Voor diegene die het zich zouden afvragen: 't is een Yamaha R1 uit 2003
Ha, hier van hetzelfde: een kat die constant dode muizen voor de deur legt maar die dat binnen zit vangen? How maar...proz schreef:Ondanks 2 katten, heb ik sinds vandaag nieuw speelgoed staan op zolder.
Meermaals te gebruiken.
Mijn ervaring met vangen van muizen: een gewone klassieke muizenval (houtblokje met stuk metaal dat dichtklapt) is goed voor 1 of 2 muizen als je met een nest zit. Die beesten zijn slim en gaan een klassieke muizenval vermijden. Mijn oplossing (hoewel niet erg humaan)? Muizenlijm. Opensmeren op een stuk karton en in het midden droge kattenbrokjes leggen. Gegarandeerd succes. Van de 8 muizen die ooit bij mij binnen zaten heb ik er 2 kunnen vangen met gewone muizeval, nummer drie heeft mijn kat voor gezorgd en de resterende vijf allemaal gevangen met muizenlijm.proz schreef:Ondanks 2 katten, heb ik sinds vandaag nieuw speelgoed staan op zolder.
Meermaals te gebruiken.
In discussie met neato helpdesk. Hoop op zege.Dafke schreef:OMFG..//Goztow schreef:Neato al kapot... My fan Is stuck boodschap.
[Post made via mobile device ]
Wacht maar tot het ding midden in de nacht zomaar afgaat... het smilen zal je snel vergaanZorba schreef:Nooit gedacht dat een rookmelder zo cool kon zijn
Als het een false positive is, jar2504 schreef:Wacht maar tot het ding midden in de nacht zomaar afgaat... het smilen zal je snel vergaanZorba schreef:Nooit gedacht dat een rookmelder zo cool kon zijn
Onze vorige 'niet coole' deed dat ook, dan liever deze!r2504 schreef:Wacht maar tot het ding midden in de nacht zomaar afgaat... het smilen zal je snel vergaanZorba schreef:Nooit gedacht dat een rookmelder zo cool kon zijn