axs schreef:ITnetadmin schreef:Uiteraard; dit is niet meer of minder dan een data grab.
Neen, zal wss een vereiste zijn van de verzekering om zo geen ‘valse’ aankopen te kunnen claimen.
De gevraagde gegevens zijn mijn inziens te beperkt voor een datagrab en in gdpr tijden kunnen ze hun dat ook niet veroorloven.
Eh, adres, email en telefoon verplicht?
Voor iets dat ze perfect kunnen checken *via het kassaticket* ?
Nee, dat geloof ik geen seconde.
Beepee schreef:Het actie reglement vermeldde uitdrukkelijk dat de terugbetaling via waardebonnen zou verlopen.
Art 3. Promotieactieverloop.
- (...)
- De terugbetaling van de waarde van de televisietoestellen (btw inbegrepen) zal gebeuren in ‘Krëfel e-vouchers’ (aankoopbonnen). De waarde van het tv-toestel zal overeenkomen met het reëel betaalde bedrag in de winkel of op de site (exclusief levering en/of plaatsing en exclusief de waarborg verlengde garantie).
Ja, het staat in het reglement, in de kleine lettertjes, ergens onderaan artikel 3.
Het staat niet op de hoofdpagina, en er staat geen enkel sterretje bij het woord "terugbetaald".
Terwijl ze het woord "tv" wel verduidelijkten met "aangekocht tussen x en y".
I call bullshit en ik hoop dat een rechtbank dat eens zo zwaar afstraft dat ze binnen 3 jaar het gat in hun financien nog voelen.