Daar heb je een punt.
Maar ik zal een voorbeeld geven wat dus niet kan volgens jou.
Ik ben ingeschreven in een programma (zal naam niet vermelden en een verlopen actie voorbeeld), maar deze programma biedt net die mogelijkheden.
Het zit zo, de ingeschreven persoon krijgt een link met een speciale actiecode. (bv. Clarks webshop -> -30% bij het gebruik van de referral link. Op geen enkele andere manier is die -30% te verkrijgen. Maar de aanbieder van de link krijgt ook 5% op het check-out totaal). Dusja, het is win-win langs ene kant. Langs de andere kant gaat het hier dan overspoeld raken en wat als er 2 mensen die bij dezelfde programma zitten, dan discrimineer je die persoon die zijn link niet geplaatst heeft.
interesse in kortingen en aanbiedingen topic?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Het is inderdaad daarop dat we doelen
Menig Userbaser zit links en rechts bij zaken die willen groeien dmv member get member en ook dus member beloont member
Steeds meer en meer worden deze "legale piramidestelsels" toegepast
Intern hebben we hier al maanden een debat over hoe we dit in goede lijnen kunnen trekken voor iedereen
Want mjah , als ik een maand gratis internet kan hebben , waarom heb ik dan recht op die gratis maand en iemand anders niet
EN hoe gaan we voorkomen dat er misbruik van gemaakt word etc
We zijn er allesbehalve uit en voorlopig blijft dus ook de regel referrals , member get member , unieke link eenmalig etc niet toegestaan omdat er steeds een catch achter zit
Iets wat niet toegestaan is zal een heel team mod's dan ook niet ontelbaar keren moeten laten werken om uit te zoeken wie wanneer wat mag etc etc
Menig Userbaser zit links en rechts bij zaken die willen groeien dmv member get member en ook dus member beloont member
Steeds meer en meer worden deze "legale piramidestelsels" toegepast
Intern hebben we hier al maanden een debat over hoe we dit in goede lijnen kunnen trekken voor iedereen
Want mjah , als ik een maand gratis internet kan hebben , waarom heb ik dan recht op die gratis maand en iemand anders niet
EN hoe gaan we voorkomen dat er misbruik van gemaakt word etc
We zijn er allesbehalve uit en voorlopig blijft dus ook de regel referrals , member get member , unieke link eenmalig etc niet toegestaan omdat er steeds een catch achter zit
Iets wat niet toegestaan is zal een heel team mod's dan ook niet ontelbaar keren moeten laten werken om uit te zoeken wie wanneer wat mag etc etc
The eternal and true pessimist