervaringen met Europabank, mijn vader heeft er een GPRS terminal van staan.

https://www.europabank.be/u-bent-handelaar
-etienne-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 14 keer

Ik wil graag even deze oude thread boven halen.
Ik zoek voor ne kameraad die een horeca zaak(je) gaat openen een betaalterminal die:
- betaalbaar is voor een gering aantal transacties
- vlot werkt
- bancontact ondersteund, kredietkaarten zijn geen must

Iemand positieve ervaringen of suggesties? Al aardig wat zitten Google'n maar bomen en bos enz :|
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Zucht, ik laat me telkens weer opnieuw vangen. Zit ik deze thread te lezen uit interesse tot ik ineens lees "Proton zal in 2014 toch passé zijn" :roll: .
Kan er niets geïmplementeerd worden dat threads na een jaar of zo automatisch gelockt worden ?
EDIT: het eigenlijk probleem zit wellicht in het 'ongelezen berichten' feature van het forum. Vermoedelijk was dit een thread die ik destijds niet gelezen heb, waardoor ik gewoon naar het begin van de thread gebracht werd en daardoor niet eens doorhad dat het oude berichten waren.
Laatst gewijzigd door Tomby 12 okt 2018, 11:54, in totaal 1 gewijzigd.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 30 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb nog een terminal voor Proton liggen, voor een prijsje :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

-etienne- schreef:Ik zoek voor ne kameraad die een horeca zaak(je) gaat openen een betaalterminal die:
Kijk misschien eens naar Sumup ?
Tomby schreef:Zucht, ik laat me telkens weer opnieuw vangen. Zit ik deze thread te lezen
Lees jij dan steeds een thread van in het begin ?
-etienne-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 14 keer

r2504 schreef:
Kijk misschien eens naar Sumup ?
Ziet er idd wel goed uit voor kleine ondernemingen. Ervaring mee?
Ben eigenlijk enkel ongerust dat het wat té lightweight is...
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Hier gebruiker van Sumup.
Het toestel kostte me eenmalig 19 euro, en per transactie betaal ik 1.95% (ondertussen zijn de prijzen iets opgedreven, doch de service blijft dezelfde).
Per week krijg ik een overzicht van alle transacties, inclusief hoeveel dit me kost.

Sumup lijkt mij een ideaal systeem voor als je maar sporadisch eens een betaling hebt (in mijn geval: zelfstandige in bijberoep, en gemiddeld maar 1x per maand heb ik het systeem nodig, maar dan direct voor een tiental betalingen na elkaar).

Desgewenst kun je het ook koppelen aan een kleine printer, zodat je ook een kassabon hebt. Dit heb ik zelf niet, en kan ik geen ervaring over uitwisselen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Een ander alternatief is misschien de BC/Payconic app... meer en meer mensen hebben dat toch op hun smartphone en kost je niets (wel geen idee of je dat commercieel mag gebruiken).
-etienne-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 14 keer

Payconiq leek me inderdaad ook top, vooral omwille van de lage transactiekost (6 cent dacht ik).
Maar... als ik goed geinformeerd ben:
- werkt Payconiq enkel met KBC/ING/Belfius en dus niet als je bij een andere bank bent?
- werkt Payconiq enkel als de klant de app heeft geïnstalleerd --> je gaat altijd nog een fysieke kaartlezer nodig hebben als je ietwat klantvriendelijk wil zijn (batterij plat, klant heeft app niet, klant zonder smartphone, …)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Payconiq en de Bancontact app zijn volgens mij compatibel (ze gaan trouwens fuseren)... en werkt dus met iedere bank.

Een totaal oplossing is het vandaag de dag echter nog niet... maar het is beter als niets.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Die SumUp heb ik ook al zitten bekijken. Voor ons is het voor evenementen die we organiseren, zodat we ook daar van een deel van de cash vanaf zouden geraken.

Als penningmeester van een VZW heb ik een hekel aan cash geld ;) dat veroorzaakt werk :P
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

r2504 schreef:Lees jij dan steeds een thread van in het begin ?
Ik gebruik de 'ongelezen berichten' en let er dus eigenlijk niet op hoe lang een thread al bezig is. Ik zit genoeg (teveel :banana: ) op UB dat dus normaal een nieuwe thread ook nog maar een paar posts lang is.
VANUYTVEN Kevin
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2019, 20:25

Dringend!

Iemand raad i.v.m. het volgende:

Terminal is zoek geraakt
Samen met een tablet Samsung

Iemand tips?!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”